Gå til innhold

Kanskje jeg bare skal bli prostituert...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på et studium der en privat høyskole og et universitet har et veldig tett samarbeid, men denne høyskolen koster, og hos Lånekassen er jeg kun student ved universitetet. Derfor får jeg ikke støtte til skolen, kun lån + stipend for å være borteboer.

 

Jeg skaffet meg en bufferkonto for å overleve disse årene, og foreldrene mine sa at de skulle støtte meg med halvparten.

Dessverre, med disse nedgangstider i oljebransjen mistet begge foreldrene mine jobben, og etter noen familieproblemer har de ikke råd til å støtte meg. Ergo står jeg helt alene, og jeg har IKKE råd til å betale skolen. Drømmen min går i do, og jeg må eventuelt sulte meg selv og bo ute eller jobbe som prostituert for å rekke å lese og betale i tide... Jeg, alene i en fremmed by, klarer vel umulig å skaffe meg en jobb der jeg tjener godt og slipper å jobbe ofte da jeg ikke har noe bekjentskap her. Nettopp fordi jeg må lese mye (har 5 emner...).

 

Er det virkelig slik det skal være? 

 

Hilsen fortvilet 19 år gammel jente...



Anonymous poster hash: 04ce7...96d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med å selge litt sex nå og da? Husk, det er ikke ulovlig å selge sex.  Det er mange plusser å selge sex. Bl.a. at du jobber lite for mye penger. Og dermed får masse tid til studier. Å prostituere seg er en perfekt jobb for studiner.



Anonymous poster hash: 0181a...b50
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er galt med å selge litt sex nå og da? Husk, det er ikke ulovlig å selge sex.  Det er mange plusser å selge sex. Bl.a. at du jobber lite for mye penger. Og dermed får masse tid til studier. Å prostituere seg er en perfekt jobb for studiner.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

 

At man får psykiske problemer i ettertid f.eks? Kan du ikke bare få en normal jobb TS. Det er virkelig ikke vanskelig

Anonymous poster hash: 33b5e...6ef

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At man får psykiske problemer i ettertid f.eks? Kan du ikke bare få en normal jobb TS. Det er virkelig ikke vanskelig

Anonymous poster hash: 33b5e...6ef

 

Jeg har forøvrig 5 emner selv. Null problem å jobbe annenhver til hver helg. De andre jeg kjenner klarer det helt fint de også. Så hvorfor akkurat du ikke skal klare det forstår jeg ikke TS

Anonymous poster hash: 33b5e...6ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ødelegge sjela di, så kjør på!

 

Tenk på all risikoen, menn du ikke aner hvordan kan være mot deg, alvorlige kjønnsykdommer ( som kan smitte uavhengig av beskyttelse ), graviditet osv.

 

Det finnes ALLTID ndre måter å tjene penger på.

 

Hold deg unna.

 

Jeg ville dratt til en psykolog, for du må få tilbake selvbildfet ditt, din egenverdi, da den kan du ikke ha i takt når du vurderer dette.



Anonymous poster hash: b8534...223
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har forøvrig 5 emner selv. Null problem å jobbe annenhver til hver helg. De andre jeg kjenner klarer det helt fint de også. Så hvorfor akkurat du ikke skal klare det forstår jeg ikke TS

Anonymous poster hash: 33b5e...6ef

 

Gi meg ett tips til hvor jeg kan finne en jobb der jeg kun jobber annenhver helg uten å ha noen som helst form for bekjentskap på forhånd. I en helt fremmed STORby. Ikke kom her og si at det er lett, jeg slet med å finne meg med deltidsjobb der jeg jobbet 2-3 ganger i uken på videregående, og nå bor jeg i en enda større by og ingen orker å ansette noen de kun kan tilkalle 1 gang i uka...

Anonymous poster hash: 04ce7...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

At man får psykiske problemer i ettertid f.eks? Kan du ikke bare få en normal jobb TS. Det er virkelig ikke vanskelig

Anonymous poster hash: 33b5e...6ef

 

Det der med psykiske problemer er nok litt overdrevet. Gjelder nok helst for de som er fulltids prostituerte eller crackhorer.

Her snakker vi om uskyldige  små eventyr med veloppdragne rike menn som kan skjemme henne bort med dyre gaver og tusener av kroner. Hun velger selvfølgelig kundene med omhu.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det der med psykiske problemer er nok litt overdrevet. Gjelder nok helst for de som er fulltids prostituerte eller crackhorer.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

 

 

Bare en mann kan finne på å si noe så idiotisk.

Anonymous poster hash: d9003...20d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg ett tips til hvor jeg kan finne en jobb der jeg kun jobber annenhver helg uten å ha noen som helst form for bekjentskap på forhånd. I en helt fremmed STORby. Ikke kom her og si at det er lett, jeg slet med å finne meg med deltidsjobb der jeg jobbet 2-3 ganger i uken på videregående, og nå bor jeg i en enda større by og ingen orker å ansette noen de kun kan tilkalle 1 gang i uka...

Anonymous poster hash: 04ce7...96d

Ta ekstravakter i helsevesenet. Jeg har 3 til 5 vakter hver uke i tillegg til full jobb, så du burde vel greie en par vakter i uka.

Anonymous poster hash: 5faab...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det der med psykiske problemer er nok litt overdrevet. Gjelder nok helst for de som er fulltids prostituerte eller crackhorer.

Her snakker vi om uskyldige  små eventyr med veloppdragne rike menn som kan skjemme henne bort med dyre gaver og tusener av kroner. Hun velger selvfølgelig kundene med omhu.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

 

Høres ut som om du har et veldig idyllisk og romantisert syn på det!

