Gå til innhold

Dildoen forsvant i rumpen ! hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan havner de oppi der men ikke kommer ut igjen? Jeg trodde at alt som gikk opp måtte komme ned før eller siden?

Hvordan får de ut de igjen?

Bare nysgjerrig :P

Anonymous poster hash: babbc...1e2

Tarmen er jo uendelig lang, det er ingenting som stopper dildoen. Og hvis du i tillegg mister en dildo som vibrerer så har du et problem.....den virkelig forsvinner oppi der.

De to tilfellene min mann var borti endte med operasjon for å få den ut.

Anonymous poster hash: bf1e8...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ja, legemannen min har utrolig mange ganger fått inn damer som har hatt ei flaske stucked oppi vagina! Vakum er noe herk!

Så, hvis man skal onanere, så ikke bruk ei tomflaske med tuten først inn....



Anonymous poster hash: bf1e8...649
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Se innlegg nr. 12. Ts skriver 9.desember at hun reiste til legevakten. Etter da er det tyst fra henne, så kanskje hun er innlagt på sykehuset.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette har skjedd med meg og ekstypen også. Det er ikke som når en kondom mistes i skjeden... den der kommer ut igjen hvir du har på do og PRESSER :-D haha



Anonymous poster hash: 243e1...491
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Gikk det bra TS? :o

Anonymous poster hash: 4c88b...72a

TS forteller 9. desember at hun er på vei til legevakten. Borte er hun blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS forteller 9. desember at hun er på vei til legevakten. Borte er hun blitt.

Har lest hele tråden, bare dytter i tilfelle TS kanskje har blitt utskrevet fra sykehus eller noe sånt :-)

Anonymous poster hash: 4c88b...72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker deg en fin tur på legevakten, det er såpass mye vakum i rumpa på deg at du like greit kan kjøre ditt nå med en gang. ;)



Anonymous poster hash: 7446b...ff7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er lege og tar vakter på legevakten, og han har ved to tilfeller fått inn pasienter som har "mistet" en dildo oppi rumpa..

Det er jo ikke noe rart om den forsvinner oppi der, tarmsystemet er langt, og ingenting som stopper den. Dildoen kan faktisk gjøre stor skade, så bra at Ts dro til legevakten.

Anonymous poster hash: bf1e8...649

Dro ts på legevakta? Har vi fått noe rapport om hvordan det gikk?

Anonymous poster hash: ce58e...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dro ts på legevakta? Har vi fått noe rapport om hvordan det gikk?

Anonymous poster hash: ce58e...ed3

Skriver dere sistnevnte uten å se på de siste innleggene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver dere sistnevnte uten å se på de siste innleggene?

Ja.

Anonymous poster hash: ce58e...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her. Ja det gikk bra. Men skal aldri gjøre det der igjen. Det var jo kjempevondt å få den metal dingsen som åpnet opp anal åpningen og herregud trodde jeg skulle dø. Aldri følt en slik skam før. Og typen står bak å små ler. Har ikke blitt sex på han en stund etter skal jeg si dere. Men han var snill og tok meg til legevakten og det gikk bra tilslutt. Men den hadde kommet seg ganske langt opp faktisk.



Anonymous poster hash: 0b9cd...33b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her. Ja det gikk bra. Men skal aldri gjøre det der igjen. Det var jo kjempevondt å få den metal dingsen som åpnet opp anal åpningen og herregud trodde jeg skulle dø. Aldri følt en slik skam før. Og typen står bak å små ler. Har ikke blitt sex på han en stund etter skal jeg si dere. Men han var snill og tok meg til legevakten og det gikk bra tilslutt. Men den hadde kommet seg ganske langt opp faktisk.

Anonymous poster hash: 0b9cd...33b

Så bra det ordnet seg! Skjønner virkelig det må være utrolig flaut, men flink kjæreste som tok det pent, det må du sette pris på! Ellers lærerikt å lese din "grusomme" erfaring, da vet jeg hvor forsiktig jeg må være når dette evt skal prøves i framtiden :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Av ren nysgjerrighet og veldig lite å gjøre atm: er det samme bruker som svarer på tråden som Ts? Bare la merke til de siste tre tallene som anonym bruker, at de er ulike.

Får ikke en bruker samme AB id under samme tråd? =/ just curious..

Men så bra Ts, at det ordnet seg for deg, og du fikk raskt hjelp :)

Krise!!! trenger hjelp!!!. Har aldri prøvd anal før og tenkte jeg skulle øve meg før typen min som maste sånn skulle få prøve. Men nå har jeg et gedigent problem. Dildoen forsvant inn i meg!!!!. Herregud, jeg er bare 19 år og bor hjemme og det er alt for flaut og spørre mamma om hjelp. Tror jeg dør snart og begynner å få litt panikk hva gjør jeg? HJELP?;( Anonymous poster hash: 6d3c1...7e7

Hva skal jeg si til typen da, det er så utrolig flaut?. Ikke sjangs at jeg tar med foreldre, kommer aldri til å greie å se de i øynene igjen av skamhet. Anonymous poster hash: fa7fe...5f1

Ts her. Ja det gikk bra. Men skal aldri gjøre det der igjen. Det var jo kjempevondt å få den metal dingsen som åpnet opp anal åpningen og herregud trodde jeg skulle dø. Aldri følt en slik skam før. Og typen står bak å små ler. Har ikke blitt sex på han en stund etter skal jeg si dere. Men han var snill og tok meg til legevakten og det gikk bra tilslutt. Men den hadde kommet seg ganske langt opp faktisk. Anonymous poster hash: 0b9cd...33b

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dildo er en ting, men da jeg var student var det flere tilfeller med andre dingser vi så på legevakten.. Lyspærer, stearinlys, pyntegjenstander, pølser osv..



Anonymous poster hash: 7af10...3ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

En dildo er en ting, men da jeg var student var det flere tilfeller med andre dingser vi så på legevakten.. Lyspærer, stearinlys, pyntegjenstander, pølser osv..

Anonymous poster hash: 7af10...3ab

Lyspærer? :sjokkert: Da må jammen folk være nødne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...