Gå til innhold

kjerringråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor moden må man være for at disse kjerring rådene kan kunne fungere? Må man ha åpning eller holder det at livmortappen har flatet ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

babyen kommer når den er klar :) Tror det er helt tilfeldig om man tester ut kjerringråd, og babyen kommer rett etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ALT jeg kom over av kjerringråd. INGEN funket på meg. Fødte èn dag over termin! Vet ikke hvor moden jeg var eller ikke...

Men lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo den kommer jo når den er klar. Men vet at mange får mer kynnere og også maserier av enkelte kjerringråd så det er jo godt mulig at det til noen også hjelper på å sette i gang ting skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får masse kynnere, that's it! De gjør ikke noe nytte. Hvorfor ikke bare samle krefter og slappe av siste tiden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får masse kynnere, that's it! De gjør ikke noe nytte. Hvorfor ikke bare samle krefter og slappe av siste tiden?

Eller fødselen kan komme i gang, og bli laaaangvarig, med rier som aldri fører til mer enn en åpning på 3-4 cm. Det vil du ikke, så vent til fødselen starter av seg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro og vent til det starter av seg selv. :) Det er ikke mange dagene det er snakk om, dersom du er rundt termin. Her startet fødslen med plutselig vannavgang. Det var dagen etter at jeg hadde gjort masse husarbeid med masse trappegåing på kvelden, men jeg tror ikke det hadde noen sammenheng. Tror det var tilfeldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så blir man jo satt i gang...

Jeg prøvde noen av de kjerringrådene - nada funka.

- tror ikke man skal stresse med å gjøre alt for mye: energien man kan få før fødsel trengs til nettopp fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...