Gå til innhold

Kanskje jeg bare skal bli prostituert...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er galt med å selge litt sex nå og da? Husk, det er ikke ulovlig å selge sex.  Det er mange plusser å selge sex. Bl.a. at du jobber lite for mye penger. Og dermed får masse tid til studier. Å prostituere seg er en perfekt jobb for studiner. Anonymous poster hash: 0181a...b50

 

Oppfordring til prostitusjon? Er du fullstendig på bærtur?

 

Det der med psykiske problemer er nok litt overdrevet. Gjelder nok helst for de som er fulltids prostituerte eller crackhorer.Her snakker vi om uskyldige  små eventyr med veloppdragne rike menn som kan skjemme henne bort med dyre gaver og tusener av kroner. Hun velger selvfølgelig kundene med omhu. Anonymous poster hash: 0181a...b50

Du aner ikke hva du snakker om.

Jeg er sjokkert over disse holdningene her. Skam deg!

Hilsen en (mann) som har hatt behandlingsansvar for en hel del prostituerte.

Anonymous poster hash: 55a53...40d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Oppfordring til prostitusjon? Er du fullstendig på bærtur?

 

Du aner ikke hva du snakker om.

Jeg er sjokkert over disse holdningene her. Skam deg!

Hilsen en (mann) som har hatt behandlingsansvar for en hel del prostituerte.

Anonymous poster hash: 55a53...40d

 

Men var dette eskortepiker eller karl johan prostituerte?

Anonymous poster hash: 98e62...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppfordring til prostitusjon? Er du fullstendig på bærtur?

 

Du aner ikke hva du snakker om.

Jeg er sjokkert over disse holdningene her. Skam deg!

Hilsen en (mann) som har hatt behandlingsansvar for en hel del prostituerte.

Anonymous poster hash: 55a53...40d

Jeg minner om at det er en fullt lovlig beskjeftigelse.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg minner om at det er en fullt lovlig beskjeftigelse.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

 

 

Som du benytter deg av?

Anonymous poster hash: b4683...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som du benytter deg av?

Anonymous poster hash: b4683...cb6

 

Nei. Det er forbudt.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var dette eskortepiker eller karl johan prostituerte? Anonymous poster hash: 98e62...939

  

Det har overhode ingen relevans.

Jeg minner om at det er en fullt lovlig beskjeftigelse. Anonymous poster hash: 0181a...b50

Det er allikevel sterkt klanderverdig å glorifisere dette og oppfordre til det. Du aner virkelig ikke hvor belastende dette kan være. Jeg har aldri møtt en eneste som over tid har noe positivt å si om dette.

Det er en høyrisikobeskjeftigelse. Du er aldri trygg mot vold, ran, voldtekt, mishandling og smitte med til dels svært alvorlige tilstander.

Synes du dette er noe å anbefale en ung dame?

Anonymous poster hash: 55a53...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det der med psykiske problemer er nok litt overdrevet. Gjelder nok helst for de som er fulltids prostituerte eller crackhorer.

Her snakker vi om uskyldige  små eventyr med veloppdragne rike menn som kan skjemme henne bort med dyre gaver og tusener av kroner. Hun velger selvfølgelig kundene med omhu.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

 

 

 

Du er rett og slett ikke virkelighetsorientert, du?

Anonymous poster hash: 136f3...a19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at de som har prostituert seg og ikke har fått psykiske problemer ikke har "kjent på følelsene sine" eller?

Kan ikke kvinner være like forskjellige som menn når det gjelder dette?



Anonymous poster hash: 7b026...c9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

Det har overhode ingen relevans.

Det er allikevel sterkt klanderverdig å glorifisere dette og oppfordre til det. Du aner virkelig ikke hvor belastende dette kan være. Jeg har aldri møtt en eneste som over tid har noe positivt å si om dette.

Det er en høyrisikobeskjeftigelse. Du er aldri trygg mot vold, ran, voldtekt, mishandling og smitte med til dels svært alvorlige tilstander.

Synes du dette er noe å anbefale en ung dame?

Anonymous poster hash: 55a53...40d

Mange yrker har sine bakdeler og fordeler. De som lakkerer biler kan bli løsemiddelskadet, gruvearbeidere med lungekreft, nordsjødykkere m/ ødelagt sentralnervesystem, klesindustriarbeidere, ja til og med de som må jobbe 15 t hver dag for en luselønn kan ta psykisk skade av det.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange yrker har sine bakdeler og fordeler. De som lakkerer biler kan bli løsemiddelskadet, gruvearbeidere med lungekreft, nordsjødykkere m/ ødelagt sentralnervesystem, klesindustriarbeidere, ja til og med de som må jobbe 15 t hver dag for en luselønn kan ta psykisk skade av det. Anonymous poster hash: 0181a...b50

Dette er ikke sammenlignbart. Hvis du tror det, må du sette deg nærmere inn i materien.

