Gå til innhold

Skravletråd jan/feb 2010


Nótt

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Ja, nå er det under en måned til snuppa mi er 1 år. Klarer nesten ikke å fatte det, jeg var så opphengt i å få en baby. Tiden har gått så uendelig fort.

Hun er vel særdeles gjennomsnittelige tror jeg. Går ikke alene enda, men masse med gåvogna si og rundt bord, stoler og med oss. Tok litt tid før hun krabbet, var magekryper en stund. Kommer heller ingen bestemte ord fra henne, men wawawawawawawawawwaaw kommer hele tiden. Hun er veldig matglad og spiser stort sett alt som kommer på gaffel eller skje. I tillegg klarer hun å spise av gaffel selv hvis det er mat på den ;) stolte foreldre.

Jeg har begynt å jobbe og syns det var veldig deilig. Komme seg ut blandt voksne mennesker og tjene 100% igjen :)

Mange juleklemmer fra puserjenta og puserbaby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

I dag har lille gutten min hatt sin aller første bursdag :rødme:

Det siste året har gått så vanvittig fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja tenk som tida har flydd!

Har for min del vært et helt flott og spennende år. Vesla er nå 11,5 mnd gammel. Hun går gjerne når vi leier henne, og hun går også litt med gåvogna. Rundt bord og stoler, tv benk etc. Veldig spennende å skru av tv'en og stereoen;)

Spiser stort sett det hun tilbys, og sover hele natta. Det har hun forsåvidt gjort så og si hele tida.

Nå ser det jammen meg ut som hun skal bli storesøster også, for i dag tok jeg en positiv graviditetstest!

Spennende:)

Måtte jo bare inn å fortelle det her, siden det er altfor tidlig å fortelle det til omverdenen enda.

Godt nyttår til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten spire i magen, Skogtussa :klem:

Her blir det også en liten lillebrøster i 2011. Er 15 uker i morgen, og så langt vi vet er alt bare bra ;)

Godt nyttår til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du også venter små igjen, Capricorn! Du har to fra før av, har du ikke? Jeg må si det kiler litt i magen med tanken på å få ett barn til allerede. Er utrolig glad selvsagt, men også litt engstelig for hvordan det skal bli..;)

Men jeg får vel i første omgang bare krysse fingrene for at spiren holder seg fast! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har to fra før av. Eldste blir 3 år og 4 mnd når tredjemann kommer ;) Så tett i tett, og siste var slett ikke planlagt å komme helt enda. Men er såå velkommen da :)

Ja vi får krysse fingrene for at alt går bra for oss begge, og at 2011 blir et fantastisk år med en ny liten baby i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år og grattis med nye småspirer da! Jeg er inne på tanken selv, men må prøve å bli bedre i bekkenet først. Dårlig bekken, graviditet og ei lita ei som må bæres og løftes er så dårlig kombo. Men jeg gleder meg til å gå gravid igjen! :hjerte:

Snuppa rundet 11 mnd i går og er så hærlig! :strix: hun har begynt å gå og har gjort det siden rett før jul. Vi har fine dager hjemme og storkoser oss.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...