Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid lurt på, er det deg på bildet ditt? Det sort hvite med den halvnakne kvinnen? :)

Haha, nei desverre (:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trente ikke så mye i dag, men litt ble det. 15 min oppoverbakke på tremølle og 10 min på en annen maskin jeg ikke helt vet hva heter. Så noe styrke på to maskiner etterpå :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Nå har jeg vært ute å trent :D

Gikk samme rute som i går. Slitsomt, men godt. Vil prøve å gå i morgen også:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag: 18 km joggetur. Det skulle være 10 km, helt til jeg mistet nøklene mine og måtte løpe nesten heile veien i retur. :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trent spinning i to timer, 30 min styrke og 30 min core.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time med styrke, armer, rumpe og øvre del av rygg. Hadde det litt travelt så ble bare ti minutter med rask gange og springing for å brenne litt fett, samt bli varm slik at jeg kan tøye ut skikkelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til og fra trening (1,4 mil) med barnevogn (ekstra tyngde) - også trente jeg en hard økt med spinning i 1 time :)

Endret av HenLu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet 1,09 time - 20,14 km i formiddag

1,5 timers tur med hunden i ulent terreng i ettermiddag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candy Pie

Har ikke trent enda, men skal snart lette på ræva og gå ut døra.

Venter til det er litt mindre folk ute.

Jeg skal ut i skogen igjen, synes det er best å gå og løpe der. Men liker ikke å møte på så mange folk. Er så mange der oppe på søndager, nå er det fint vær i tillegg. Har jeg med hunden er det stress når det er mange mennesker og hunder der. Han er nok litt sterkere enn meg. Høhø :P

Hvordan klarer dere folk å trene styrke? Jeg skal gjøre det hjemme. Men jeg klarer ikke å ta en eneste EN situps om jeg har henda bak huet. Jeg kan ta armhevinger og planken, men jeg klarer ikke situps. Jeg får også vondt i hodet med en gang. Jeg skjønner ikke greia? Jeg har ikke SÅ dårlig kondis...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest + Carnage +

Sit-ups pleier å være ganske greit. Ikke hold hendene bak hodet, det kan gi litt vond nakke.

Bare hold hendene på kinnene/ved ørene og se i taket i mens du løfter overkroppen med magemusklene opp og ned.

-

Jeg har hatt 1 økt i dag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke og kardio, harde økter :D

STÅ PÅ, FLINKE ALLE SAMMEN!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kittycat

Nei eg har ikkje trent, men gått litt ekstra lenge for å så kjøpe litt snop. Tjihi. Før var trening nødvendig for å holde vekten, men nå er det slik at hvis jeg er blitt litt tjukkere, da tar jeg meg i nakken. Herlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trent på månedsvis, men tok meg 45 minutter spinning i dag, 14,2 km. Lav intensitet kan man si, men alt hjelper. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp i dag, var lite motivert. Begynte også å bli sulten på vei ut, men måtte få gjennomført en løpeøkt før det ble for sent. Etter 15 minutter begynte det å plaskregne. Og av en merkelig grunn var jeg så utrolig full av energi, og løp i 1t og 15 min, kunne sikkert ha holdt på enda lenger. Så derfor skryter jeg litt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...