Gå til innhold

Er denne type kjole fin/flatterende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Blondekjoler har jo vært aktuelle siden i fjor, - i mange varianter.

Kaster inn et par stykker her som har litt mer lengde og ikke samme utringning.

De er forøvrig på salg p.t. siden det vi kaller nyttårssalg starter rett før jul enkelte andre steder.

WOWSOO860002PUR_2_medium.jpgWOWPOO860003TUQ_2_medium.jpg

Ryggen ser slik ut:

WOWSOO860002PUR_3_thumbnail.jpgWOWPOO860003TUQ_3_thumbnail.jpg

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Jeg tror ikke det er så veldig mange i aldersgruppen 16-25 som bruker såpass lange kjoler, Lillepus.

(Men det gjør jeg. Hvor fant du disse?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg tror ikke det er så veldig mange i aldersgruppen 16-25 som bruker såpass lange kjoler, Lillepus.

(Men det gjør jeg. Hvor fant du disse?)

Jeg tenkte litt på oss gamle 'røyene' vet du ;)

De rimelige kopiene kan 16- et par og tyve få ha glede av, så kommer tid og sted for å se etter originalene for oss andre.

Blå og Turkis - og mange andre DVF kjoler på salg nå (tror alle kan finne en som passer dere figur)

P.s: Husk at pundet er sterkt om dagen, det påkommer 10,7% toll og 25% mva + gebyr til DHL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på oss gamle 'røyene' vet du ;)

De rimelige kopiene kan 16- et par og tyve få ha glede av, så kommer tid og sted for å se etter originalene for oss andre.

Blå og Turkis - og mange andre DVF kjoler på salg nå (tror alle kan finne en som passer dere figur)

P.s: Husk at pundet er sterkt om dagen, det påkommer 10,7% toll og 25% mva + gebyr til DHL.

DVF kjolene er like mye kopi som Nelly;) det er Dolce&Gabbana og Valentino som var først ute med langermet blondespets.

Anonymous poster hash: 45dbc...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

DVF kjolene er like mye kopi som Nelly;) det er Dolce&Gabbana og Valentino som var først ute med langermet blondespets.

Anonymous poster hash: 45dbc...a8c

Ok, never mind.

- kvaliteten kan dog vare 'noe' annerledes, - for dem som finner at det kan bety noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, never mind.

- kvaliteten kan dog vare 'noe' annerledes, - for dem som finner at det kan bety noe da.

Ingen tvil om det:)

Anonymous poster hash: 45dbc...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke kjoler som såvidt dekker rumpa er pent på noen.

Helt enig.

Kunne ikke falle meg inn å gå med en så kort kjole av den typen der, da hele uttrykket blir alt annet enn sexy. Vulgært blir vel mer rette ordet for slike kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det kan være veldig fint om du bruker riktig undertøy under! Hadde uansett styrt unna den siste, lite fint med åpen rygg på oss som ikke er sylslanke

Endret av peppermyntete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så veldig mange i aldersgruppen 16-25 som bruker såpass lange kjoler, Lillepus.

(Men det gjør jeg. Hvor fant du disse?)

Jeg er 22 og bruker så og si aldri noe som er kortere enn disse! Så vi finnes vi også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...