Gå til innhold

Mann tilbød meg penger for sex.. På høylys dag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gi dem et latterlig høyt tall da, og om de er villig til å betale, så kjør på... Hadde lett solgt meg for 50 lapper ass... Eller 20 kr, om dama var fin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så rart han spør. Det er ikke uvanlig i resten av verden. Damer sitter på en kafe for og vise seg fram. Videre har jeg blitt tilbudt kjøp av sex flere ganger uten å ville. Dette på kafe og på gaten. Er ikke noe annerledes at noen spør enn andre tilbyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

men HAHAHA, jeg tror jeg hadde blitt helt forfjamset. Stakkars mann, som er så desperat at han prøver å betale ei normal jente, midt på lyse dagen. Det er det villeste!!

Jeg vet ikke om jeg hadde klabba til ham, eller prøvd å banke litt vett inn i hodet hans om jeg var deg..

Normale jenter er de beste og ha sex med.

I tillegg er du voldelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha??? Vold er jo greit så lenge det går "riktig vei", mener du? :klo:

:rasende:

Da misforstår du kapitalt. Om det var slik du hevder hadde han neppe tilbudt noen penger, da hadde han nok nøyd seg med et spørsmål. ;)

Har aldri sagt at at det kun er snakk om en vei her. Om ei jente hadde oppført meg helt ufyselig og ekkel mot en gutt hadde jeg ikke syntes synd på henne om han hadde gikk henne en liten smekk. Men når jeg snakker om dette snakker jeg selvsagt ikke om å virkelig dra til noen, men å gi en liten smekk for å symbolisere at "dette er ikke greit!".

Kan sammenligne det litt som at noen sprayer vann på katten sin når den gjør noe galt, den skjønner fort at den har gått over ei grense..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5000 kr timen er ikke noe uvanlig høyt for norske eskortepiker så han ville nok ikke blitt så skremt av det.

Anonymous poster hash: 0c856...056

Tror nok 2000-2500 er mer normalt. 1000 eller 500 for utenlandske kanskje.

Anonymous poster hash: 04153...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforstår du kapitalt. Om det var slik du hevder hadde han neppe tilbudt noen penger, da hadde han nok nøyd seg med et spørsmål. ;)

Nemlig :) -og forhåpentligvis ikke gått og stilt spørsmål som det der til helt normalt utseende damer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som et komplemang

Det er ikke noe komplement, men den dypeste fornærmelse! Det er seksuell trakkasering etter min mening!

Anonymous poster hash: 86e67...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det med ei venninne når vi var i 15 års alderen. Eldre etnisk norsk mann kom bort å grave og spør ekle spørsmål. Vi var normalt kledd og spiste jordbær. Endte med at moren min sendte en hissig mail til ordføreren og ba han rydde opp i byen :fnise: Men ja, det var skikkelig ekkelt! Disse mennene kan jo ikke være velbevart.

Mulig det var jordbærene? You little tease :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en ekkel mann.

Jeg opplevde det når jeg var i 20-årene på La Rambla i Barcelona. Som mann kan man si at jeg ble litt forvirret, selv om det ikke var i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det når jeg var i 20-årene på La Rambla i Barcelona. Som mann kan man si at jeg ble litt forvirret, selv om det ikke var i Norge...

Uff! Hvordan tok du det? Syntes du det var ekkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Hvordan tok du det? Syntes du det var ekkelt?

Tror jeg nærmest dyttet han vekk; tok det ikke som noe kompliment akuratt. :kvalm: Men, men Barcelona er en homoby så det er vel rimelig vanlelig der. Jeg har ikke noe spesielt imot at en homofil prøver seg, tror det var kombinasjonen av at han prøvde og kjøpe meg, utstrålingen hans og at han var homofil som fikk det til å føles motbydelig for meg.

Endret av OlaP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha noe lignende skjedde meg som 15 åring, utfordrene kledd på vei ned karl Johan om natten. Jeg spurte han om han ikke syntes jeg var litt for ung for dette, og han svarte jo yngre jo trangere. Så jeg aksepterte, ble med han inn i en bakgate og sparket han så hardt jeg kunne mellom bena. Jeg vet det var galt men kan skylde på at jeg var ung og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...