Anonymous poster hash: 55a53...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det slik at de som har prostituert seg og ikke har fått psykiske problemer ikke har "kjent på følelsene sine" eller?

Kan ikke kvinner være like forskjellige som menn når det gjelder dette?

Anonymous poster hash: 7b026...c9e

 

Godt poeng. Har du solgt sex så må du jammen meg kjenne ordentlig etter følelsene dine, for du SKAL jo ta sjelelig skade av det.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at de som har prostituert seg og ikke har fått psykiske problemer ikke har "kjent på følelsene sine" eller?Kan ikke kvinner være like forskjellige som menn når det gjelder dette? Anonymous poster hash: 7b026...c9e

  

Godt poeng. Har du solgt sex så må du jammen meg kjenne ordentlig etter følelsene dine, for du SKAL jo ta sjelelig skade av det. Anonymous poster hash: 0181a...b50

Jeg tror ikke dere helt forstår hvordan dette påvirker folk, og det er stor forskjell mellom hva man presenterer i det sosiale liv og hva som kommer frem i terapeutiske samtaler.

Men jeg skjønner jo at det er mer behagelig å tenke på den lykkelige hora.....

Anonymous poster hash: 55a53...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp studiene, jobb et par år og spar opp penger. Gå tilbake til studiene senere. Problem løst



Anonymous poster hash: fbf02...114
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi meg ett tips til hvor jeg kan finne en jobb der jeg kun jobber annenhver helg uten å ha noen som helst form for bekjentskap på forhånd. I en helt fremmed STORby. Ikke kom her og si at det er lett, jeg slet med å finne meg med deltidsjobb der jeg jobbet 2-3 ganger i uken på videregående, og nå bor jeg i en enda større by og ingen orker å ansette noen de kun kan tilkalle 1 gang i uka... Anonymous poster hash: 04ce7...96d

Være utadvent, gjøre gode jobbintervju og ha en god CV. Selv jobber jeg i hjemmesykepleien annenhver helg.

Anonymous poster hash: 33b5e...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikk, telefonselger, i helsevesenet.. Vasking. Mulighetene er mange, bare du er åpen for de.



Anonymous poster hash: 53c6a...34e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg ett tips til hvor jeg kan finne en jobb der jeg kun jobber annenhver helg uten å ha noen som helst form for bekjentskap på forhånd. I en helt fremmed STORby. Ikke kom her og si at det er lett, jeg slet med å finne meg med deltidsjobb der jeg jobbet 2-3 ganger i uken på videregående, og nå bor jeg i en enda større by og ingen orker å ansette noen de kun kan tilkalle 1 gang i uka...

Anonymous poster hash: 04ce7...96d

Joda! Jeg bor i Oslo og fikk jobb her uten kontakter nesten med en gang. Bare i dag så jeg flere butikk med plakat om ledig stilling på 10% i vinduet. Annahver-helg stillinger blir lagt ut hele tiden.

Anonymous poster hash: be6e3...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Privat psykiatri. Kan jobbe 3 døgn hver tredje helg og tjene 10 000 i mnd etter 40% skatt.

Anonymous poster hash: 18346...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som eskortepike ved siden av studiene mine, og har aldri opplevd noe negativt. Tvert i mot. :)

Møter i hovedsak gifte menn som ikke får dekket sine seksuelle behov på hjemmebane. Tror folk hadde blitt overrasket over hvilke menn som oppsøker slike tjenester; nemlig helt vanlige menn. ;)

 

Jeg tar 3000 kr for en time og 10 000 kr for en hel natt. Bestemmer selv hvem jeg vil møte, og hvor mange treff jeg vil ta i mnd. :)

Det at jeg har denne deltidsjobben gjør at jeg får mye bedre tid til å fokusere på studiene samtidig som jeg får råd til å leve litt.

Så lenge man har en sterk psyke og har et avslappet forhold til kroppen sin, så er det ikke noe problem å jobbe som sexarbeider en periode. :)



Anonymous poster hash: 1be21...c01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så leker man med ilden også pga det kriminelle miljøet tundt sexsalg. Det er mange halliker som gjerne ønsker døde de som selger sex på egenhånd. Man kan i verste fall bli truet av disse.

Anonymous poster hash: 089e1...e7b

 

Det er godt mulig at det er en risk for det blant de utenlandske jentene, men ikke for de norske jentene på innemarkedet.

Anonymous poster hash: 1be21...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...