Gå til innhold

Løgndetektortest


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Nå har jeg det skikkelig fælt. Jeg mistenkter at mannen min er utro, og at han har holdt mye skjult for meg. Jeg har konfrontert ham med det, men han nekter. Vi har to barn, og jeg vil veldig gjerne være sikker før jeg eventuelt søker om separasjon. Jeg ønsker at han skal ta en løgndetektortest, og han sier det er greit. Jeg tror egentlig han sier det for at det i seg selv skal virke som bevis for at han er uskyldig. Men jeg orker ikke leve i uvisse lenger. Det går veldig ut over hverdagen vår. Er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få gjennomført en slik løgndetektortest? Det er veldig viktig for meg. Vi bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marlo

Seriöst?

Uansett om du får tatt en slik test, så kan man ikke stole 100% på den ... det sier jo t.o.m. politiet selv.

Hva om han sier sannheten, men du får "feil" resultat av testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

La oss ta utgangspunkt i at mannen din er uskyldig, bare fordi det er et greit sted å starte med tanke på at han nekter for utroskap og er villig til å gjøre ganske masse rart for å vise at han er uskyldig.

Snu situasjonen på hodet. Hvordan tror du mannen din har det, som går rundt og blir anklaget for å være utro, som har masse konflikter i heimen fordi han nekter å innrømme påstått utroskap, tror du han har det noe bedre?

At vedkommende faktisk er så glad i deg at han er villig til å nedverdige seg til å ta en løgndetektortest i beste Ricki Lake stil for å beholde deg, burde egentlig fått DEG til å føle deg ganske ille. Og når man selv på grunn av det blir mistrodd - ja da vet jeg seriøst ikke om jeg hadde giddet lenger selv.

Det virker for å være helt ærlig som om du er fast bestemt på at mannen din er utro. Enhver rasjonell forklaring vil etter all sannsynlighet være bortkastet på deg - for du har allerede bestemt deg for hva du synes. Det er sikkert ikke godt å gå rundt og leve i uvisshet om utroskap, men det gjør vi jo strengt tatt alle sammen hele tiden - satt på spissen. Det er ikke kult å bo sammen med en partner som er overbevist om at du er utro heller.

Også er ikke løgndetektorer gyldige som beviser heller nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,sjønner hvordan det er å ha en magefølese på noe man får liksom ikke fred og grubler hele tiden men løgntest er vel litt drøyt..men man må jo finne det ut ellers blir det bare verre så jeg fåreslår at du får en utskrift fra mobilreg på nr som er ringt, for er han utro vil jo det nr gå igjen på regninga..Bare ett forslag.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Løgndetektortest får du ikke tatt sånn helt uten videre! Han sier at det er greit at han tar en slik test også fordi han vet at det er ingen som utfører denslags pga mistanke om utroskap.Bortsett i show som Rikki Lake da.

Sikker på at han juger og er utro? Hvordan kan du være så skråsikker på det?Det er ikke bare du som er ekstremt mistenksom og sjalu med et snev av liten selvtillit?

Du kan som den over meg her sier få en spesifisert oversikt over nr han har ringt.

Det er enklere å leie en privatdetektiv enn å tro at du får tatt en løgntest på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Syns også en løgndetektor var kanskje litt drøyt! Men har selv ønsket i situasjoner at jeg hadde en tilgjenglig.

Kan du ikke legge ut her heller hva han har gjort, og hva som tyder på at han er utro? Så kan vi så godt vi kan prøve å hjelpe deg til å tolke om han er utro eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...