Gå til innhold

Han kommer for fort..


greeneyes

Anbefalte innlegg

Hei!

Han er jo bare utrolig tent på deg, ei dame jeg var med som jeg hadde vært sykt tent på over lengere tid kombinert med at jeg ikke hadde vært med en på en stund og at hun var trang gjorde at jeg kom etter 5 min... direkte flaut, gjor et dårlig inntrykk følte jeg...

Samme var det med min nåværende kjæreste, nå føler jeg at jeg kan kontrollere det og selv om jeg må komme etter 5-10 min... jeg bruker å sakke farten på støtene samtidig som jeg tar noen dype åndedrag (Veit det høres korny ut me d funker)..



Anonymous poster hash: 74f9b...588
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Hun har sikkert dumpet ham nå etter seks år.



Anonymous poster hash: 556fd...4ed
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet helt uenig. Når ts har et problem med dette så eier hun problemet. Da er det etter min mening i utgangspunktet slik at det er hun som bør forsøke å endre seg. I dette tilfellet bør hun øve seg på å få orgasme raskere.

I seksuell sammenheng snakker kvinner nesten alltid om hvordan HAN kan endre seg for å behage henne. Her er det en åpenbar ubalanse som bl.a. gjør at menn føler seg fremmedgjort i forhold til egen seksualitet. Hans seksualitet formes ensidig i forhold til kvinners behov og krav. Aldri motsatt. Det mener jeg er feil.

Et godt eksempel på det jeg mener er den artikkelen om "Hvordan gjøre han til en god elsker" som var i forrige uke her på KG. Her var det etter min oppfatning et ensidig fokus på hva hun skulle gjølre for å endre han, slik at han passer bedre til hennes behov. Hovedinntrykket er at det nesten alltid er fokus på hva menn skal endre med seg for å tilfredsstille kvinnene. Det betyr i praksis at kvinner i utgangspunktet må mene at naturlige menn som ikke er formet etter deres behov eller ønsker, er ubrukelige.

Jeg ville først le av deg, men skal prøve å kommentere dette konstruktivt. Først og fremst er det ikke bare å "lære seg å komme fortere" for kvinner, alle kvinner har forskjellig orgasmemønster, men de fleste kvinner og bøker fra tidenes morgen vil fortelle deg at for å bli ordentlig tent som kvinne trenger man ganske lang tid, og uten å være ordentlig tent får man heller ikke orgasme. Orgasmen i seg selv må bygges opp , og kan ikke "skyndtes fram" av partneren på samme måte som du greier å skyndte frem din egen orgasme for eksempel når du runker.

Å si at det kun er fokus på hva menn kan gjøre i senga for kvinnen er helt feil, fra jeg kom i puberteten har jeg lest flere artikler om hva kvinner kan gjøre for å tilfredstille mannen. Såklart fordi det er det jeg har søkt på, men sånn generelt vil jeg si fokuset er 50/50 - om ikke enda ujvenere - om man teller med alle skjønnhets og slanke og sminke artikler internett er proppfullt av. Ingen sminker seg fordi det er sundt (som foreksempel trening, så det funker ikke å bruke som argument her at mennene gjør for å tilfredstille damen) og ingen bruker tusenvis av kroner på hårkurer, hudpleie, sexy klær for SIN EGEN del, majoriteten gjør dette for å tilfredstille mannen.

At menn som ikke tilfredstiller damen er ubrukelige er dine egne ord, som med alt annen her i livet så handler sex om å kommunisere og ha kjemi, og som med en arbeidskollega eller venn som gjør noe man ikke har så sansen for, så ønsker man jo såklart å løse opp i dette. "Hvis du kan spille litt lavere musikk på radioen er det lettere for meg å studere", "Jeg har fryktelig vondt i ryggen så jeg får ikke til å bære denne - ja da skal noen andre tilby seg uten spørsmål om å hjelpe til å bære! Vi skal

hjelpe hverandre og bidra til at hverandre har det godt. Selvom du selv er tilfredstilt etter en god biff og dessert, så kan andres behov ligge på noe helt annet.

Kvinner har en annen type orgasme enn menn og det virker som du ikke skjønner dette. Man kan ikke be en elefant om å klatre i et tre, bare fordi han har går på fire ben som også en ape gjør. Du burde studere litt sexologi og tantra så forhåpentligvis forstår du mer av dette og disse forskjellene mellom kvinnen og mannen! Syntes synd på en jente som må være med deg, når du ut i fra det du skriver kun tenker på at alt er gjort så lenge du får din egen orgasme, uten å tenke på at kvinnen ikke har fått mere ut av samleiet enn å være tømme-dukka di.

Anonymous poster hash: 89cfc...bd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antidepressive piller mot tidlig utløsning, ja.... KJEMPE IDE, Emil!

