Gå til innhold

Mann tilbød meg penger for sex.. På høylys dag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal plassere denne tråden, men får bli her..

I dag skulle jeg (kvinne, 26 år) møte en venninne på kafé. Hun ble forsinket, så jeg tok et bord så lenge og ventet. La merke til at en middelaldrende, pent kledd mann som så litt utenlandsk ut kikket bort på meg, men tenkte ikke noe mer over det, bare drakk kaffen min og leste avisen.

Plutselig etter 20 minutter reiser han seg og kommer bort til bordet mitt og sier lavt "how much?". Jeg skjønner ingenting, og han sier så: "how much money to have sex with you?"

Mannen spør altså om han kan betale meg for sex? Jeg blir sjokkert og rister på hodet. Så smiler han bare høflig og går..

Syntes dette var utrolig snålt. Min venninne ble også sjokkert da jeg fortalte det. Ikke så jeg spesielt "horete" ut heller tror jeg, satt der i jeans og ullgenser liksom..

Noen flere som har opplevd sånt? :sjokkert:



Anonymous poster hash: d4be4...11d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei!

men HAHAHA, jeg tror jeg hadde blitt helt forfjamset. Stakkars mann, som er så desperat at han prøver å betale ei normal jente, midt på lyse dagen. Det er det villeste!!

Jeg vet ikke om jeg hadde klabba til ham, eller prøvd å banke litt vett inn i hodet hans om jeg var deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sagt ja, 2000kr timen.

Anonymous poster hash: fdf3b...760

Jeg og. Men hadde ikke gjort det for under 5000 kr/timen. Mest sannsynlig ville han da sagt nei, og det hadde vært null tap. Hadde han sagt ja ville det vært ren bonus. :-)

Anonymous poster hash: a84f2...a21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

500 000 er minstepris :)

Aldri opplevd det. Høres virkelig pussig ut. Nesten som om han har blitt fortalt at norske jenter er veldig lette på tråden og det er bare å tilby de penger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

500 000 er minstepris :)

Aldri opplevd det. Høres virkelig pussig ut. Nesten som om han har blitt fortalt at norske jenter er veldig lette på tråden og det er bare å tilby de penger..

Har man råd til å svi av så mye på en time med sex er man allerede så rik at amn svømmer i golddiggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi skjønte at dette var en skjult reklame for deg selv. Men hvor mye skal du egentlig ha i timen da?



Anonymous poster hash: d8168...a38
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hadde klabba til ham, eller prøvd å banke litt vett inn i hodet hans om jeg var deg..

Nok et bevis på at kjærringer er mye voldeligere enn dere påstår å være.

Anonymous poster hash: 0c856...056

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og. Men hadde ikke gjort det for under 5000 kr/timen. Mest sannsynlig ville han da sagt nei, og det hadde vært null tap. Hadde han sagt ja ville det vært ren bonus. :-)

Anonymous poster hash: a84f2...a21

5000 kr timen er ikke noe uvanlig høyt for norske eskortepiker så han ville nok ikke blitt så skremt av det.

Anonymous poster hash: 0c856...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som et komplemang

Håper at du ikke mener det. Det er ikke et kompliment. Tvert imot.

Anonymous poster hash: d834e...c67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg skal plassere denne tråden, men får bli her..

I dag skulle jeg (kvinne, 26 år) møte en venninne på kafé. Hun ble forsinket, så jeg tok et bord så lenge og ventet. La merke til at en middelaldrende, pent kledd mann som så litt utenlandsk ut kikket bort på meg, men tenkte ikke noe mer over det, bare drakk kaffen min og leste avisen.

Plutselig etter 20 minutter reiser han seg og kommer bort til bordet mitt og sier lavt "how much?". Jeg skjønner ingenting, og han sier så: "how much money to have sex with you?"

Mannen spør altså om han kan betale meg for sex? Jeg blir sjokkert og rister på hodet. Så smiler han bare høflig og går..

Syntes dette var utrolig snålt. Min venninne ble også sjokkert da jeg fortalte det. Ikke så jeg spesielt "horete" ut heller tror jeg, satt der i jeans og ullgenser liksom..

Noen flere som har opplevd sånt? :sjokkert:

Anonymous poster hash: d4be4...11d

Du ble kanskje litt fornærmet når han spurte om å få kjøpe sex av deg, men hadde du tatt det som et kompliment om han bare hadde spurt om du ville blitt knullet på dassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei!

men HAHAHA, jeg tror jeg hadde blitt helt forfjamset. Stakkars mann, som er så desperat at han prøver å betale ei normal jente, midt på lyse dagen. Det er det villeste!!

Jeg vet ikke om jeg hadde klabba til ham, eller prøvd å banke litt vett inn i hodet hans om jeg var deg..

Ha ha??? Vold er jo greit så lenge det går "riktig vei", mener du? :klo:

:rasende:

500 000 er minstepris :)

Aldri opplevd det. Høres virkelig pussig ut. Nesten som om han har blitt fortalt at norske jenter er veldig lette på tråden og det er bare å tilby de penger..

Da misforstår du kapitalt. Om det var slik du hevder hadde han neppe tilbudt noen penger, da hadde han nok nøyd seg med et spørsmål. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Håper at du ikke mener det. Det er ikke et kompliment. Tvert imot. Anonymous poster hash: d834e...c67

Joda mente det jeg skrev:))prøv heller og møt slike ting med positivitet,ingen skade skjedd da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også opplevd dette. Var i syvtiden da og ikke på høylys dag riktignok. Hadde på meg støvler og treningsklær, haha :P Vil ikke si jeg så spesielt attraktiv ut der jeg gikk, men det kom i alle fall en mann i tredveårene bort til meg og lurte på om jeg ikke ville bli med han hjem til leiligheten for 1000 kr.

Kanskje ikke nødvendig å nevne at jeg avslo tilbudet og gikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Dette har skjedd meg også... skippergata i Oslo. På høylys dag.

Ekkel mann i 50-årene: "hvor mye tar du a?"

incognita: "hvor mye har du a? :laugh: "

:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det med ei venninne når vi var i 15 års alderen. Eldre etnisk norsk mann kom bort å grave og spør ekle spørsmål. Vi var normalt kledd og spiste jordbær. Endte med at moren min sendte en hissig mail til ordføreren og ba han rydde opp i byen :fnise: Men ja, det var skikkelig ekkelt! Disse mennene kan jo ikke være velbevart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...