Gå til innhold

Noen som har handlet broderi


blåmeisa

Anbefalte innlegg

på internett. Jeg synes det er så gøyt å brodere men det er litt vanskelig å velge uten å ha sett bildene først, Men jeg syntes de hummelbildene så veldig fine ut. får man bildene med tråd og alt man trenger?? Jeg syntes prisene virker ganske greie, men jeg har jo ikke helt peiling!?

Hvis en link til det dere bestilte eller har lyst å bestille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:)

liker å brodere jeg også:) og har brodert en del...kjøper stort sett fra margaretha hvis eg skal ha noe.har hatt ingen problemer med det.

ja du får alt du trenger til å brodere hele bildet,duken eller hva det måtte være.

prisene er billig synst jeg,self er det billigere å kjøpe fra utlandet,men med portoen kommer det bortimot i samme pris.

holder på med et bildet av noen kattunger akkurat nå :)

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!!

Jeg bestilte hummelbildet av en jente og en gutt under en paraply i regnværet (klarer ikke å legge inn bilde eller link)

Tror den kan være ganske fin på barnerommet som vi skal lage nå.

Endret av blåmeisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt det bildet Dragonstone linker til, og gleder meg til å begynne :) Jeg har brukt den nettbutikken før, og er fornøyd med servicen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er utrolig gøy å brodere, men det er så vanskelig å finne noe som kan brukes til noe syns jeg...

Hva gjør dere med det dere broderer? Og hva broderer dere?

Bilder? Duker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har brodert julekalendre,bilder,duker og fødselsbilder.

eier da ingen av disse tingene selv,pleier å gi dem vekk i gave:)

men trenger noen duker,så tenkte jeg skulle kjøpe noe aida stoff,tråer og lage mitt eget mønster til dukene.så får jeg dem akkurat sik jeg vil a dem;) og ingen har make.

akkurat nå broder jeg på et kattebilde som jeg skal gi vekk i bryllupsgave til min onkel og hans samboer.for de elsker katter!

også er jeg nesten ferdig me å sy noen små katter på noen kjøkkenhåndkler.de er til min samboer sin mamma,siden hun og elsker katter.

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke gi bort slike ting i gave med mindre det er veldig enkle duker jeg. Fordi jeg er redd for at det ikke er noe som faller i smak, og det kan ikke byttes inn heller...

Hm, tenker også på juleting da. Men det er kjedelig å bare brodere nisser resten av livet og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så enkelt å gi vekk til personer du ikke kejnner veldig godt, for det kan jo være det ikke faller i smak. Men til de du kjenner skal det være mulig å finne motiv som de liker og passer med resten av hjemmet. Ellers går det jå å brodere bruksting som duker, kalendere, julepostholder, dorullholdere, håndklær. Det broderer jeg til meg selv og. Til meg selv har jeg også brodert noen store bilder (2 i en serie) som jeg har hengende på veggen, akkurat som andre har kunst hengende. Til barnevegger er det jo kjempemasse søte motiver å brodere og det er en kjekk gave for det er ikke alltid folk vet hva de skal henge på veggen som passer. har du vært på den internettsiden og sett og fått noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x-sting

I gave må det være topp å få en navnetavle,- en sånn jentene måtte brodere i gamle dager. Med alfabete og tall, og ting som omhandler den personen som skal få den. Motiver som beskiver denne personens liv, hobbyer og interesser.

Her er det fint å bruke restegarn også for dere som har mye av dette.

Nederst broderer du dine initialer + året den ble laget.

Gå i bruktbutikker eller på loppis, og finn fine gamle rammer som passer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har handlet mye derifra opp gjenom årene, og er godt fornøyd.

Det eneste som det mangler litt på er nok min tålmodighet, for i broderiskuffen ligger det endel halvferdige prosjekter, gitt..... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt glad i slike broderte bilder og slikt, men liker godt å brodere. Det jeg har kjøpt fra Atelje Margaretha er for det meste juleduker, men har også brodert noen søte bokmerker fra Disney. Gitt bort tre juleduker og skal nå begynne på den til meg selv :)

Har nå bestilt meg ny duk igjen.. Denne er i plattsøm og stilkesting, noe jeg ikke har brodert før.. Men det må vel gå greit?? :jepp:

Lagt ut bilder av dukene jeg har sydd i galleriet, ble ganske så fine synes jeg da :)

Jeg syns det er utrolig gøy å brodere, men det er så vanskelig å finne noe som kan brukes til noe syns jeg...

Hva gjør dere med det dere broderer? Og hva broderer dere?

Bilder? Duker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg har bestillt to gonger frå den engelske nettsida http://www.sewandso.co.uk

Den er veldig bra! Billig å bestille, ganske billig frakt, og veldig raske med å sende ut. Ein gong tok det berre to dagar frå eg bestillte på nettet til pakka låg i postkassen min! Vist du også ber dei merke pakken som ei gåve, så gjer dei det, og du slepp toll om du har bestillt for over 200kr. :o)

Eg legg ved eit bilde av ein engel eg har brodert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

på internett. Jeg synes det er så gøyt å brodere men det er litt vanskelig å velge uten å ha sett bildene først, Men jeg syntes de hummelbildene så veldig fine ut. får man bildene med tråd og alt man trenger?? Jeg syntes prisene virker ganske greie, men jeg har jo ikke helt peiling!?

Hvis en link til det dere bestilte eller har lyst å bestille!

Jeg har også handlet der en del ganger, og har alltid vært fornøyd.

Grei pris, rask levering, kjempe utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...