Du kan jo se på det som at det er du som kommer for FOR treigt, TS :P

Ha mer og oftere sex og få typen til å ta noen kunstpauser underveisi akten , eller få han til å bytte stilling når det holder på å gå for han, så tipper jeg det der løser seg...

Haha, det er en grunn til at jeg ikke ber om helseråd her inne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha, det er en grunn til at jeg ikke ber om helseråd her inne. :P

Nå skal det sies at flere sexologer OG leger faktisk anbefaler slike piller mot det da.....Ikke for allt i verden om jeg ville brukt noe slikt selv mot DET problemet...men det er faktisk et råd fra proffer dette her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at flere sexologer OG leger faktisk anbefaler slike piller mot det da.....Ikke for allt i verden om jeg ville brukt noe slikt selv mot DET problemet...men det er faktisk et råd fra proffer dette her

Ja! I mangel av et bedre svar.

Anonymous poster hash: 7eaa1...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville først le av deg, men skal prøve å kommentere dette konstruktivt. Først og fremst er det ikke bare å "lære seg å komme fortere" for kvinner, alle kvinner har forskjellig orgasmemønster, men de fleste kvinner og bøker fra tidenes morgen vil fortelle deg at for å bli ordentlig tent som kvinne trenger man ganske lang tid, og uten å være ordentlig tent får man heller ikke orgasme. Orgasmen i seg selv må bygges opp , og kan ikke "skyndtes fram" av partneren på samme måte som du greier å skyndte frem din egen orgasme for eksempel når du runker.Å si at det kun er fokus på hva menn kan gjøre i senga for kvinnen er helt feil, fra jeg kom i puberteten har jeg lest flere artikler om hva kvinner kan gjøre for å tilfredstille mannen. Såklart fordi det er det jeg har søkt på, men sånn generelt vil jeg si fokuset er 50/50 - om ikke enda ujvenere - om man teller med alle skjønnhets og slanke og sminke artikler internett er proppfullt av. Ingen sminker seg fordi det er sundt (som foreksempel trening, så det funker ikke å bruke som argument her at mennene gjør for å tilfredstille damen) og ingen bruker tusenvis av kroner på hårkurer, hudpleie, sexy klær for SIN EGEN del, majoriteten gjør dette for å tilfredstille mannen.At menn som ikke tilfredstiller damen er ubrukelige er dine egne ord, som med alt annen her i livet så handler sex om å kommunisere og ha kjemi, og som med en arbeidskollega eller venn som gjør noe man ikke har så sansen for, så ønsker man jo såklart å løse opp i dette. "Hvis du kan spille litt lavere musikk på radioen er det lettere for meg å studere", "Jeg har fryktelig vondt i ryggen så jeg får ikke til å bære denne - ja da skal noen andre tilby seg uten spørsmål om å hjelpe til å bære! Vi skalhjelpe hverandre og bidra til at hverandre har det godt. Selvom du selv er tilfredstilt etter en god biff og dessert, så kan andres behov ligge på noe helt annet.Kvinner har en annen type orgasme enn menn og det virker som du ikke skjønner dette. Man kan ikke be en elefant om å klatre i et tre, bare fordi han har går på fire ben som også en ape gjør. Du burde studere litt sexologi og tantra så forhåpentligvis forstår du mer av dette og disse forskjellene mellom kvinnen og mannen! Syntes synd på en jente som må være med deg, når du ut i fra det du skriver kun tenker på at alt er gjort så lenge du får din egen orgasme, uten å tenke på at kvinnen ikke har fått mere ut av samleiet enn å være tømme-dukka di. Anonymous poster hash: 89cfc...bd8

Når noe ikke funker...hva med å se helheten for finne en løsning? Jeg skrev dette innlegget for 7 år siden og det skal sies at det i litt mindre grad nå er et ensidig fokus på hennes nytelse. Det er forsket mer og man vet dermed mer.

Du legger ut om hvor komplisert det er for kvinner å få orgasme. Det varierer i sterk grad. Du har hele spekteret fra de som aldri får og du har dem som får orgasme av litt stimulans av brystvortene. Og alt i mellom. Seksologene har tidligere alltid gitt som svar til menn som raskt får orgasme, at han skal undertrykke den ved å øve seg på å holde igjen, lære seg diverse teknikker med dette som formål. Men så viste det seg at stadig flere menn begynte å rapportere om vanskeligheter med å få orgasme. Så fant man ut at dette bl.a. handlet om skamfølelse i forhold til egen orgasme, som konsekvens av at man oppfattet at den ikke var velkommen. Og så hadde man blitt så flink til å undertrykke egen nytelse at man mistet evnen til orgasme. Da skjønner de fleste at det kanskje ble litt feil dette at menn som kom raskt måtte øve seg på å ikke få orgasme så fort. For konsekvensen er ofte at man går fra den ene grøfta til den andre.

