Gå til innhold

Dildoen forsvant i rumpen ! hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av ren nysgjerrighet og veldig lite å gjøre atm: er det samme bruker som svarer på tråden som Ts? Bare la merke til de siste tre tallene som anonym bruker, at de er ulike.

Får ikke en bruker samme AB id under samme tråd? =/ just curious..

Men så bra Ts, at det ordnet seg for deg, og du fikk raskt hjelp :)

Er bare fra en annen bruker, har en jeg liker å spørre på disse sexual trådene og en jeg liker å bruke andre steder=)

Anonymous poster hash: 0b9cd...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

En dildo er en ting, men da jeg var student var det flere tilfeller med andre dingser vi så på legevakten.. Lyspærer, stearinlys, pyntegjenstander, pølser osv..

Anonymous poster hash: 7af10...3ab

Og jeg vil studere medisin? Meeh..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil studere medisin? Meeh..

Det beste med fester med medisinstudenter var rumpehistoriene de kunne bidra med. Og diverse andre historier i samme kategori.

Anonymous poster hash: f6e0a...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste med fester med medisinstudenter var rumpehistoriene de kunne bidra med. Og diverse andre historier i samme kategori.

Anonymous poster hash: f6e0a...220

Taushetsplikt..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner veldig om tråden der en hadde satt fast skjeen i skjeden...



Anonymous poster hash: 9e951...c17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenrir

Husker jeg så på tv en gang om en engelsk medisin student som jobbet på legevakten eller noe også kom det en mann inn der som rett og slett skulle sette opp gardinene sine i stuen men så mirakuløst vist var do kosten der på stuen riktig posisjonert og han datt rett ned på på med den lange enden helt inn i rumpen og fikk den rett og slett ikke ut igjen.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Taushetsplikt..?

Så lenge man ikke avslører detaljer som kjønn, alder og lignende hvor man kan identifisere personen, går det fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Husker jeg så på tv en gang om en engelsk medisin student som jobbet på legevakten eller noe også kom det en mann inn der som rett og slett skulle sette opp gardinene sine i stuen men så mirakuløst vist var do kosten der på stuen riktig posisjonert og han datt rett ned på på med den lange enden helt inn i rumpen og fikk den rett og slett ikke ut igjen.... :fnise:

Høres ut som historien om presten som også skulle henge opp gardiner men som falt og landet på en potet han ikke fikk ut igjen (yeah right) ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner veldig om tråden der en hadde satt fast skjeen i skjeden... Anonymous poster hash: 9e951...c17

Nei, det var mannen som skulle gi konen en vagitor. På bruksanvisningen leste han; legg vagitoren dypt i skjeen.

Men konen nektet. Han fikk den ikke i henne selv om han hadde funnet den dypeste skjeen han hadde i skuffen.

Så han måtte ringe hjemmesykepleien. De kom. Og skjønte at vagitoren skulle dypt i skjeden.

Anonymous poster hash: 014d1...4ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjenner meg igjen så altfor godt! Kjæresten min tapte kampen mot vakuumet, og glapp butpluggen opp i stompen. Da var han pent nødt til å ta den ut igjen også. Haha ikke faen om en lege hadde fått romstere oppi min anus etter en rosa butplug ass........ Du ekke aleine! :fnise:



Anonymous poster hash: 887e6...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var mannen som skulle gi konen en vagitor. På bruksanvisningen leste han; legg vagitoren dypt i skjeen.

Men konen nektet. Han fikk den ikke i henne selv om han hadde funnet den dypeste skjeen han hadde i skuffen.

Så han måtte ringe hjemmesykepleien. De kom. Og skjønte at vagitoren skulle dypt i skjeden.

Anonymous poster hash: 014d1...4ff

hahahah ler så jeg griner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...