Gå til innhold

Finkels hverdag med baby i hus!


finkel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelp! Både jeg og sambo ser streken, også på de to andre jeg har tatt i ettermiddag... :ler: Det kan vel ikke bli skyggestrek på tre tester etter hverandre..? Hadde egentlig planer om å vente til i morgen med å fortelle ham det, etter å ha tatt en ny test på morgenurin for å være heelt sikker. Også hadde det jo vært gøy å overraske ham på farsdagen. Men klarte ikke å holde meg, gikk bare rundt og gliste og var høyst unormal! Dette er spennende! Hååper på det beste :)

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte å ta en digital test, men kommer til å vente til fredag. Mannen dro på jobb i går, og kommer igjen fredag, så vil ha med ham på akkurat den testen. Han var litt usikker på det at en "strek er en strek", siden streken var så utrolig lys. Forståelig! Jeg føler meg sikker nok med å bruke billigstrimlene frem til da (har jo maange igjen :ler: ), så klarer godt å vente til helga. :) Tusen takk for gratulasjonene, håper det klaffer snart for dere og, sibaeo og roseduft! :klemmer: Her er der litt surrealistisk hele greia, har ikke gått helt opp for oss.

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sterkere strek idag! Ser godt forskjellen mellom forgårs, i går og i dag. Sniker meg til en liten ticker, håper jeg ikke jinxer det hele ved å gjøre det... Merker ellers ingenting, bortsett fra jevnlige mensmurringer. Ingen ømme bryster, trøtthet eller kvalme, noe jeg slet med sist. Det kommer vel etterhvert, tenker jeg!

post-32042-0-42852200-1352728905_thumb.j

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Mye sterkere strek idag! Ser godt forskjellen mellom forgårs, i går og i dag. Sniker meg til en liten ticker, håper jeg ikke jinxer det hele ved å gjøre det... Merker ellers ingenting, bortsett fra jevnlige mensmurringer. Ingen ømme bryster, trøtthet eller kvalme, noe jeg slet med sist. Det kommer vel etterhvert, tenker jeg!

Hurra for sterkere strek :bolledeig:

Gratulerer så meget :jepp:

Håper inderlig spira klamrer seg godt til denne gangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sterkere strek :bolledeig:

Gratulerer så meget :jepp:

Håper inderlig spira klamrer seg godt til denne gangen :klem:

:klemmer: Håper på at du kommer etter raskere enn man kan si pepperkakehus baklengs! :) (Jeg sitter og planlegger juleverksted...)

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:klemmer: Håper på at du kommer etter raskere enn man kan si pepperkakehus baklengs! :) (Jeg sitter og planlegger juleverksted...)

Hehe, jeg håper inderlig på det samme!! :)

Åå..så koselig! Skal du invitere noen på juleverkstedet ditt? Hva skal du/dere lage?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg håper inderlig på det samme!! :)

Åå..så koselig! Skal du invitere noen på juleverkstedet ditt? Hva skal du/dere lage?

:klem:

Det er sammen med svigerinna mi og de to barna hennes. Tenkte å lage pepperkaker, muligens lysfigurene nederst på dette innlegget, og slike hjerter iallefall. Kanskje julekort/gavekort? Har du noen tips kanskje? <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Dette er også fint å lage med barn, forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Det er sammen med svigerinna mi og de to barna hennes. Tenkte å lage pepperkaker, muligens lysfigurene nederst på dette innlegget, og slike hjerter iallefall. Kanskje julekort/gavekort? Har du noen tips kanskje? :) er også fint å lage med barn, forresten! :)

Jeg har mange idéer!

Lage pynt ut av trolldeig, som kan males/sprayes og brukes til pynt, juletrepynt, henges i vindu osv.

Kjøpe rimelig glass (telys glass i 4pkn på Ikea til rundt 15kr) male på, spraye, lime på glansbilder, lag på lag av tynne fine serviettmønster/motiv, evis papir.....

Blåse opp små ballonger, lime på lag på lag av silkepapir, avispapir, igjen glanspapir, serviett-lag, spraye med maling/male/tegne/glitter.. Som når tørker, kan henges i vindu eller på juletre osv.

Ellers kan dere lage hvert deres pepperkakehus. Om barna ikke er for små, så selger di ferdige pepperkakehus på matbutikker, tilbud på Helgø denne uka f.eks - 20kr.

Disse kan du lime sammen på forhånd med knekt. Så kan ungene dekorere med melisglasur, glasur med konditorfarge i, nonstop, seigmenn, snop osv osv osv :D

Har mange idéer og forslag om jeg bare begynner å tenke.. Er jo tuuusenvis av tips online.

Millioner av herlige julekake oppskrifter hvertfall :jepp:

Så har du di gode gamle tradisjonelle juletrepynten av farget papir, hjertekurver og lenker...

Du kan også finne grener, kongler, trollgren, tøre blader - som tørkes i forkant.

Sprayes med glitterspray, sølv/gullmaling. Brukes til julepynt i glass, på fat med stearinlys etc.

Ellers krans til ytterdøra.. litt mer arbeid..for voksne kanskje..

Kan fint komme med flere forslag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange idéer!

...

Kan fint komme med flere forslag! :ler:

Jøss, takk! Har faktisk tenkt til å prøve å lage krans til ytterdøra! Og plukke kongler, granbar og diverse for å dekorere med. Takk for mange supre tips! Barna er ikke så store, og ikke de mest tålmodige, så tipper det blir i små etapper - ikke mange ting av gangen... Så får vi se hva vi får til tilslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo kommer hjem til helga en dag tidligere, så når han kommer i kveld tror jeg jeg spretter den digitale testen med ukeindikator! Ville vente til han kom hjem siden jeg tror det er viktigere for ham å se det svart på hvitt. Jeg har jo tross alt tatt 9 strimmeltester siden jeg fant det ut, og er rimelig sikker... :ler: Han spør meg litt om man kan stole på de, og om det virkelig ikke ville vært en strek der om jeg ikke var gravid. Så greit å få det svart på hvitt! Gleder meg litt til å se reaksjonen hans også.. Han er nok ikke den som jubler høyt og roper ut følelser, men en god klem regner jeg med. :)

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Sambo kommer hjem til helga en dag tidligere, så når han kommer i kveld tror jeg jeg spretter den digitale testen med ukeindikator! Ville vente til han kom hjem siden jeg tror det er viktigere for ham å se det svart på hvitt. Jeg har jo tross alt tatt 9 strimmeltester siden jeg fant det ut, og er rimelig sikker... :ler: Han spør meg litt om man kan stole på de, og om det virkelig ikke ville vært en strek der om jeg ikke var gravid. Så greit å få det svart på hvitt! Gleder meg litt til å se reaksjonen hans også.. Han er nok ikke den som jubler høyt og roper ut følelser, men en god klem regner jeg med. :)

Så koselig :) hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...