Gå til innhold

Flere som meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har vært sammen i mange år, og har alltid hatt et godt sexliv. Trodde jeg! De siste årene har det gått fra bra til ubeskrivelig, og under eggløsningen blir jeg ufattelig kåt bare ved tanken på at han legger seg inntil meg, eller av å tenke på at han vet at jeg er kåt... Jeg stønner, uler, puster og peser, og er millimeter fra orgasme av at han stryker vitende over fingrene mine. Jeg er som lammet i kroppen, samtidig som kroppen min bøyer seg og bukter seg av egen vilje. Alt jeg klarer å gjøre er å puste og jamre meg. Så nå lurer jeg; er det dette som er normalen, bare at det tok meg 20 år å oppdage det?

Anonymous poster hash: cb3e8...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det likt som deg, måtte bli godt voksen før sexlivet virkelig tok av. Jeg hadde det veldig bra før også (som du sa: TRODDE JEG!), men OMG så vanvittig mye bedre det er nå!!!!

Så heldig du er som har fått oppleve dette med den samme mannen som du "alltid" har hatt :)

Har noe endret seg i forholdet ellers, så dere har kommet nærmere hverandre enn dere var før, kanskje?

For min del skjedde endringen med min nåværende kjæreste, og jeg føler at vi har utviklet en helt egen dyp intimitet som jeg ikke har hatt med noen andre. Så det var helt klart ikke bare det å bli godt voksen som gjorde det for min del. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ja, etter en dårlig periode (på etpar år) hvor vi nesten skilte lag, kom vi nærmere hverandre enn før- er mer intime på et dypere plan som du sier. Noe av det jeg nå tenner mest på, er å være sårbar og "naken" ovenfor ham. Så jo mer "ustabil" jeg er i psyken,(les:premenstruell/hormonell) desto kåtere blir jeg. Begynner å ane en underdanig tone i meg selv, ikke i den forstand at jeg vil ha smerte etc, men på et annet plan. Vanskelig å forklare, men han begynner for alvor å kjenne til mekanismene mine -helt uten berøring. Og det er fantastisk! :)

Anonymous poster hash: cb3e8...ef3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...