Gå til innhold

Drømmer om ei HÅRETE dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Sakser og barbering har også eksistert siden bronsealderen. Og jo, masse kjønnshår som dekker over kjønnet er i høyeste grad en hindring som må forseres før nytelsen kan finne sted.

Jeg opplevde engang hår som var så mye floker i at jeg måtte bite meg veg. Hun tok hintet og neste gang var hun fint frisert :)

Hindringer er til for å overvinnes. Se frem til premien som lokker ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hindringer er til for å overvinnes. Se frem til premien som lokker ;).

Du har så rett. Men som et barn av dessertgenerasjonen vil jeg ha premien uten å ha tennene fulle av kjønnshår :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. Ser at i hver ny tråd om hår så tror endel at det er jeg som er TS... Som dere vet har jeg laget endel tråder om temaet,fordi jeg er så glad i hårete damer. Men siden jeg etter hvert følte meg litt uthengt osv har jeg sluttet å lage tråder om dette for ganske lenge siden.

Ville bare vise for andre der ute at det finnes menn som setter pris på hårvekst,og å være naturlig,men jeg forstår at folk ble lei av trådene mine,og å få mine synspunkter gjenntatt til det kjedsommelige.

Så,nei det var ikke meg denne gangen heller,selv om jeg er helt enig med TS.

Jeg har innsett at noen kvinner liker ikke å være hårete,og det må man jo respektere.

Tillot meg å rette siste setning. Jeg og mange andre kvinner liker å være "hårete" :)

Anonymous poster hash: cda07...573

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett. Men som et barn av dessertgenerasjonen vil jeg ha premien uten å ha tennene fulle av kjønnshår :laugh:

Jeg vil ha premien MED munnen full av lange,myke,deilige kjønnshår ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillot meg å rette siste setning. Jeg og mange andre kvinner liker å være "hårete" :)

Anonymous poster hash: cda07...573

Hehe,ingen dum rettelse...men jeg tror desverre du tilhører en liten minoritet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Godt å høre at ikke alle menn blir frastøtt av hårete damer:-)

Man føler seg frastøtende likevel, det er en annen sak. Det gjør noe med den kvinnelige identitetsfølelsen å føle seg maskulin. Det legger en demper på sexlysten.

Hvis jeg traff en som sa at han likte behåringen min (som er maskulin), tror jeg ikke at det hadde gjort det noe lettere for meg å akseptere den. Hadde nok heller sett på ham som litt spesiell.

Hadde i hvert fall ikke tatt det som et kompliment.

Kan ikke plutselig se på meg selv som pent behåret, selv om en sier at jeg er pent behåret.

Tror kanskje menn som liker behårete damer, liker det fordi det er litt stygt, at de liker det litt stygge?

(noen liker stygge hunder fx)

Eller at de har hatt noen opplevelser i barndommen som har med hår å gjøre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant lesning...

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

Dette var en gammel tråd,morsomt å se igjen :)hehe. Drømmen lever jo stadig :)

Åpenbart at det er du som har laget tråden. AB ee5 trekker opp sin egen tråd etter flere måneder, og du svarer rett etter. Du kan finne deg en mer tradisjonell sikh. De skal egentlig ikke ta noe av håret noe steder på kroppen, selv om de er mer tolerante for deg nå (hos kvinner) enn tidligere.

Anonymous poster hash: 84a6e...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart at det er du som har laget tråden. AB ee5 trekker opp sin egen tråd etter flere måneder, og du svarer rett etter. Du kan finne deg en mer tradisjonell sikh. De skal egentlig ikke ta noe av håret noe steder på kroppen, selv om de er mer tolerante for deg nå (hos kvinner) enn tidligere.

Anonymous poster hash: 84a6e...c75

Jeg tror ikke Volvo er så lite intelligent. Det var nok helt tilfeldig :) han er bare fryktelig glad i kroppshår hos kvinner, og da kommenterer man vel raskt når en tråd angående emnet dukker opp :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe her er jeg, jeg shaver INGENting. ;)

Bare så synd at det er så få som deg.... Ingenting er finere enn når alt får vokse naturlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Bare så synd at det er så få som deg.... Ingenting er finere enn når alt får vokse naturlig :)

Her er én til ;). Trimmer i kantene av og til, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er én til ;). Trimmer i kantene av og til, da.

Hehe,enda godt at det finnes noen av dere :) Kanskje er det håp for meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker ekkelt og uhygienisk.

Anonymous poster hash: cc935...1e7

Det er ikke mer uhygenisk enn de hårløse. Det gjelder bare å vaske seg skikkelig. Det gjelder de hårløse også. Vasker de seg ikke skikkelig så blir de skikkelig uhygienisk uansett hvor hårløse de er. Det er ikke hår som gjør folk skitne. Det er hvor late de er med vasking og dusjing. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Volvo er så lite intelligent. Det var nok helt tilfeldig :) han er bare fryktelig glad i kroppshår hos kvinner, og da kommenterer man vel raskt når en tråd angående emnet dukker opp :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En god grunn for damer å fjerne hår, er for at vi menn skal slippe å få så mye hår i munnen :)

Men det er ikke nødvendig å barbere, det holder lenge å stusse, slik at tunga får hårfri tilgang.

Det samme gjelder dere mannfolka faktisk.....

Selv om de fleste kanskje ikke har så mye hår oppover penis så har det av og til lurt seg et løst ett under forhuden.. Liker ikke hår i maten jeg heller! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ååååå,jeg vil ha ei jente med masse masse busk..!! Kraftig hårvekst,og helt ubarbert og naturlig der nede med laange,myke,deilige kjønnshår er det mest sexy jeg kan tenke meg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå,jeg vil ha ei jente med masse masse busk..!! Kraftig hårvekst,og helt ubarbert og naturlig der nede med laange,myke,deilige kjønnshår er det mest sexy jeg kan tenke meg !!

Kan du ikke bare putte det i signaturen din. Så slipper du å gjenta det hundre ganger OG folk vil se det uansett hvor du skriver og hvem vet, kanskje du får en pm fra hairy mary.

Endret av Silfen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...