Gå til innhold

overvekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med overvekt, har slanket meg å fjernet overflødig hud, men sex med min mann har jeg sjelden, han har kjent meg både før og etter slanking og han vet jeg sliter med min egen kroppsfiksering, og han bryr seg ikke om min overvekt han vil alltid ha sex å er klar på 10 sek, jeg trener 5-7 ganger i uken, legging av barn etc er det han som gjør, resten av kvelden går til candy crush, Facebook etc, han mener jeg bør prioritere sex å samliv med han og være mer med våre felles barn,

Er jeg litt vel egoistisk ?

Anonymous poster hash: 3dcf5...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes kanskje jeg burde prioritere de hjemme litt mer, men har liksom ikke det suget etter sex, om min mann ligger naken i sengen vet jeg at det er bare å vekke ham å han er klar med en gang, føler ikke for å kose meg med vibrator en gang, han kjøpte det som gave for å få litt gang på sexlivet, ble litt mer til å begynne med men dabbet av etter hvert, føler de få gangene vi har sex så er det kun for han skal få utbytte av det, for meg så betyr det liksom ingenting lenger, det er ikke ham det er noe galt med, han sier selv han ikke bryr seg om min overvekt å sier han elsker å ha sex med meg, men sier også at det blir for sjelden med 2 ganger i mnd...

What to do... er rådløs....

Anonymous poster hash: 3dcf5...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Höres kanskje helt jävlig ut, men tro mig..det er noe i det...du må bare ha sex. Selv om du ikke har lyst på sex.

Har man sex jevnlig, så er chansen stor for at du blir kåtere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er du som bruker tid på Candy crush og FB istedenfor å prioritere å finne frem til sexlysten din igjen, så er det i mine øyne en dårlig prioritering. At du trener aktivt er en god ting, at du nedprioriterer sexlivet fordi han har skjemt deg bort med alltid å være klar når det passer deg, kommer før eller senere til å treffe deg i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med overvekt, har slanket meg å fjernet overflødig hud, men sex med min mann har jeg sjelden, han har kjent meg både før og etter slanking og han vet jeg sliter med min egen kroppsfiksering, og han bryr seg ikke om min overvekt han vil alltid ha sex å er klar på 10 sek, jeg trener 5-7 ganger i uken, legging av barn etc er det han som gjør, resten av kvelden går til candy crush, Facebook etc, han mener jeg bør prioritere sex å samliv med han og være mer med våre felles barn,

Er jeg litt vel egoistisk ?

Anonymous poster hash: 3dcf5...c97

Tror ikke dette handler om å være egoistisk. Kanskje dette handler om at du har et usunt forhold til kroppen, både til hvordan den ser ut men også hvilke følelser du har.

Det er noe som heter å være tilstede i eget liv. Det kan virke som om din mann mener at du ikke er det når du prioriterer en skjerm fremfor familie og forholdet til mennesker. Kanskje det er lettere å gjemme seg bak en skjerm enn det er å være en aktiv partner. Du kan selv velge å leve separate liv hjemme, eller sammen med din mann. Begge deler er under samme tak men veldig ulik i fellesskapsfølelse.

Våg å lev livet. Du er god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje jeg burde prioritere de hjemme litt mer, men har liksom ikke det suget etter sex, om min mann ligger naken i sengen vet jeg at det er bare å vekke ham å han er klar med en gang, føler ikke for å kose meg med vibrator en gang, han kjøpte det som gave for å få litt gang på sexlivet, ble litt mer til å begynne med men dabbet av etter hvert, føler de få gangene vi har sex så er det kun for han skal få utbytte av det, for meg så betyr det liksom ingenting lenger, det er ikke ham det er noe galt med, han sier selv han ikke bryr seg om min overvekt å sier han elsker å ha sex med meg, men sier også at det blir for sjelden med 2 ganger i mnd...

What to do... er rådløs....

Anonymous poster hash: 3dcf5...c97

Å bruke energi gir energi. Jo mer sex du har, jo mer lyst har du på det. (Jo mindre sex du har jo mindre lyst har du på det.)

Begynn å "øve" deg på å ha sex. Etterhvert så kommer du på rett spor hvor du får mer lyst på og nytelse med sex. Det kommer ikke av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jobbe med forhold på alle nivåer.Du skal være veldig heldig som har en mann som elsker deg og har lyst på deg , gjennom tykt og tynt (no pun intended).

Unn deg noen nye klær, litt lekkert undertøy til daglig bruk, start med litt flørting og småkos med mannen sånn helt i det små. Gjør deg litt lekker , for deg selv - se deg selv i speilet hver dag og si høyt "jeg er deilig" (tro meg, det funker!). Og for guds skyld, legg bort Candy Crush og Face - kryp opp i armkroken til mannen din!

Jeg sier ikke at du skal hoppe rett fra "ingenting" til et sexmonster - men du må starte i det små. Om mannen din er så tålmodig og forståelsesfull som jeg tror han er - så vil han snappe opp signalene om at du er på gli, men ikke nødvendigvis er klar for pulings hver gang.

Du må rett og slett se på deg selv med litt nye øyne.

Massasjer skaper intim og kroppsnær kontakt, selv om det ikke trenger å ende i samleie.

Hva med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...