Gå til innhold

Har alle her inne modellaktig kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare sånn for ordens skyld: tråden er inspirert av diverse bilder av antrekk, ikke av brukere. Den kroppstråden visste jeg ikke om før nå.

Og takket være Lille-pus har jeg funnet ut at min egen kroppstype er skittle så det er kanskje ikke så rart at jeg set snål ut når jeg forsøker å kle meg som en column :-P :-)

Anonymous poster hash: 8c7a1...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Hehe, takk for det :) Joda, jeg har nå godtatt kroppen jeg har.. Hofter går jo ikke an å slanke bort uansett, så like greit å akseptere at de har kommet for å bli ;)

Helt sant det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.75 og veier ca 52 kg. Noen sier jeg er modelltynn mens jeg vet om andre som synes jeg burde legge på meg. Har så og si ingen muskler (er naturlig tynn) og har i alle fall aldri hatt noe problem med bukser som ikke passer osv. Har ikke særlig med former, gitt. Rett og slett bare tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Du er i nettverdene ikke i den virkelige verdenen her inne. Se på at de som linker til tøy du nevner skjelden eller aldri poster som AB, de vil sende ut noen sifnaler til andre her inne.

Men noen ytterst få kan nok være størrelse mini.

Anonymous poster hash: 7149d...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Hallo? Du er i nettverdene ikke i den virkelige verdenen her inne. Se på at de som linker til tøy du nevner skjelden eller aldri poster som AB, de vil sende ut noen sifnaler til andre her inne.

Men noen ytterst få kan nok være størrelse mini.

Anonymous poster hash: 7149d...cd0

Det er da plagget som er kjøpt som legges ut? - ikke størrelsen?

Selv opplyser jeg om størrelser som er tilgjengelig dersom dette er få størrelser, eller begrenset utvalg, slik den informasjonen er tilgjengelig om noen skulle ha lyst til å se nærmere på mitt eget kjøp.

Må man gjemme seg for å dele et plagg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...