Gå til innhold

Hva slags sokker bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanlige KappAhl-sokker (bedre enn de fra H&M, synes jeg). Kun svarte. Og så forandrer de jævlene ørlite på stretchen eller kanten øverst eller noe fra batch til batch, så når man tar på seg to man tror er like slutter den ene like over ankelen og den andre slutter midt på leggen. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker skal alltid være svarte, med mindre man bruker en veldig lys eller hvit bukse!

Man pynter seg ikke med sokker og de skal ikke være pastell og fargerike. Herregud, det ødelegger jo resten av antrekket å komme med sånne barnesokker.

Svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg går med joggesko/småsko går jeg med ankelsokker, enten hvite eller sorte. Har også noen stepsokker eller hva det heter, til bruk i ballerinasko.

På vinteren bruker jeg bare "vanlige sokker", fordi disse ikke sklir ned når jeg går med støvler eller støvletter(slik ankelsokker gjør). Disse er i alle slags farger og mønster, og jeg blir veldig glad når jeg har kjøpt nye, fine sokker med fint mønster! Trer de utenpå buksa også, så de skal holde seg oppe. Elsker det!

Har sikkert 70 par med sokker, bør kanskje kaste noen. Har en hel haug som har vært enslig i årevis også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bambus sokker fra vivikes :D Elsker dem :D

Enig med Maddebs. Bambussokker fungerer faktisk knallbra. Har vivikes disse ennå? Har prøvd å finne de over alt, men har endt opp med å kjøpe de på nett. Har prøvd litt forskjellig, men funnet at de jeg kjøper på doyoubamboo.no fungerer best. De har litt forskjellige typer. Jeg kjøpte 15 like par til mannen min og skiftet ut hele sokkegarderoben:-) Det gjør det enklere å legge sammen etter vask...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker bare ankelsokker. kjøper de på H&M (5- eller 7-pack for godt under hundrelappen). liker de best med mønster eller helt sorte. bruker bare sokker i sko eller når jeg er inne på besøk hos folk. hjemme går jeg barbeint i tøfler året rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett svarte, enkle fra H&M her og. Pluss noen fra Pierre Robert som har god elastikk og som ikke strammer øverst, som noen sokker kan gjøre. :)



Anonymous poster hash: d2e3e...6e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også fargerike og søte sokker.

Kjøper mest på Lindex og H&M, men synes at de fra H&M krymper i trommelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite ankelsokker fra hm eller cubus. Helst fra barneavdelingen. Jeg har vanlige hvite sokker også, for enkelte sko går ikke overens med ankelsokker.

Jeg liker svarte sokker også, av og til, men de loer så veldig. Særlig hvis jeg tar de på på morgenen etter å ha smurt føttene. Så de ligger mest bare til pynt i kurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd! :fnise:

Siden den ene sokken alltid forsvinner, kjøper jeg bare svarte sokker, så er alle i samme farge. Som oftest sånne fempakninger til litt under en hundrings fra HM. Da matcher de ihvertfall!

Jeg gjør det samme! Eneste er at de slutter å "matche" når noen av dem begynner å bli slitte... Nesten verre enn å streve med å finne de ulike fargeparene... :vetikke:

Kjøper fargerike sokker, for de forsvinner sjelden når de blir vasket i par. Det kan hende en sokk faller ut av vaskehaugen, men jeg finner den til neste gang og har et spesielt sted på vaskerommet der jeg legger enslige sokker. Hvis det har gått en tid og ingen match har blitt funnet, bruker jeg den enslige sokken til å vaske do eller lignende. Det er som regel de få helsvarte sokkene som blir enslig først, merkelig nok. Kjøper sokker på HM, Lindex, Kappahl og en sjelden gang på Europris, men de sistnevnte er som regel de som ryker først. Liker forresten ikke halvsokker.

Jeg har et system på når jeg bruker hvilke sokker: De skal matche enten buksen eller toppen/genseren, om det ikke går, skal de være nøytrale (svarte eller grå).

Denne likte jeg! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker kun hvite og svarte sokker. Vanlige bomullssokker fra H&M.



Anonymous poster hash: 54098...059
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Bruker fargerike ankelsokker fra hm og favoritten er de med hello kitty eller andre dyr på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvang sokker, fryser alltid på beina...

Eller hvite ankelsokker som jeg kjøper på barneavdelingen på hm. Sånn går det med små føtter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en greie med sokker, så jeg kan KUN gå med hvite ankelsokker med et bestemt type stoff.. Hvis ikke, går jeg heller uten sokker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...