Gå til innhold

Har alle her inne modellaktig kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakker vi kroppvisebildetråden? Der er det selvsagt bare slanke jenter og trente menn som legger ut bilder. Har prøvd å bidra til å snu trenden et par ganger, men akkurat det der endrer seg ikke. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Ja, jeg ser en del kjoler på dette underforumet som jeg ALDRI kunne eller ville gått med :) Pencilkjoler passer heller ikke til meg, så derfor ser jeg sjelden på kjolene som blir lagt ut her.

Skinnyjeans er en ting for meg da fordi det passer veldig godt til kroppsformen min (er veldig slank med litt rumpe), mens dette ikke vil passe til alle kroppsformer. Siden jeg er veldig liten så må jeg dog brette opp alle buksene jeg har utenom de fra Lee.

Jeg har hørt noen ganger at jeg bør være modell og at jeg har den perfekte modellkropp fordi så og si alle plagg henger fint på meg, men jeg synes det er bare tull. Jeg er for det første ca 20 cm for lav (for å ta i litt) og for det andre har jeg vel litt mer former enn en gjennomsnittlig modell. Selv om jeg også ofte føler meg ganske formløs (altså en guttekropp i følge KG-dama, noe som i grunn er veldig stygt å si)

Jeg tror kanskje mine tanker om min kropp er litt feil også? For når jeg prøver pencilkjoler må jeg ha XS, men selv da er den aaalt for stor i midjen. Jeg trodde personlig at jeg hadde en ikke-eksisterende midje, men tydeligvis ikke?

Jeg er en person som må bruke 50-tallskjoler. Det er det som passer best til min kropp :) Og det er ikke svært ofte at klær som legges ut her faller helt i smak hos meg :) Og så er de ofte veldig korte, og det er ikke jeg noe fan av. Jeg liker heller ikke å vise kløft (ikke at jeg har kløft men, dere skjønner :laugh: ) så jeg er vel rett og slett gammeldags av meg i klesstilen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Snakker vi kroppvisebildetråden? Der er det selvsagt bare slanke jenter og trente menn som legger ut bilder. Har prøvd å bidra til å snu trenden et par ganger, men akkurat det der endrer seg ikke. :P

Seriøst? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt ingen modellkropp, jeg er liten med mine 165 cm og 50 kg som

hopper opp ned +/- 3 kg alt ettersom. Men jeg har fått to barn som har satt sine

spor, og merker at det er mange klær jeg før kunne bruke som jeg ikke lenger

finner passende. Mitt problem er utringning. Jeg har utrolig små pupper, og syns

ikke jeg finner noen utringning som sitter pent på meg uten at det ser ut som ett

telt, så det beste for meg er helt ettersittende høyt i halsen. Men savner tiden jeg

kunne gå med litt utringning, og da mener jeg ikke dype utringninger heller.

Men jeg trøster meg med at det finnes utrolig mange fine klassiske kjoler som er

tette ved brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Snakker vi kroppvisebildetråden? Der er det selvsagt bare slanke jenter og trente menn som legger ut bilder. Har prøvd å bidra til å snu trenden et par ganger, men akkurat det der endrer seg ikke. :P

Jeg tolket det som vi snakket om de plaggene som legges ut i "Hva har du kjøpt i dag av klær/sko/tilbehør?" tråden?

Kroppsvisetråden har blitt en sak for seg. Så langt jeg observerte sist jeg slang innom så var det nok en del bilder som er tatt mens modellen ligger på ryggen.

Den lever sitt eget liv den tråden også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke intrykket av det hvertfall, ikke etter diverse "legg ut et bilde av *en eller annen privat kroppsdel*"-trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Hva mener du?

Det blir jo lagt ut mange slags type kropper der inne. Overvektige, normalvektig, slanke og undervektige. Jeg er da ikke slank selv, og har lagt ut flere bilder, for eksempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo lagt ut mange slags type kropper der inne. Overvektige, normalvektig, slanke og undervektige. Jeg er da ikke slank selv, og har lagt ut flere bilder, for eksempel

Jeg ramler innom den tråden flere ganger i uka, og har aldri sett jenter i nærheten av tjukke der. Er vel også omtrent den eneste tynne mannen jeg har sett bilde av der, alle de andre trener åpenbart en del mer.

Du er ikke slank? Virkelig? Her var enda ett. Er det virkelig noen som vil beskrive deg som noe annet enn slank?

