Gå til innhold

Dette skulle aldri skjedd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Jeg sliter for tiden med verdens jæveligste fylleangst. Det jeg HUSKER fra helgen, var at jeg og bestekompisen til min bestekompis, ble med hverandre hjem. Eller, vi gikk faktisk til den felles vennen vår får å besøke han, men da vi innså han ikke var hjemme gikk vi å la oss. Husker derimot ingenting fra slutten festen og hvordan vi havnet der til slutt. Etterhvert førte dette til sex, men jeg husker jeg sa MANGE ganger "nei, dette er feil, jeg kan ikke gjøre det her, har ikke shavet og har heller ikke lyst..", og jeg husker ikke riktig men jeg han umulig tro vi fikk det særlig til ettersom jeg var såå shitfull. Husker han styrte fælt, men jeg var jo ikke seksuelt tiltrukket i det heele tatt så troor ikke han var særlig inne??

Men hvertfall har disse dagene i etterkant vært helt forferdelige. Jeg er 17 år og ikke såå trygg på kroppen min i utgangspunktet, og da er det hele så skremmende at jeg bare husker glimt fra denne natten. Er så redd for at han sier alt dette videre og vinkler meg over til noe ekkelt, som feks at jeg ikke hadde shavet eller var for trang elns? Men jeg SA jo jeg ikke var prepared, men han sa han ikke brydde seg husker jeg. Er det JEG som burde være flau her, eller han? Har han i det hele grann grunn til å sette meg i et dårlig lys pga dette? Vi har ikke snakket etter dette, og jeg vil heller aldri møte han igjen.

Jeg skal ikke beskylde han for voldtekt, for jeg nektet jo skkert ikke. Synes bare hele greia er så dum, ettersom han ikke var full engang og jeg hadde mistet all dømmekraft. Men ååå jeg er så lei meg. Angrer skikkelig.. Alt jeg trenger nå er å høre hvordan dette ser ut fra deres perspektiv.. For akkurat nå har jeg det fælt med meg selv.

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du ikke bør drikke alkohol når du ikke klarer å stoppe tidsnok. Du vet jo at aldersgrensa er 18 år.

Du får legge det bak deg.
Neste gang dropper du å drikke og gå hjem til deg selv.



Anonymous poster hash: 0bb9c...2cb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ikke bør drikke alkohol når du ikke klarer å stoppe tidsnok. Du vet jo at aldersgrensa er 18 år.

Du får legge det bak deg.

Neste gang dropper du å drikke og gå hjem til deg selv.

Anonymous poster hash: 0bb9c...2cb

Ja, og jeg pleier som regel å ha full kontroll, så er klar over at mye av skylden er min ettersom jeg var så beruset. Har drukket jevnlig fra jeg var 15-16, så hvordan alt bare smalt i helgen forstår jeg ikke. Drakk riktignok sprit, men det er jo det jeg pleier.. Tok også i mot mye fra venner, så all blandingene ble vel bare altfor mye til slutt. Så ja jeg er fuuulllt klar over at denne biten er min skyld, men "alle" går på en smell i ny og ne, og det som plager meg nå er det som skjedde etterpå. Føler meg så ekkel, i tillegg bor vi i en av norges største byer og han en så sentral person som kjenner "alle", så dette er bare fælt

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette var trist og urovekkende lesning! Såvidt jeg bedømmer det, ble du voldtatt eller forsøkt voldtatt! Når du sier "nei dette er feil" skulle han selvsagt stoppet, selvsagt! Synes også det er trist at du er redd han skal slenge kommentarer i ettertid om at du ikke hadde shavet... Du sier egentlig at kvinner bør være nybarberte hele tiden i tilfelle de skulle bli voldtatt, for å fremstå mer delikate for voldtektsmannen... Bare trist, håper du får den hjelpen du trenger!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så ekkel, i tillegg bor vi i en av norges største byer og han en så sentral person som kjenner "alle", så dette er bare fælt

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: 17ba0...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hei dere,

Jeg sliter for tiden med verdens jæveligste fylleangst. Det jeg HUSKER fra helgen, var at jeg og bestekompisen til min bestekompis, ble med hverandre hjem. Eller, vi gikk faktisk til den felles vennen vår får å besøke han, men da vi innså han ikke var hjemme gikk vi å la oss. Husker derimot ingenting fra slutten festen og hvordan vi havnet der til slutt. Etterhvert førte dette til sex, men jeg husker jeg sa MANGE ganger "nei, dette er feil, jeg kan ikke gjøre det her, har ikke shavet

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Var dette din største bekymring?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er han som i så fall skal ha fylleangst for å ha trengt seg på. Som du sier er det ikke voldtekt, men dette er oppførsel som er på kanten. Du var dritings og ga uttrykk for at du ikke ville.. Han utnyttet tilstanden du var i, eller ga faen siden han var full selv..

Si til han at du har tenkt mye på den natta, eller prøvd å huske. Spør han hva han husker, og prøv å legg det bak deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette din største bekymring?

Husker tanken slo meg flere ganger i helgen hvertfall. Er så redd for han eller andre skal dømme meg, selvom det han gjorde også var galt..

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Hvis du er edru og utnytter en drita full person for å få sex er du en jævla drittsekk.

