Gå til innhold

Noen andre som kjeder seg litt i kveld?


Gjest Jon blund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ligger og koser med katten :rodme: Endelig ferdig på jobb og juleferie :bolledeig:



Anonymous poster hash: 4ca7e...688
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Spiser biff og ser på serier og vet alle andre er ute og fester og hoyer rundt i dag. Men vet dere hva, deilig å ta en rolig lørdag av og til også^^

Går det noe bra på tv mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser biff og ser på serier og vet alle andre er ute og fester og hoyer rundt i dag. Men vet dere hva, deilig å ta en rolig lørdag av og til også^^

Går det noe bra på tv mon tro?

Harry Potter gikk tidligere :bolledeig: Det er grunn alene til å være hjemme og kjede seg litt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Harry Potter gikk tidligere :bolledeig: Det er grunn alene til å være hjemme og kjede seg litt

Lenge siden jeg har sett de altså. Men gleder meg mest til i morgen. For jeg har kjøpt inn pinnekjøtt og skal lage gløgg med litt rødvin i og kose meg meg med en venninne og se jule filmer før vi skal ut å feire en bursdag til en annen venninne. Hvem trenger søndags kjæreste når man har pinnekjøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sett de altså. Men gleder meg mest til i morgen. For jeg har kjøpt inn pinnekjøtt og skal lage gløgg med litt rødvin i og kose meg meg med en venninne og se jule filmer før vi skal ut å feire en bursdag til en annen venninne. Hvem trenger søndags kjæreste når man har pinnekjøtt!!

Så koselig :) Også må dere ha på håndballfinalen i bakgrunnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sett de altså. Men gleder meg mest til i morgen. For jeg har kjøpt inn pinnekjøtt og skal lage gløgg med litt rødvin i og kose meg meg med en venninne og se jule filmer før vi skal ut å feire en bursdag til en annen venninne. Hvem trenger søndags kjæreste når man har pinnekjøtt!!

Hahaha, det er det beste jeg har lest på KG!! :skratte: og det er HELT sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Lenge siden jeg har sett de altså. Men gleder meg mest til i morgen. For jeg har kjøpt inn pinnekjøtt og skal lage gløgg med litt rødvin i og kose meg meg med en venninne og se jule filmer før vi skal ut å feire en bursdag til en annen venninne. Hvem trenger søndags kjæreste når man har pinnekjøtt!!

Pinnekjøtt? Er ikke det fitte det da? Kjøtt på pinnen... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

tenkte å bake pepperkaker... Halvsover i sofaen for øyeblikket.

Blir vanskelig å bake når man halv sover. Husk og ikke sovne når de er i ovnen da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...