Gå til innhold

Terminliste nov/des 2012


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Jeg erklærer herved terminlisten for nov-/des-spirene for åpnet! Det er bare å fortelle når dere har foreløpig termin - fastsatt termin - kjønn (for de som vil vite det) - så skal jeg punche det inn i lista etterhvert

NOVEMBER:

Ninnin86 :babygutt: fastsatt termin 05.11.12

Susa :babysmokk: fastsatt termin 07.11.12

Sissa :babyjente: fastsatt termin 10.11.12

Miesol :babyjente: fastsatt termin 13.11.12

Anerikke :babygutt: fastsatt termin 16.11.12

Felicity :babyjente: fastsatt termin 17.11.12

Lykkeliggift :babysmokk: foreløpig 22.11.12

Frøken M :babyjente: fastsatt termin 30.11.12

DESEMBER:

FrøkenStrøken :babygutt: fastsatt termin 01.12.12

Kakaoen :babygutt: fastsatt termin 03.12.12

Marielle171 :babygutt: fastsatt termin 08.12.12

Miss York :babysmokk: foreløpig 08.12.12

Yvette :babyjente: fastsatt termin 06.12.12

Ahava JENTE fastsatt termin 11.12.12

kittykat85 :babygutt: fastsatt termin 12.12.12

Luremegpå :babysmokk: foreløpig 14.12.12

LiveLaughLove :babyjente: fastsatt termin 15.12.12

Rhiannon :babygutt: fastsatt termin 17.12.12

Angiie :babyjente: fastsatt termin 17.12.12

Maiava88 :babysmokk: 18.12.12

Mirabella76 :babysmokk: foreløpig 19.12.12

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NOVEMBER:

Ninnin86 foreløpig 05.11.12

Miesol foreløpig 05.11.12

Felicity foreløpig 13.11.12

Anerikke foreløpig 13.11.12

Lykkeliggift foreløpig 22.11.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Noen som har noen symptomer eller? :)

Det jeg har er bare ømme bryster, trøtt å mer sulten enn vanlig :) Kan ikke engang merke på kroppen min at jeg er gravid.. Men gleder meg til UL så jeg kan få se at det faktisk er noe inni magen min, å det gjerne går litt mer opp for oss :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen symptomer eller? :)

Det jeg har er bare ømme bryster, trøtt å mer sulten enn vanlig :) Kan ikke engang merke på kroppen min at jeg er gravid.. Men gleder meg til UL så jeg kan få se at det faktisk er noe inni magen min, å det gjerne går litt mer opp for oss :rodmer:

Her er det ømme pupper og vært endel stikkinger/iling frem og tilbake siden IKM.

Har masse mensenmurring/kramper - stikkinger i magen med de varer bare i ett par sekunder av gangen.

Ellers ankommet morgenkvalem i dag :/ 5+1 på vei. Tidelig UL om 2 uker så gleder oss å gruer oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kvalmen er noe av det verste jeg vet om, så håper jeg kan sleppe det litt til.. :P

Ååh, koseligt å dra på UL om så kort tid.. Blir nok ikke så allverden lenge til vi bestiller det heller.

Hvor i landet holder dere alle til å hvor gamle?

Selv bor vi i Stavanger å er 22 og 25 år =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kvalmen er noe av det verste jeg vet om, så håper jeg kan sleppe det litt til.. :P

Ååh, koseligt å dra på UL om så kort tid.. Blir nok ikke så allverden lenge til vi bestiller det heller.

Hvor i landet holder dere alle til å hvor gamle?

Selv bor vi i Stavanger å er 22 og 25 år =)

Nei Kvalmen var en uggen følelse å føle på men det gjør ingenting så lenge en vet at en liten spire er der :)

Vi har fått tidelig UL da vi har drevet med IVF og prøverørsbehandling over ett år nå så det er vanlig prosedyre å gjøre :) Vi holder til i Drammen å er 27 og 32 år :)

Ps hvordan får man lagt til den lilyp greia??? hehe ;)

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det jeg og tenker, kommer kvalmen å alt det der, så er det for en god ting, jeg kan være så dårlig som bare det, så lenge jeg vet det er en baby der til slutt :D

Yppi greia? meine du den tickeren eller den? Hvis du trykker på den, så kommer det opp hvordan du gjør det :D Du velger ut hvordan du vil ha, skriver inn dato for første dag i sist mens, åså står det at du skal kopiere en link, som er litt nede, så legge den inn i signatur eller noe sånt trur jeg det var? :P Ble litt surr dette her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det jeg og tenker, kommer kvalmen å alt det der, så er det for en god ting, jeg kan være så dårlig som bare det, så lenge jeg vet det er en baby der til slutt :D

Yppi greia? meine du den tickeren eller den? Hvis du trykker på den, så kommer det opp hvordan du gjør det :D Du velger ut hvordan du vil ha, skriver inn dato for første dag i sist mens, åså står det at du skal kopiere en link, som er litt nede, så legge den inn i signatur eller noe sånt trur jeg det var? :P Ble litt surr dette her :P

Hehe =) takk.

gvfvp2.png

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kopiere url-linken...og så kan det hende du må justere terminen, de går visst noe kortere gravide i utlandet :sjenert:

Trur jeg måtte sette terminen til 7 el 8 nov, enda den er 10 nov..dette er for at ukene og dagene skal være riktige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...