Gå til innhold

Hvilket yrke er mest sexy...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sexy: Akademiker/forsker, musiker, pilot, forfatter, filmskaper, journalist og toppledere generelt

Ikke sånn umiddelbart kjempesexy: Eiendomsmegler, securitas-vakt, forsikringselger og revisor (sorry Fiona)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy: Akademiker/forsker, musiker, pilot, forfatter, filmskaper, journalist og toppledere generelt

Ikke sånn umiddelbart kjempesexy: Eiendomsmegler, securitas-vakt, forsikringselger og revisor (sorry Fiona)

Faen :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy: Proffalpinister (behagelig å se veltrente damelår i tighte klær stadig vekk ;))

Som oftest ikke spesielt sexy: kvinnelige yrkessjåfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Sexy: Pilot, lege, advokat, toppledere (med høy utdanning), indøkere, akademikere, psykolog (ikke klinisk). Høy lønn og status er sexy etter min mening.

Usexy: Politiker (type frp), sykepleier, lærer, vekter, og alt som ikke krever minst en mastergrad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy: Pilot, lege, advokat, toppledere (med høy utdanning), indøkere, akademikere, psykolog (ikke klinisk). Høy lønn og status er sexy etter min mening.

Usexy: Politiker (type frp), sykepleier, lærer, vekter, og alt som ikke krever minst en mastergrad...

Du er den eneste som har satt opp dette på usexy tror jeg. Men jeg er så enig! Den nye generasjonen gjelder dette hvertfall. Rundt om i landet er snittet for å komme inn 2. Syns det bare er berter som søker seg inn på studiet nå, som siste utvei..

Anonymous poster hash: 3bbfa...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er den eneste som har satt opp dette på usexy tror jeg. Men jeg er så enig! Den nye generasjonen gjelder dette hvertfall. Rundt om i landet er snittet for å komme inn 2. Syns det bare er berter som søker seg inn på studiet nå, som siste utvei.. Anonymous poster hash: 3bbfa...b1c

På min skole var snittet rundt 4,6, og det var mitt førstevalg (fordi jeg liker å jobbe med mennesker, og jeg velger heller et yrke jeg trives med og hvor jeg kan hjelpe folk, enn en annen jobb hvor jeg kunne tjent meg rik for mindre innsats).

Også utfordrer jeg deg til å kalle den sykepleierensom som steller faren din den gangen han havner på sykehjem for berte. Eller den som er der for deg og ditt barn på fødestua. Eller alle som tar imot all dritt (bokstavelig) for 300 000 kr i året.

Anonymous poster hash: b0b09...923

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy: Leger og journalister

Usexy: Eiendomsmeglere, advokater, typiske BI-jyplinger, IT-folk som dasser rundt i usexy klær

Anonymous poster hash: f126e...cb6

Glemte å legge til at usympatiske, bedrevitende, arrogante og pengegriske folk er usexy uansett. Og dessverre en del av dem blant leger og journalister. Men leger og journalister som bryr seg og står opp for de svakeste: Dritsexy. Mads Gilbert og Anders Giæver, for eksempel.

Anonymous poster hash: f126e...cb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest nilsson

 

SEXY: Kvinnelige sykepleiere.  :lillesky: 

Mannlige jagerflypiloter.

Usexy: Alle som oppfører seg overlegne/bedrevitere i yrket.

Anonymous poster hash: a88e4...bd7

 

 

Statens leiemordere? Virkelig?..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statens leiemordere? Virkelig?..

Eldre tråd men - Javist! Mannlige jagerfly piloter er grisesexy! Eks var det og han var den kjekkeste og mest harmoniske personen en kan tenke seg. Har sett div oppvisninger I USA og andre lang og det er perfeksjon og veldig imponerende jobb de har. I en tid da helt ræva personer får oppmerksomhet i media oSV - åhhhhhhhhh en pilot....I am in-:)

Anonymous poster hash: 390d0...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexy: Proffalpinister (behagelig å se veltrente damelår i tighte klær stadig vekk ;))

 

Som oftest ikke spesielt sexy: kvinnelige yrkessjåfører.

Kvinnelige piloter i uniform..grise sexy.

Mannfolk ligger flate...og slikker gulvet du går på!

Anonymous poster hash: fff33...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

... og hvilket yrke er minst sexy? Nevn gjerne hvilket kjønn du selv er og hva du syns er tiltrekkende at det motsatte kjønn jobber med. :)

Anonymous poster hash: 35b15...f9a

 

Sexy manneyrker: Dørvakter,Gynekolog,Politi,Flykaptein,Offiserer i forsvaret,eiendomsmeglere,revisorer,

Minst sexy manneyrker: søppeltømmere,NAVERE,parkeringsvakter,sitt i kassa på rema,

Anonymous poster hash: fff33...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsøkonomi så klart. Eneste samfunnsvitenskapelige utdanningen som er verdt noe.

 

Sorry tapere.



Anonymous poster hash: e00bb...61d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sexy med menn som tydelig er flink og engasjert i jobben sin. Yrket er mindre vesentlig, selv om jeg foretrekker at de har en viss utdannelse.

 

Folk som ikke jobber, eller som bare klager over jobben sin, er mest usexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sexy med menn som tydelig er flink og engasjert i jobben sin. Yrket er mindre vesentlig, selv om jeg foretrekker at de har en viss utdannelse.

 

Folk som ikke jobber, eller som bare klager over jobben sin, er mest usexy.

Professorer i det kvinnelige underliv,som er flinke og engasjert i jobben sin-grisesexy : )ha ha

Anonymous poster hash: fff33...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisører har alltid vært en svakhet for meg. Litt fyldige, blonde jenter, som er frisører.

Sykepleiere også. 

 

Er forøvrig enig med Cowboy Lotte i at SV-politikere er det mest usexy som går an.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinnelig sykepleierstudent og synes brannmenn er noe av det mest sexy som finnes. Må vel si lærer og siden kjæresten er det :bond:

Usexy er vel feier og søppelmann

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...