Gå til innhold

Er denne dama for tjukk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette er tulleinnlegg. Eva Longoria er da tynn som en strek..

Vis Eva Longoria er tynn som "en strek". Hva kaller du da mennesker som faktisk ER tynne som streker? Det kunne vært litt artig å høre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen

Vis Eva Longoria er tynn som "en strek". Hva kaller du da mennesker som faktisk ER tynne som streker? Det kunne vært litt artig å høre.

Du kan ikke diskutere kvinnekropper med kvinner, de har jo et helt forvrengt syn på kropp. Slanke kvinner er tynne som streker og feite landhvaler er "formfulle". Helt umulig å ta seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du kan ikke diskutere kvinnekropper med kvinner, de har jo et helt forvrengt syn på kropp. Slanke kvinner er tynne som streker og feite landhvaler er "formfulle". Helt umulig å ta seriøst.

Dette er et godt eksempel på at det ikke går an å diskutere kvinnekropper i det hele tatt her inne, og dere menn er ikke det pukk bedre. Det er liksom om å gjøre å putte kroppene i bås og omtale dem mest mulig negativt. Hvorfor er det så viktig å være slemmest mulig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Dere som kaller henne lubben. Vil dere at kvinner skal få dårligere selvtillit og bli enda tynnere? Hun har en helt normal damekropp. Hun er sykt deilig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Denne tråden er så standard KåGe.

- Er denne kroppen tjukk?

- Ja! Æsj, bælfeit

- Nei! Hun er jo syltynn.

- Litt chubby kanskje men greit nok

- Fin den! Jeg liker former, ikke pinner

- Nå var du bare slem, ikke kall henne en pinne! Jeg er tynnere enn henne, så takk for den!

- Ja enig, nå for tiden er det ikke lov å være slank eller veltrent! Nå skal alle ha "former".

- Hun er helt normalvektig

- Normalvektig? Ja typisk, nå for tiden er det fedme som er normalt. Fedmeepidemi neste!!!

Og så ropes det fra alle ender om hvor stygt det er med sånn og sånn kropp. KåGe, dere... :rolleyes:

Hahaha ja :fnise::laugh: jeg mente ikke å kalle sykelige tynne for pinner/streker. Jeg blir bare så forbanna på de som sulter seg selv for at de tror de skal bli "deilige" på den måten. Jeg liker fortsatt former best :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har det vi kaller normal kropp. For oss som ikke har på ølbriller vil det si lubben. Det er ikke dermed sagt at hun er feit ...



Anonymous poster hash: a6b16...de9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hun har det vi kaller normal kropp. For oss som ikke har på ølbriller vil det si lubben. Det er ikke dermed sagt at hun er feit ...

Anonymous poster hash: a6b16...de9

For meg er lubben små feit. Mer fett på kroppen enn det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er så standard KåGe.

- Er denne kroppen tjukk?

- Ja! Æsj, bælfeit

- Nei! Hun er jo syltynn.

- Litt chubby kanskje men greit nok

- Fin den! Jeg liker former, ikke pinner

- Nå var du bare slem, ikke kall henne en pinne! Jeg er tynnere enn henne, så takk for den!

- Ja enig, nå for tiden er det ikke lov å være slank eller veltrent! Nå skal alle ha "former".

- Hun er helt normalvektig

- Normalvektig? Ja typisk, nå for tiden er det fedme som er normalt. Fedmeepidemi neste!!!

Og så ropes det fra alle ender om hvor stygt det er med sånn og sånn kropp. KåGe, dere... :rolleyes:

Spot on! Veldig enig med deg og dette er en typisk KG tråd.

Enten er man for feit eller så er man et beinrangel. Finnes nesten aldri en mellomting her på KG. Uansett hva det gjelder så er det alltid folk som på rakke ned på andres kroppfasonger.

Anonymous poster hash: 2e89d...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor seriøst jeg skal ta dette innlegget, og antar at det i utgangspunktet ble skrevet for å provosere og å skape diskusjon. Men som vanlig klarer jeg ikke å holde kjeften lukket, så her har du min mening TS.

Det faktum at dette innlegget overhodet eksisterer, og ikke minst et par av kommentarene, beviser kun en ting; og det er at vi lever i et forskrudd samfunn hvor det er klin umulig å få aksept for egen kropp uavhengig av størrelse og fettprosent. Er man "tynn" er man ekkel, er man "tykk" er man ekkel, og er man trent så er faen meg ikke det bra nok heller. Det er alltid noe galt. Man blir aldri bra nok.

Poenget mitt er at alle har ulike meninger og preferanser når det kommer til kropp, og dessverre er det nok noen som vil definere EL som "for tykk" for deres preferanse. Men dette betyr slettes ikke at hun er "for tykk" i noen andres øyne. Personlig synes jeg det er helt sykt å mene at denne dama er på grensen til chubby. For det første har du provosert på deg halve KG, og for det andre har du også prestert å definere 80% den kvinnelige befolkningen på jord for chubby. Du skal selvfølgelig få mene hva du vil, men hadde jeg vært deg ville jeg justert skalaen for hva som anses som chubby, med mindre du ønsker deg en på tygga neste gang du ytrer dine meninger høyt på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun begynner å bli litt chubby, men er fortsatt innafor

Forsatt innafor i forhold til hva? Hadde du takket nei til henne, fordi hun er " litt chubby" Verden er gal.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Hun er jo feit som en hvalross. Slutt å stappe i deg all den maten kjærring.

Anonymous poster hash: 47c07...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er litt lubben på strandbildene og tatt av seg på røde løper bildene. Hva er det du vil frem til egentlig?

Jeg vil fram til at du må ha et totalt forvrengt bilde på hva som er lubben når du mener Eva Longoria er det. Fullstendig bak mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være fjortis for å si no sånt. Ei voksen dame må da minst ha såpass med former. Hu hadde fortsatt vært superdeilig med 10 kg til;-)

Endret av jackdaniel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...