Gå til innhold

Er et slikt forhold ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når en mann på tretti år, blir sammen med en mann på sytti år? Hva med 75 år? Og utseendemessig er den gamle både feit, skallet og rynkete?

Anonymous poster hash: a218b...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har nok litt penger, og lokker den unge partneren sin med på ferieturer overalt. Hvordan forklarer man et slikt forhold til små barn, de vil jo bli forvirra... Kombinasjonen homofil OG ekstrem (avskyelig) aldersforskjell... Gjør det hele kvalmt og ufint.

Anonymous poster hash: a218b...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..
Jeg kjente til en gutt, han var da 19 og var sammen med en mann på 60, mannen er fra ett kjent band..En del penger og gutten fikk storkose seg i syden og diverse ferier..
Jeg ser ikke noe galt i det.
De er begge voksne, de er homofile, er ikke noe galt i være homofil heller.
Åh..De er enda sammen :fnise:

Det man bør forklare til små barn er at folk er forskjellige.
og at det er naturlig og ikke ekkelt.
Forklare dem at noen barn vokser opp med to fedre eller to mødre. Noen barn er adopterte.
Andre barn kan for eksempel ha en ung mor og en eldre far. Eller at de har mye eldre foreldre enn hva de andre barna har.

Om foreldrene forteller barna at dette er ekkelt, så vokser barnet oftest opp med fordommer. Enten det er homofobi, rasistisk eller rett og slett aldersforskjellen. Man kan ha en mening når barnet er eldre for eksempel "Jeg liker det ikke, jeg synes det er ekkelt, men folk er forskjellige og tar sine egne valg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Naturlig å bli kjæreste med en som kunne ha vært oldefaren din.

Anonymous poster hash: a218b...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Naturlig å bli kjæreste med en som kunne ha vært oldefaren din.

Anonymous poster hash: a218b...981

Så folk får ikke lov til å ta sine egne valg?

Om de trives med det, la folk gjøre hva de vil.

Jeg ble oppdratt med det, at folk er forskjellige og at jeg ikke skulle se ned på andre som tar andre valg. Faren min var jo ikke tilstede under tenårene mine, så når jeg fortalte ham at jeg var biseksuell, så kuttet han meg helt ut.. "Homofili er en sykdom!" Så prøvde han å skaffe meg psykolog og få meg lagt inn på psykiatri og nektet og prate med meg før jeg var blitt "normal" igjen ._.

At noen folk velger å bli sammen med noen som er 40år eldre enn seg selv, det får være helt opp til dem..Fordi det er ikke MITT liv..Det er de som velger hva de vil gjøre..Ikke jeg.

Hvorfor spør du egentlig TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det er ikke Naturlig å bli kjæreste med en som kunne ha vært oldefaren din.

Anonymous poster hash: a218b...981

Det skal godt gjøres at en på 70 år kan være oldefar til en på 30, eller en på 60 oldefar til en på 19 :ler: .

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestefar, da. Og gutten kaller han for Besten. Og han kaller han for guttepjokken min. Syns det oser pedofile tendenser lang vei.

Anonymous poster hash: a218b...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...