Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Livet kan vaere litt tóft... Háper at julen ordner seg pá et vis for deg. Har du noen vennine du kan vaere sammen med?

Mitt navn er Viggo Venneløs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Äh. Det er jo leit. :(:klem:

Jeg er redd for andre mennesker, det tok meg 1.5 år å snakke med mer enn en kollega. Å fortsatt klarer jeg ikke å snakke med alle. Å han ene klarer ikke prate med meg heller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen ting bli fortsatt nádd ná? Sjólv om det ikke ble som du trodde det fórst sá betyr det vel ikke at det aldri kan bli nádd seinere i livet? :klemmer:

Noe ja men jeg blir alltid veldig emosjonell rundt årets slutt. Jeg greier ikke helt å se det positive ting når nyttårsforsettene ikke er oppnådd. Jeg må bare slutte å tenke på det og inn i et nytt år skal vi, enten jeg liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg er redd for andre mennesker, det tok meg 1.5 år å snakke med mer enn en kollega. Å fortsatt klarer jeg ikke å snakke med alle. Å han ene klarer ikke prate med meg heller

Godt gjort at du har klart á komme deg fremover med dette, og det skal nok bli bedre. :jepp::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Noe ja men jeg blir alltid veldig emosjonell rundt årets slutt. Jeg greier ikke helt å se det positive ting når nyttårsforsettene ikke er oppnådd. Jeg må bare slutte å tenke på det og inn i et nytt år skal vi, enten jeg liker det eller ikke.

Jeg er noe av det motsatte, jeg ser alltid fram til á starte et nytt ár med nye mál og nye sjanser forann meg.

Det er ogsá lurt med á ha realistiske nyttársforsett som er lettere for á fá oppnádd i lópet av det nye áret. Mange folk ordner til Nyttársforsetter som er altfor hóye for dem til á ná, og da er det ikke noe rart i at de vil lettere gi opp og sá fóle seg skuffet over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Han der jeg ikke klarer å prate med, vi er et radarpar i fylla de gangene det skjer.

Hvorfor próver dere ikke á mótes mer utenom fylla og sá se om ting klaffer til bedre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor próver dere ikke á mótes mer utenom fylla og sá se om ting klaffer til bedre da?

Sjenert,redd,brent barn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Sjenert,redd,brent barn

Dere kan fortsatt mótes da. ;) Og sá er det vel bare á ha litt mer tálmodighet, og la tillitt bygges opp gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan fortsatt mótes da. ;) Og sá er det vel bare á ha litt mer tálmodighet, og la tillitt bygges opp gradvis.

Men jeg frykter å ødelegge, dårlig barndom inne i bildet hos begge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Men jeg frykter å ødelegge, dårlig barndom inne i bildet hos begge

Du má ikke la den frykten ta altfor stor tak i deg. For det meste vil det gá bra, sá lenge du gjór ditt beste, og próver á vaere en god venn for han. Ä viser han at du bryr deg, ónsker han vel. Ta alt sammen steg for steg, og du burde ikke se sá ned pá deg sjólv. Du har ogsá mye á tilby av deg sjólv, du har din personlighet, og din sjarm. Bare vaer den du er sammen med han, og sá vil alt legge seg til rette sánn etterhvert. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du má ikke la den frykten ta altfor stor tak i deg. For det meste vil det gá bra, sá lenge du gjór ditt beste, og próver á vaere en god venn for han. Ä viser han at du bryr deg, ónsker han vel. Ta alt sammen steg for steg, og du burde ikke se sá ned pá deg sjólv. Du har ogsá mye á tilby av deg sjólv, du har din personlighet, og din sjarm. Bare vaer den du er sammen med han, og sá vil alt legge seg til rette sánn etterhvert. :hug:

Jeg kjenner meg selv igjen i han, det er som å se på meg selv. Å så har vite av de samme problemene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Jeg kjenner meg selv igjen i han, det er som å se på meg selv. Å så har vite av de samme problemene

Da er jo dette en veldig god grunnlag for bedre forstáelse i forholdet. Du kjenner deg godt igjen i hva han har opplevd og sliter med, og kan bli til bedre stótte og hjelp for han. Samme kan han ogsá bli for deg og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jo dette en veldig god grunnlag for bedre forstáelse i forholdet. Du kjenner deg godt igjen i hva han har opplevd og sliter med, og kan bli til bedre stótte og hjelp for han. Samme kan han ogsá bli for deg og. :)

Egentlig er jeg litt mer glad i han enn mange andre her. Å han kan være glad i meg han å.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...