Gå til innhold

Konfgave til fetter -sum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er fem søsken, de tre eldste søsknene mine er over 30, godt etablerte med stabil økonomi.

Jeg er student i begynnelsen av tyveåra, men har grei økonomi deretter. Allikevel skal nok de aldre søsknene mine gi mellom 800-1000kr. Lillesøster og jeg er usikre på hvor mye vi bør gi, hva tenker dere?

Anonymous poster hash: f9075...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er fem søsken, de tre eldste søsknene mine er over 30, godt etablerte med stabil økonomi.

Jeg er student i begynnelsen av tyveåra, men har grei økonomi deretter. Allikevel skal nok de aldre søsknene mine gi mellom 800-1000kr. Lillesøster og jeg er usikre på hvor mye vi bør gi, hva tenker dere?

Anonymous poster hash: f9075...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Jeg synes det var veldig mye å gi om dere gir bare en og en. Da jeg var konfirmant gikk søskenbarna mine (de som er søsken) sammen og ga en felles sum. Jeg fikk alt fra 500 til 1000 fra mine søskenbarn, og det varierte mest på forholdet vårt og økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye.. I bryllup tidligere i vår ga jeg og min søster 500 hver (vi har samboere) og lillebror 300. Han er student og alene.

Endte opp med å kjøpe noe til 1200, og det var ganske stor konsensus i storfamilien om at det var et passende beløp fra søskenbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...