Endret av Okapi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg ramler innom den tråden flere ganger i uka, og har aldri sett jenter i nærheten av tjukke der. Er vel også omtrent den eneste tynne mannen jeg har sett bilde av der, alle de andre trener åpenbart en del mer.

Du er ikke slank? Virkelig?

Har sett flere overvektige og normalvektig der inne ;)

Og nei, jeg er ikke slank. Normalvektig, ja. Men slank er jeg ikke med en bmi på 24.9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er leit å lese at noen her skriver at "jeg er lav og feit selv om jeg bruker str. 34." Str. forteller jo at du ikke er feit, men ganske så tynn.

Når det gjelder kroppen min, mener jeg selv at jeg har en helt vanlig kropp, men noen ser sikkert på kroppen min som modellaktig.



Anonymous poster hash: cb901...189
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må legge til, når jeg gir klesråd til noen her, antar jeg at de er normalvektige, så det hjelper dersom TS beskriver kroppsformen sin hvis hun eller han vil ha hjelp. :)



Anonymous poster hash: cb901...189
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere overvektige og normalvektig der inne ;)

Og nei, jeg er ikke slank. Normalvektig, ja. Men slank er jeg ikke med en bmi på 24.9

BMI er ikke kjempenyttig på individnivå, og man er selv elendig på å vurdere om man ser slank ut eller ikke. Normalvektig og slank er heller ikke motsetninger. Du er begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Har sett flere overvektige og normalvektig der inne ;)

Og nei, jeg er ikke slank. Normalvektig, ja. Men slank er jeg ikke med en bmi på 24.9

Du har en utrolig flott kropp RompeRusk! Jeg synes du ser slank ut :) Håper du er fornøyd selv, for du har i alle fall ingen verdens grunn til å være misfornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest RompeRusk

BMI er ikke kjempenyttig på individnivå, og man er selv elendig på å vurdere om man ser slank ut eller ikke. Normalvektig og slank er heller ikke motsetninger. Du er begge deler.

Når man ligger på øvre delen av bmiskalaen og ikke trener, vil jeg ikke karakterisere det som slank, nei ;) hyggelig hvis du synes det da, men jeg vil nok ikke kalle meg slank :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Du har en utrolig flott kropp RompeRusk! Jeg synes du ser slank ut :) Håper du er fornøyd selv, for du har i alle fall ingen verdens grunn til å være misfornøyd

Hehe, takk for det :) Joda, jeg har nå godtatt kroppen jeg har.. Hofter går jo ikke an å slanke bort uansett, så like greit å akseptere at de har kommet for å bli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ligger på øvre delen av bmiskalaen og ikke trener, vil jeg ikke karakterisere det som slank, nei ;) hyggelig hvis du synes det da, men jeg vil nok ikke kalle meg slank :P

BMI er et statistisk verktøy ment for vurdering av befolkning, og har ikke spesielt mye for seg på individnivå. Det er hva man ser som avgjør, og du ser slank ut. Alternativet er lubben, men vil du virkelig påstå at du er det? Kan du finne meg en annen person på forumet her som ikke mener du ser slank ut?

Egentlig illusterer dette det trådstarter tar opp helt perfekt. Hvis din kropp ikke er slank, og du er en av de "store" jentene som tør å legge ut bilde av seg i den tråden, stemmer jo oppfatningen han/hun kommer med ganske godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

BMI er et statistisk verktøy ment for vurdering av befolkning, og har ikke spesielt mye for seg på individnivå. Det er hva man ser som avgjør, og du ser slank ut. Alternativet er lubben, men vil du virkelig påstå at du er det? Kan du finne meg en annen person på forumet her som ikke mener du ser slank ut?

Egentlig illusterer dette det trådstarter tar opp helt perfekt. Hvis din kropp ikke er slank, og du er en av de "store" jentene som tør å legge ut bilde av seg i den tråden, stemmer jo oppfatningen han/hun kommer med ganske godt.

Kan finne en haug med aber som mener at jeg både er direkte chubby og sikkert feit også.

Ser ikke på meg selv som verken slank, lubben eller stor, men en mellomting mellom slank og lubben.

Og har sett flere jenter som er større enn meg i bildetråden.

Godt mulig jeg illustrerer godt hva ts mener, jeg var bare uenig i din påstand om at alle som legger ut bilde i kroppstråden er slanke og trente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...