Gå til innhold

animail - erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe kattesand, klorestativ og kanskje noe godteri til pusen.
Men er usikker, har aldri brukt så mye penger på ei nettside før.

Noen som har erfaring med animail.no ?

Og mens jeg har deg her; trur du denne er bra? https://animail.no/klosmobel-badalona-beige-109-cm.html

Ser etter noe med litt høyde og ikke over 1000kr.



Anonymous poster hash: f9c09...208
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte en laserpenn til lillepus fra dem før påske, og de sendte jammen med et gedigent påskeegg fylt med kattesnop og leker. Har ennå kattesnop igjen, faktisk. :fnise:



Anonymous poster hash: 15bdf...5d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Jeg handler derfra hele tiden, kjapp levering, aldri vært noe kluss med ordre eller betaling. Løp og kjøp sier nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kalia

Handler derfra hele tiden jeg også! Betalte 30 kår for noe som i dyrebutikken koster 130 kR :0 rask levering, og aldri noe tull :) utenom en gang da det skjedde noe galt da jeg betalte, betalingen ble trukket, men de fikk ikke inn noen ordre. Da sendte jeg dem en Mail, og de ordnet opp meg en gang og jeg fikk pengene mine tilbake og fikk lagt inn ny ordre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt klorestativ (dette) fra animail, og jeg er kjempefornøyd. Rask levering, veldig holdbart og solid klorestativ. Klorestativet har blitt godt brukt, og får flere ganger daglig en katt flygende oppover i god fart, så jeg kan med hånden på hjertet si at det tåler MYE.

Jeg var veldig i tvil før jeg bestilte, for jeg så mange hadde slitt med levering og frakt. Det tror jeg hører historien til, for jeg har bare hørt positive ting nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for mange svar.
Da skal jeg legge inn en ordre på masse godbiter, kattsand og leker!
Kattesand er jo svindyrt i dyrebutikker.

TS



Anonymous poster hash: f9c09...208
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med animail, ikke fornøyd med postnord som sto for leveringa. De var vanskelige å få tak i, dårlig service og forsinket leveringen med en uke. Kommer ikke til å handle der før de har skiftet speditør. Hvem som er speditør varierer etter hvor du bor. Ser andre animailkunder som får posten som speditør får varene sine nesten før de har bestilt :) Bestiller du mye kattesand er det genialt med "på døren"-levering ;)

Kan ellers skryte av kattesanda fra plantasjen om du har den i nærheten, der får du 20 kg "Klumpe" for 199 kroner.



Anonymous poster hash: bdd2b...23f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...