Gå til innhold

Leter etter den perfekte jeans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg :-)

Har gått ned 20 kg, og er snart nede på min idealvekt. Derfor har jeg lyst til å endelig investere i kvalitetsklær jeg kan bli glad i. Har tidligere handlet mest på HM, Lindex osv. Men særlig jeans synes jeg er vanskelig. Har litt hofter og lår, men ellers ganske slank. Liker jeans som ikke er altfor lave i livet, får angst av tanken på rørleggersprekk når jeg bøyer meg, hehe. Og jeg liker at det er litt stretch i stoffet.

Er villig til å legge opptil 1500-2000 i en jeans om jeg finner den perfekte buksa.

Bor nær Oslo så har alt av butikker tilgjengelig egentlig, men vet ikke hvor jeg skal begynne! Noen som har gode tips?

Anonymous poster hash: 85b8d...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gått for en Floyd-bukse. Selges enten i egne Floyd-butikker eller hos B-Young!

Finnes flere modeller, og de fleste er stretch og høy i livet.. Fra 600-900,- :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også jeans kan være vanskelig, men de jeg har vært mest fornøyd med er faktisk noen av de rimeligste variantene. Blant annet BikBok sin Linda, den finnes i både low waist og high waist. I tillegg har jeg vært fornøyd med Dr.Denim, som fås kjøpt på Carlings. Sist betalte jeg vel rundt 500,- for den, og den er både høy i livet og har god stretch. Så mye at jeg noen ganger må sjekke at jeg har kledd på meg, for det føles ikke ut som jeg har bukser på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde teste ut Hannah highwaist jeans fra cubus! Den er helt ettersittende i modellen og er veldig stretchy i stoffet. Har aldri vært så fornøyd med ei bukse. Den både ser bra ut, er utrolig behagelig, holder vask etter vask, samt at den har en fin pris :-)

Anonymous poster hash: 3a8c9...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde teste ut Hannah highwaist jeans fra cubus! Den er helt ettersittende i modellen og er veldig stretchy i stoffet. Har aldri vært så fornøyd med ei bukse. Den både ser bra ut, er utrolig behagelig, holder vask etter vask, samt at den har en fin pris :-)

Anonymous poster hash: 3a8c9...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aminosyre

Om du vil ha superbukser så kan jeg på det varmeste anbefale deg Tiger of Sweeden. Har 3 fra det merket, og den eldste er 3 år gammel. Ikke en eneste en av de har videt seg ut. Det har de alt fra lavt til høyt liv. Gi det en sjanse! Prisen er fra 1000 og opp.

Endret av Aminosyre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde teste ut Hannah highwaist jeans fra cubus! Den er helt ettersittende i modellen og er veldig stretchy i stoffet. Har aldri vært så fornøyd med ei bukse. Den både ser bra ut, er utrolig behagelig, holder vask etter vask, samt at den har en fin pris :-)

Anonymous poster hash: 3a8c9...02b

Jeg er enig i at den ser bra ut på, men veldig stretchy er den ikke. Dessuten mister den fargen ganske kjapt i vask. Jeg har hatt flere av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis Demi Curve - Perfekt til former, har stretch, verken lavt eller høyt liv. Pris fra ca 600,- og oppover

Levis Highwaist - Perfekt til former, har stretch, er høy i livet. Pris fra ca 700,- og oppover

Gina Tricot Molly - Høy i livet, god stretch, holder bra. Pris på ca. 400,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...