Gå til innhold

Er denne type kjole fin/flatterende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes dere denne type kjole er fine? Er de flatterende om du ikke er like tynn som modellen? Kan de være fine på en med bmi på 22-23 feks? :)

Nå tenker jeg det er helst de mellom 16-25 som bruker denne type kjole da, men alle kan selvfølgelig svare hva de syntes! Vurderer å bestille en, men vet ikke helt hvordan den ser ut på da jeg ikke er like slank som modellene.. :)

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/john-zack-911/princess-lace-dress-911019-14/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/oneness-1115/lace-sequin-dress-115149-286/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-trend-917/prime-lace-dress-918181-1126/



Anonymous poster hash: ff290...2d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du former på de rette stedene, sitter den nok som et skudd :) Har du derimot magefett o.l. blir den nok ikke flattrende nei. Da må du se etter en annen modell.



Anonymous poster hash: c4a2f...ed7
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dere denne type kjole er fine? Er de flatterende om du ikke er like tynn som modellen? Kan de være fine på en med bmi på 22-23 feks? :)

Nå tenker jeg det er helst de mellom 16-25 som bruker denne type kjole da, men alle kan selvfølgelig svare hva de syntes! Vurderer å bestille en, men vet ikke helt hvordan den ser ut på da jeg ikke er like slank som modellene.. :)

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/john-zack-911/princess-lace-dress-911019-14/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/oneness-1115/lace-sequin-dress-115149-286/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/nly-trend-917/prime-lace-dress-918181-1126/

Anonymous poster hash: ff290...2d1

Jeg syns stort sett at man må ha modellkropp for å bruke slike kjoler, uten at jeg kan forklare hvorfor. Med modellkropp tenker jeg ikke bare størrelsesmessig, men at man er like trent og høy også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :)

Jeg går inn i midjen, har brede hofter og smale skuldre. Men jeg har også litt magefett, en "håndfull". Magen stikker ikke så mye ut fra siden, men det vises best forfra. Ikke sånn ekstremt mye da.. Veier 61-63 kg fordelt på ca. 170 cm.

Den blå kjolen har jo litt detaljer i stoffet på magen, litt sånn "rysjer" eller hva jeg kan kalle det. Tror dere det skjuler litt mer?



Anonymous poster hash: ff290...2d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke den siste var fin på modellen engang.

En mer mønstret kjole skjuler sånt, ja. I tillegg var den litt mer spesiell enn de andre. Sånne kjoler er jo veldig vanlige.



Anonymous poster hash: e7600...990
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! :)

Jeg går inn i midjen, har brede hofter og smale skuldre. Men jeg har også litt magefett, en "håndfull". Magen stikker ikke så mye ut fra siden, men det vises best forfra. Ikke sånn ekstremt mye da.. Veier 61-63 kg fordelt på ca. 170 cm.

Den blå kjolen har jo litt detaljer i stoffet på magen, litt sånn "rysjer" eller hva jeg kan kalle det. Tror dere det skjuler litt mer?

Anonymous poster hash: ff290...2d1

Fine kjoler. Det passer nok ikke til damer med "vom" spesielt godt, men som du beskriver figuren din, vil jeg tro at den passer deg. Siden det er en trang kjole, og du har litt fett på magen, ville jeg brukt en hold in strømpebukse :)

Husk å kjøp en størrelse større enn du vanligvis bruker, ellers risikerer du bare å "flytte" magefettet til over strekket på strømpebuksa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker bare på folk som har flat mage eller om de har litt på magen - veldig fint fordelt fett



Anonymous poster hash: 90485...713
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nr 2 var finest. Nr 1 var fin men lignet for mye på undertøy, og nr 3 var merkelig med bar rygg og veldig mye utringning.



Anonymous poster hash: d217d...0f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fort ut som en stappa pølse i sånne kjoler om man ikke er megaheldig med kroppsfasongen



Anonymous poster hash: 5f21e...d1a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fort ut som en stappa pølse i sånne kjoler om man ikke er megaheldig med kroppsfasongen

Anonymous poster hash: 5f21e...d1a

Typisk damer å være nådeløse på denne måten. En slik holdning gjør at de megaheldige alltid vil ha alle rettigheter til å distansere seg enda mer fra alle "vanlige", fordi vanlige har strenge begrensninger mht hvordan de kan tillate å kle seg.

Like viktig som klærne, er med hvilken holdning en bærer de klærne en har på seg. Heller ei fornøyd stappa pølse med litt selvironi, enn ei tynn sild med nesa i sky.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er blonde og leopardmønster i same klasse - dei må brukast med stor varsemd, og eg er redd alt som er såpass kroppsnært blir litt strilete om ein ikkje er ganske så slank. Eg trur vi kan seie med stor visse at dei truleg ikkje vil vere direkte flatterande. Eg er litt uviss på om ettersitjande blonde er direkte flatterande på nokon, eg ville vel kan hende tru at dei er meir slik at dei funkar trass alt? Litt som desse bandasjekjolane - dei er jo ikkje flatterande, men om ein har ein kropp som ikkje treng å bruke flatterande plagg, så er dei supre?

Jau, og så stutte kjolar krevjer (lange og) slanke bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns stort sett at man må ha modellkropp for å bruke slike kjoler, uten at jeg kan forklare hvorfor. Med modellkropp tenker jeg ikke bare størrelsesmessig, men at man er like trent og høy også.

Enig bortsett fra høyden, syntes ikke det er spesielt fint med så korte kjoler, man kan fint være lavere, men magefett og sidehåndtak passer ikke slike kjoler...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig bortsett fra høyden, syntes ikke det er spesielt fint med så korte kjoler, man kan fint være lavere, men magefett og sidehåndtak passer ikke slike kjoler...

Med høyden tenker jeg mest på benlengden, slike kjoler krever at man har lange ben. Om man er så heldig å være lav, men lengden sitter i bena kan det fint funke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns stort sett at man må ha modellkropp for å bruke slike kjoler, uten at jeg kan forklare hvorfor. Med modellkropp tenker jeg ikke bare størrelsesmessig, men at man er like trent og høy også.

Problemet er at det er gjerne alle andre enn modellkropper som tømmer seg ned i disse.

Anonymous poster hash: e7043...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsfasong er én ting. Men jeg synes slike blondekjoler er utrolig harry. Ser litt sånn billig russisk importbrud ut. Ikke særlig classy, om det skulle være et mål.

Anonymous poster hash: 3f7e2...ff6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med høyden tenker jeg mest på benlengden, slike kjoler krever at man har lange ben. Om man er så heldig å være lav, men lengden sitter i bena kan det fint funke :)

Helt uenig. Har man korte ben kler man korte kjoler. Det er mye mer diskret og classic med kort kjole på korte ben enn kort kjole på lange ben... Det er nå min mening...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...