Gå til innhold

Tenner på at dama var utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekstremt forferdelig utroskap etter over 15 år sammen.

Ante egentlig fred og ingen fare, og det kom nærmest som et sjokk. På grunn av omfanget og tingene hun har innrømmet at de har gjort med hverandre, så er det helt over og ut.

Det vil ALDRI være aktuelt med denne damen igjen.

Allikevel får jeg bilder av at hun holder på med han slik hun innrømmet - og det er ekstremt irriterende, og jeg skjønner ikke hvorfor - men jeg tar meg selv i å tenne litt på bildene jeg får i hodet.

Hvorfor i helvete tenner jeg på noe så forferdelig som har ødelagt hele livet og familien vår? Det er en hinsides forkastelig følelse, og skulle ønske jeg absolutt ikke gjorde det.

Det er relativt kort tid siden jeg ble klar over det.

Er det andre som har lignende erfaringer, er det normalt - eller har jeg rett og slett blitt gal av situasjonen, og bør nå oppsøke psykolog eller noe sånt?



Anonymous poster hash: 85994...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan se for meg èn av tre ting;

a) At du selvsagt fremdeles har seksuelle følelser for dama di, eller at du rett og slett savner å ha sex med henne. Når vi tenker på seksuelle ting, blir vi ofte opphisset uansett. Du var jo sammen med henne, så da regner jeg med at du tente på henne.

b) At hjernen din overkompanserer. Ofte når vi føler noe veldig sterkt, for eksempel avsky, vil hjernen kjøre på med en motsatt emosjon for å kompensere. Ofte tar hjernen dette for langt, og vi ender opp med å føle det motsatte enn det vi følte i utgangspunktet. I ditt tilfelle; fra avsky til lyst.

c) At du akkurat nå har oppdaget en liten fetisj hos deg selv (som er ganske vanlig); å la andre ha sex med partneren din mens du ser på.

Ingen av disse tre trenger du å stresse med, mener jeg. Hvis du passer på at tankemønsteret ditt ikke ender i et sirkulært spor, altså at du ikke 'obsesser', så vil du etter hvert slutte å tenke på det med tiden, og du vil føle deg bedre.



Anonymous poster hash: be15e...576
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et ytterst godt svar! Jeg er hundre prosent sikker på at dette ikke er en fetish av noe slag, men punkt nr. 2 du hadde virker absolutt som noe som kan ha skjedd.

Ufattelig irriterende, nærmest sårende og vondt å ha det sånn.



Anonymous poster hash: 85994...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forsåvidt tenne på henne også enda, men jeg ville aldri ha gjort noe med henne etter det hun har gjort. Hun er mer æsj enn noe annet akkurat nå..



Anonymous poster hash: 85994...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva snakker du om? Blitt fortalt at jeg skal tenke "æsj"?

Av samfunnet da eller?

Selv om dette overhodet ikke er det tråden egentlig handler om, så skal jeg svare bare fordi du provoserer meg.

Nei, jeg har såpass karakter at jeg fint klarer å tenke mine egne tanker om noen som har bedratt meg på den mest horete måten mulig, og tenker derfor "æsj" fordi det er det jeg selv føler.

Ikke fordi det er det samfunnet mener at jeg bør føle.

Hun fremstår for meg som horete og ludderaktig. Hun har tatt en av de verste sex-aktene som finnes og utført den med en annen person - og etterpå kommet hjem å sett meg i øynene og jugd, Dette har skjedd over en lang periode. Jeg kan love deg at du ville skjønt hvor jævli ekte det "æsjet" var, om du hadde opplevd lignende selv.



Anonymous poster hash: 85994...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Sikker på at du ikke tenker æsj fordi det er det du er blitt fortalt er det riktige å tenke?

Tenkte det samme. Vi er tllært al. Det skal innsikt til for å tenke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hva snakker du om? Blitt fortalt at jeg skal tenke "æsj"?

Av samfunnet da eller?

Selv om dette overhodet ikke er det tråden egentlig handler om, så skal jeg svare bare fordi du provoserer meg.

Nei, jeg har såpass karakter at jeg fint klarer å tenke mine egne tanker om noen som har bedratt meg på den mest horete måten mulig, og tenker derfor "æsj" fordi det er det jeg selv føler.

Ikke fordi det er det samfunnet mener at jeg bør føle.

Hun fremstår for meg som horete og ludderaktig. Hun har tatt en av de verste sex-aktene som finnes og utført den med en annen person - og etterpå kommet hjem å sett meg i øynene og jugd, Dette har skjedd over en lang periode. Jeg kan love deg at du ville skjønt hvor jævli ekte det "æsjet" var, om du hadde opplevd lignende selv.

Anonymous poster hash: 85994...a15

Du er ikke allurat i balanse. Og det er veldig forståelig. Hun er ikke hore eller ludder.

eLike lite som du er pervers på grunn av din opphisselse av bilder av henne og en annen.

Hun har oppført seg illojalt og svikefullt ovenfor deg,det er fakta.

Men hun er ikke ludder. Og du er ikke pervers.

Gi ting litt tid. Men må si at du har guts og er ærlig-et interessant innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...