Så hvorfor skal man ikke også se på hennes sak når et par har problemer? Hva kan hun gjøre? Hvis det er legitimt å sette han på programmer for å undertrykke egen nytelse og orgasmer, hvorfor er det ikke legitimt å få hun til å øve seg på å komme fortere? Det er ikke slik at kvinnen alltid har rett. Hvis det alltid er slik at seksuelle problemer i et parforhold er noe han ensidig må løse, vil ikke forholdet var lenge.

Så kan jeg forsåvidt også nevne sånn tilslutt: Det er ufattelig dårlig debatt teknikk å anta noe om hva en med-debattant gjør. Det har kanskje ikke slått deg at det går an å ha meninger om problemer man ikke selv nødvendigvis har? Det var nok lurt at du skrev som anonym ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at flere sexologer OG leger faktisk anbefaler slike piller mot det da.....Ikke for allt i verden om jeg ville brukt noe slikt selv mot DET problemet...men det er faktisk et råd fra proffer dette her

Sexologer kan ikke behandle noe som helst med medikamenter med mindre de også er leger. Ellers ser jeg at du har rett. :) Selv om jeg fortsatt ikke tar helseråd fra kvinneguiden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Sexologer kan ikke behandle noe som helst med medikamenter med mindre de også er leger. Ellers ser jeg at du har rett. :) Selv om jeg fortsatt ikke tar helseråd fra kvinneguiden. :P

Hehe ja er enig med deg jeg :fnise:

Det sier vel kanskje en hel del om mange leger også når de faktisk anbefaler medikamenter som fucker med det kjemiske i hjerne for å holde lenger på spruten. Nei takke meg til...da får bare klisset komme, så får man bruke andre triks for å hjelpe dama igjenom akten :wow::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja er enig med deg jeg :fnise:

Det sier vel kanskje en hel del om mange leger også når de faktisk anbefaler medikamenter som fucker med det kjemiske i hjerne for å holde lenger på spruten. Nei takke meg til...da får bare klisset komme, så får man bruke andre triks for å hjelpe dama igjenom akten :wow::danse:

Altså, jeg stoler på at leger vet hva de gjør, men man bør kanskje begrense bruken av medikamenter på mennesker som egentlig er friske. Som du sier, er det jo mulig å tilfredsstille en partner uten penetering også. Sex kan være lenge selv om partner kommer fort. :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det problemet med min første kjæreste, og hun ble rimelig frustrert av det naturligvis. Jeg fant ut hvordan jeg kunne kontrollere det, og det er som følger:

Når man tisser, så kveler man strålen ved hjelp av musklene der nede, neste gang man onanerer, så bruker man akkurat samme metode når man er nesten ved å komme, det er ganske ubehagelig, men det funker viss man vil. Så ett problem mindre...




Anonymous poster hash: 710b2...3d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Stakkars menn, kommer de for fort er det et problem, kommer de for seint så tenner de ikke på oss :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars menn, kommer de for fort er det et problem, kommer de for seint så tenner de ikke på oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leit at det skal være sånn ja, jeg har en megasuperduperultra-hang up/fetisj, hva man nå skal kalle det, på å få ham til å komme fort. Jo fortere jo deiligere :) Det er så utrolig tennende for meg at jeg kan få ham til å rett og slett bare sprute så fort han kommer inn i meg, at det er så deilig at han ikke kan holde seg. Et kjempekompliment er det jo også ;)

Andre gang holder han vanligvis mye lenger, så hvis jeg ikke rekker å komme før/mens han kommer (noe jeg ofte gjør, dette er jo megasexy for meg) så blir det gjerne ordning på det da.



Anonymous poster hash: 23d5c...f9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ektemann som kommer etter 2-3 minutter og jeg syns det er topp! Føler meg superdeilig!! Jeg kan uansett ikke få orgasme kun ved penetrering og han vil veldig gjerne gi meg oralsex og orgasme først så det er perfekt for oss. Ellers kan det jo hjelpe å bytte stillinger eller at han går ned på deg og gir deg noen minutter med oralsex for å roe ned?



Anonymous poster hash: d3f6c...ba4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at det skal være sånn ja, jeg har en megasuperduperultra-hang up/fetisj, hva man nå skal kalle det, på å få ham til å komme fort. Jo fortere jo deiligere :) Det er så utrolig tennende for meg at jeg kan få ham til å rett og slett bare sprute så fort han kommer inn i meg, at det er så deilig at han ikke kan holde seg. Et kjempekompliment er det jo også ;)

Andre gang holder han vanligvis mye lenger, så hvis jeg ikke rekker å komme før/mens han kommer (noe jeg ofte gjør, dette er jo megasexy for meg) så blir det gjerne ordning på det da.

Anonymous poster hash: 23d5c...f9f

Mmmmm, høres ut som mannnen din er verdens heldigste.;)

Anonymous poster hash: f061c...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...