Gå til innhold

Uerfaren med høye hæler - platå eller ikke platå?


Hottrio

Anbefalte innlegg

Angrep er det beste forsvar? Det må være noe galt med meg, siden jeg reagerer på en urimelig påstand?

Jeg påstår ikke at enhver bruk at høye hæler medfører skader. Jeg reagerer simpleten på den urimelige påstanden om at 5 cm er bare som flate sko,og helt uproblematisk.

Jeg var i bryllup i sommer (og plages på 4 cm), og snakket med mange som nevnt hvor ubehagelig de hadde det i høye hæler (selv om de jo ikke var høye hæler i følge definisjonen her inne, da de var maks 5 cm på de jeg så)

Hvorfor jeg bryr meg? Fordi jeg får såpass vondt i beina av mine 4 cm hæle, at jeg har bestemt meg for å gå mot konvensjonene og velge helt flate pensko neste gang. Jeg synes derfor ikke noe om holdinger om at slike sko er helt uproblematiske. Og jeg synes ikke noe om at folk skal presses til høye hæler når d skal pynte seg.

Jeg synes også kvinner skal få ha bein som ikke verker, selv på fest.

Anonymous poster hash: b62a2...667

Han har spurt om RÅD når det gjelder HØYE HELER!! Ingen presser noen her, herregud! Synd for deg at DU ikke fikser heler, hvordan hjelper det TS å finne frem til et par HØYHELTE sko HAN kan bruke?? Vennligst forklar!!

Jeez, er så slitsomt med kverulerende folk som skal mase folk ørene fulle om SINE erfaringer, som om det er standarden. TS spurte IKKE om han burde gå på heler eller ikke og om det gjør vondt, han ville ha råd ang hva slags sko han kan begynne med. Da er det helt irrelevant om du ikke fikser kittenheels engang og sverger til flate sko!! Ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: a6f52...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har spurt om RÅD når det gjelder HØYE HELER!! Ingen presser noen her, herregud! Synd for deg at DU ikke fikser heler, hvordan hjelper det TS å finne frem til et par HØYHELTE sko HAN kan bruke?? Vennligst forklar!!

Jeez, er så slitsomt med kverulerende folk som skal mase folk ørene fulle om SINE erfaringer, som om det er standarden. TS spurte IKKE om han burde gå på heler eller ikke og om det gjør vondt, han ville ha råd ang hva slags sko han kan begynne med. Da er det helt irrelevant om du ikke fikser kittenheels engang og sverger til flate sko!! Ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: a6f52...1f9

Du brydde deg da tydeligvis tålig mye..

Anonymous poster hash: 3c991...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du brydde deg da tydeligvis tålig mye..

Anonymous poster hash: 3c991...2ea

Ja jeg bryr meg om at hun kuppet tråden med kveruleringen sin. Men jeg (og andre) driter i at hun ikke fikser heler og bruker kun flate sko og nekter plent å forstå at det som gjelder henne ikke gjelder andre. Det er ikke relevant for TS eller tråden.

Så poenget ditt var...?

Anonymous poster hash: a6f52...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å forstå hvordan kjendisene kan gå med disse skyhøye hælene de har på deg? :sjokkert: de må jo være 20 cm minst!

En venninne av meg har veldig høye hæler og jeg klarte så vidt å stå på de :ler: følte jeg holdt på å miste balansen.

Det høyeste jeg klarer å gå på er rundt 8 cm, men da får jeg vondt i føttene fort.

Anonymous poster hash: c3fb6...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å forstå hvordan kjendisene kan gå med disse skyhøye hælene de har på deg? :sjokkert: de må jo være 20 cm minst!

En venninne av meg har veldig høye hæler og jeg klarte så vidt å stå på de :ler: følte jeg holdt på å miste balansen.

Det høyeste jeg klarer å gå på er rundt 8 cm, men da får jeg vondt i føttene fort.

Anonymous poster hash: c3fb6...bfd

Øvelse gjør mester... ;-)

Anonymous poster hash: 33665...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...