Gå til innhold

De gamle er eldst, Espen Jansen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er så rå! Full av beundring og imponasje hver gang jeg ser han! (Og så angrer jeg alltid som fy på at jeg ikke begynte på turn når jeg var yngre, det er et helt overlegent bra grunnlag for å mestre det aller meste av aktiviteter i ettertid når man er gammel gymnast!) *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Han er utrolig dyktig, og jeg er imponert!

Men dette er høyt nivå uansett alder, og gammel er han ikke, ikke engang i turnsammenheng. (Unntatt i internasjonale konkurranser kanskje)

Dette er en gammel turner. (86 år gammel dame i skranke)

Endret av Sprettballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så rå! Full av beundring og imponasje hver gang jeg ser han! (Og så angrer jeg alltid som fy på at jeg ikke begynte på turn når jeg var yngre, det er et helt overlegent bra grunnlag for å mestre det aller meste av aktiviteter i ettertid når man er gammel gymnast!) *sukk*

Hehe, angrer jeg også:-)

Han er utrolig dyktig, og jeg er imponert!

Men dette er høyt nivå uansett alder, og gammel er han ikke, ikke engang i turnsammenheng. (Unntatt i internasjonale konkurranser kanskje)

Dette er en gammel turner. (86 år gammel dame i skranke)

Tar ikke bare hatten av jeg spiser den for hun dama. 86 år er helt insane. Så også at hun først begynte da hun var over 30.

Anonymous poster hash: 16a24...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Tar ikke bare hatten av jeg spiser den for hun dama. 86 år er helt insane. Så også at hun først begynte da hun var over 30.

Anonymous poster hash: 16a24...7c6

Helt enig! Hun er helt rå.

Men hun er jo også et levende bevis på at det aldri er for sent å begynne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...