Altså.. så det kommer klart fram hva jeg mener... EN SKIKKELIG DRITTSEKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er edru og utnytter en drita full person for å få sex er du en jævla drittsekk.

Altså.. så det kommer klart fram hva jeg mener... EN SKIKKELIG DRITTSEKK!

Kan jo godt være jeg ikke ga godt nok i inntrykk om at jeg IKKE villle, men jeg husker jeg saa flere ganger at dette føltes feil og alt det der. Sa til og med "jeg kan faen ikke ha sex i sengen til bestekompisen min" og da sa han "da tar vi sofaen". Og til slutt ga jeg etter og havnet jeg tydeligvis i sofaen. Jeg har jo tydelivis ikke nektet, og åå alt dette er så fælt.

Dere som foreslår å snakke me han, jeg vil ALDRI se han igjen. Tør ikke se på bilder av han på sosiale medier engang, får en så vond følelse i meg

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Kan jo godt være jeg ikke ga godt nok i inntrykk om at jeg IKKE villle, men jeg husker jeg saa flere ganger at dette føltes feil og alt det der. Sa til og med "jeg kan faen ikke ha sex i sengen til bestekompisen min" og da sa han "da tar vi sofaen". Og til slutt ga jeg etter og havnet jeg tydeligvis i sofaen. Jeg har jo tydelivis ikke nektet, og åå alt dette er så fælt.

Dere som foreslår å snakke me han, jeg vil ALDRI se han igjen. Tør ikke se på bilder av han på sosiale medier engang, får en så vond følelse i meg

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Vel litt avhengig av hvor standhaftig du var i din motstand og han i sin iver så var det han gjorde galt. Det var han som handlet uakseptabelt, ikke du.

Du kan alltid snakke med han og si til han at det han gjorde var forkastelig, men hvis du ikke like tanken på dette så foreslår jeg simpelthen at du ignorerer han fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så ekkel, i tillegg bor vi i en av norges største byer og han en så sentral person som kjenner "alle", så dette er bare fælt

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Jeg lurer fortsatt på alderen hans siden du skriver det jeg har uthevet, og du er bare 17.

Anonymous poster hash: 17ba0...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer fortsatt på alderen hans siden du skriver det jeg har uthevet, og du er bare 17.

Anonymous poster hash: 17ba0...758

Like gammel som meg. Og jeg tuller ikke når jeg sier at nesten alle i byen min på min alder vet hvem han er, og det er vel kanskje en av grunnene til at jeg følte meg så presset at jeg tydeligvis ikke blånektet som jeg skulle ønske jeg gjor. Noe tiltrukket av han er jeg i allefall ikke.

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sier du husker at du sa nei osv. Det skal være nok å si nei en gang. Han presset deg jo helt klart, og du var jo helt borte. Så du kan faktisk anmelde han for voldtekt/overgrep, så om noen skal føle seg flau eller dum her så er det han, ikke du. Han utnyttet deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sier du husker at du sa nei osv. Det skal være nok å si nei en gang. Han presset deg jo helt klart, og du var jo helt borte. Så du kan faktisk anmelde han for voldtekt/overgrep, så om noen skal føle seg flau eller dum her så er det han, ikke du. Han utnyttet deg

Takk, dette hjalp. Er bare såå redd for hva andre tenker om meg nå

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han var edru og presset seg på ei jente som var fullstendig dritings, og som i tillegg ikke hadde lyst. Det er han som burde være flau! Det er bare tapere som utnytter slike situasjoner, en skikkelig mann hadde latt deg sove og funnet ei som faktisk ville ha ham.

Du hadde ikke skyld i dette, det er bare fylleangsten som slår inn. Den forsvinner om et par dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var edru og presset seg på ei jente som var fullstendig dritings, og som i tillegg ikke hadde lyst. Det er han som burde være flau! Det er bare tapere som utnytter slike situasjoner, en skikkelig mann hadde latt deg sove og funnet ei som faktisk ville ha ham.

Du hadde ikke skyld i dette, det er bare fylleangsten som slår inn. Den forsvinner om et par dager :)

Tuusen takk, også dette hjalp mye! Åh, håper det roer seg snart. Er sykt hvordan dette virkelig gikk innpå meg.. Får ikke de vonde tankene ut av hodet

Anonymous poster hash: ac1b1...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som skjedde her har du ikke gjort NOE galt. Denne guttevalpen utnyttet deg grovt, uansett om du "samtykket" eller ikke. Å utnytte noen som åpenbart er for beruset til å ta selvstendige valg er og blir forkastelig. For en drittsekk.

Du vil føle deg bedre om litt, når du har fått ting på avstand. Men ikke vær redd for å snakke med noen du stoler på om hva du tenker og føler, det hjelper ofte å snakke ihjel slike vonde opplevelser. Klem til deg. :)

Anonymous poster hash: b7332...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig du burde prate med noen profesjonelle for å få sortert tankene dine og funnet ut hva du egentlig mener om det som skjedde, og for å komme over det. Ta kontakt med Dixi eller en eller annen hjelpetelefon. Om dette var voldtekt eller ei klarer ikke jeg å avgjøre, men det var faen ikke greit. Man har ikke sex med noen som ikke uttrykkelig vil!

Anonymous poster hash: 8d106...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...