Det er da ingen som hiver penger etter andre. 

En fersk prostituert kan ikke håndplukke kunder på den måten om hun vil ha "jobb" og vet heller ikke hvem som er OK eller ikke. 

Også de i dress og fin bil kan være sadistiske svin! 

 

Om man har lett for ONS'er og bryr seg lite om hvem man har sex med kan jeg forstå at det kan høres lukrativt ut. 

Nekter bare å tro at det er så enkelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ventet ble denne tråden veldig fordømmende. KG er en merkelig arena.

 

For noen dager siden, var det et innlegg om handicappede menn som dro til Tyskland og kjøpte seg knull. Dette ble hyllet hos de fleste, fordi det var flott at "de også fikk kjenne litt på nærheten" etc..

 

Men når en ung jente ønsker å spe på inntekta si med å drive eskorte, så "ødelegge hun sjela si" og "får psysiske problemer".

 

 



Anonymous poster hash: 01556...f7d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å selge litt sex nå og da? Husk, det er ikke ulovlig å selge sex. Det er mange plusser å selge sex. Bl.a. at du jobber lite for mye penger. Og dermed får masse tid til studier. Å prostituere seg er en perfekt jobb for studiner.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

I så fall må TS huske:

-hun slipper skatt

-hun kan fakturere moms

-det er lovlig å selge (men ikke å kjøpe!)

Anonymous poster hash: 5f42e...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man får psykiske problemer i ettertid f.eks? Kan du ikke bare få en normal jobb TS. Det er virkelig ikke vanskelig

Anonymous poster hash: 33b5e...6ef

Psykologene og legemiddelbransjen må også ha sysselsetting!

Anonymous poster hash: 5f42e...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man får psykiske problemer i ettertid f.eks? Kan du ikke bare få en normal jobb TS. Det er virkelig ikke vanskelig

Anonymous poster hash: 33b5e...6ef

Psykologene og legemiddelbransjen må også ha sysselsetting!

Anonymous poster hash: 5f42e...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologene og legemiddelbransjen må også ha sysselsetting!

Anonymous poster hash: 5f42e...98b

 

Kynisk.

Anonymous poster hash: b4683...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, hvilke by er det du studere i?



Anonymous poster hash: 3427b...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der med psykiske problemer er nok litt overdrevet. Gjelder nok helst for de som er fulltids prostituerte eller crackhorer.

Her snakker vi om uskyldige små eventyr med veloppdragne rike menn som kan skjemme henne bort med dyre gaver og tusener av kroner. Hun velger selvfølgelig kundene med omhu.

Anonymous poster hash: 0181a...b50

Det finnes dessverre dritsekker der og.

En studievenninne har/hadde denne som bi-jobb og hun tjente store penger på det. Jeg møtte henne igjen tilfeldig på gata i sommer og da hadde hun blitt leid inn for en kveld av en grei kar (trodde hun) de hadde møttes ett par ganger tidligere, men denne gangen hadde han invitert med 5 andre kompiser. De gjorde ting med henne jeg ikke vil skrive om her. De holdt henne igjen hele natta og da de var ferdige, var det såvidt hun klarte å gå eller sitte. Hun tør ikke å anmelde av frykt for at familien finner det ut.

TS, vær forsiktig hvis du vil vurdere dette. Stol på magefølelsen og bruk for all del ikke narkotika. Jeg må innrømme at jeg Sørli vurderte denne jobben under studietiden, men jeg var ung ig meget uerfaren når det gjaldt sex og menn :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 5b258...875

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg for det da jeg var 18. Dro til Oslo. Ble plukka opp av en litt eldre mann, hadde sex i bilen hans, varte i ca 2 min og tjente 800 kr. Han var hyggelig nok. Dette er 11 år siden.

Bestemte meg der og da for å aldri gjøre det igjen og sliter med det den dag i dag. Så husk at det kan ha ettervirkninger, uansett hvor enkelt det er der og da.

Anonymous poster hash: 18346...d1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg ett tips til hvor jeg kan finne en jobb der jeg kun jobber annenhver helg uten å ha noen som helst form for bekjentskap på forhånd. I en helt fremmed STORby. Ikke kom her og si at det er lett, jeg slet med å finne meg med deltidsjobb der jeg jobbet 2-3 ganger i uken på videregående, og nå bor jeg i en enda større by og ingen orker å ansette noen de kun kan tilkalle 1 gang i uka... Anonymous poster hash: 04ce7...96d

Sykehjem for eks. Der er det et skrikende behov for arbeidskraft. Ulike vaskejobber burde også være fullt mulig.

Ellers ville jeg heller søkt permisjon fra studiet enn å prostituere meg. Jeg hadde heller latt studiene gå i dass enn å risikere alvorlige, kroniske kjønnssykdommer (gonoré som er resistent mot all antibiotika, hepatitt B/C, hiv, syfilis og masse annet snadder). Du kan jo forestille deg hvor mange og hva slags partnere enkelte som kjøper sex har hatt tidligere. I tillegg er det stor fare for å ødelegge den psykiske helsa di og fremtidig sexliv. Og tenkt om du blir gjenkjent av tidligere sexkunder i fremtidig arbeidsliv eller omgangskrets? Norge er et lite sted.

Anonymous poster hash: 089e1...e7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så leker man med ilden også pga det kriminelle miljøet tundt sexsalg. Det er mange halliker som gjerne ønsker døde de som selger sex på egenhånd. Man kan i verste fall bli truet av disse.

Anonymous poster hash: 089e1...e7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...