Gå til innhold

Plutselig blødning på cerazette


EPD

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på cerazette i godt over ett år nå (litt av og på), og er en av de som mistet mensen helt. Hadde noe blødninger i en ukes tid da jeg først startet, ellers ingenting. Men de siste 3 ukene har jeg blødd konstant med noen timers opphold om dagen. Det er ikke mye blod, som regel så vidt det synes, men tidvis friskt blod (altså ikke menstruasjonsblødninger) Går dette over??? Trivdes veldig godt på disse pillene og fortsetter å ta de i håp om at det gir seg, selv om det frister å kaste de i søpla akkurat nå. Har noen lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gått på cerazette i 2-3 år før jeg plutselig hadde hyppige blødninger, det gikk ikke over og jeg byttet til Loette. Jeg kunne jo ha ventet og sett om det gikk over, men som deg så fristet det litt for mye å kaste de i søpla :)



Anonymous poster hash: ce736...585
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer innimellom :) Jeg ser på det som en liten mensen jeg, så lar jeg det bare gå over. Så er det mange mnd til neste gang. Jeg har brukt Cerazette i over 4 år nå, og er egentlig veldig fornøyd.



Anonymous poster hash: e5410...066
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer innimellom :) Jeg ser på det som en liten mensen jeg, så lar jeg det bare gå over. Så er det mange mnd til neste gang. Jeg har brukt Cerazette i over 4 år nå, og er egentlig veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: e5410...066

Husker du ca hvor lenge det varer før det går over igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har da vel ikke noe på seksualitetsforumet å gjøre?



Anonymous poster hash: cbaf0...25a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...