Gå til innhold

Omslagskjole?


Tysteren

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan finne noen fine omslagskjoler? Tenker med en fin utrigning og lange armer.

Både hverdagskjoler og festkjoler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I sommer leita jeg som gal etter en omslagskjole og fant bare en sort på Gina Tricot. Den er har lange ermer og helt enkel, men med nål, tråd og noen perler (eller bånd) kan du jo fiffe den opp litt. Sjekk ut jennyskavlan.com for tips!

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg lenkja til Lille-pus og kjøp deg ein klassisk Diane von Furstenberg i silke. Dei er ikkje sååå dyre, og du har dei så lenge du får dei på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg lenkja til Lille-pus og kjøp deg ein klassisk Diane von Furstenberg i silke. Dei er ikkje sååå dyre, og du har dei så lenge du får dei på deg.

Jeg synes det var dyrt og jeg har ikke råd til å kjøpe kjole til over 1000 kr. Så er jeg en fattig student da :fnise:

Anonymous poster hash: 21e01...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var dyrt og jeg har ikke råd til å kjøpe kjole til over 1000 kr. Så er jeg en fattig student da :fnise:

Anonymous poster hash: 21e01...910

Alvarleg tala: vent heller til du kan kjøpe ein DvF, du vil aldri angre og dei er verkelege klassikarar. Dei rimlelegaste kostar i overkant av 2000,- då vil du klare å spare deg opp til det i løpet av våren, og du har eit superplagg. Om du også ventar til salet kan det vere at du an gjere eit kupp der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alvarleg tala: vent heller til du kan kjøpe ein DvF, du vil aldri angre og dei er verkelege klassikarar. Dei rimlelegaste kostar i overkant av 2000,- då vil du klare å spare deg opp til det i løpet av våren, og du har eit superplagg. Om du også ventar til salet kan det vere at du an gjere eit kupp der også.

Jeg synes ikke dette er et godt tips til en student. Å kjøpe et klesplagg til over 2000 kr er mye for en student. Hun kan jo heller gjøre det når hun er ferdigutdannet og har en god og stabil økonomi. Hun kan jo kjøpe en annen en til en mye rimeligere pris nå i stedet.

Anonymous poster hash: 7ac23...12c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette er et godt tips til en student. Å kjøpe et klesplagg til over 2000 kr er mye for en student. Hun kan jo heller gjøre det når hun er ferdigutdannet og har en god og stabil økonomi. Hun kan jo kjøpe en annen en til en mye rimeligere pris nå i stedet.

Anonymous poster hash: 7ac23...12c

Eg synest det er eit kjempegodt råd. 2000,- er fullt overkommeleg om ein sparar litt, og dermed sparar ho seg for mange innkjøp - ei investering. Også studentar kan då investere om dei planlegg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg lenkja til Lille-pus og kjøp deg ein klassisk Diane von Furstenberg i silke. Dei er ikkje sååå dyre, og du har dei så lenge du får dei på deg.

De var veldig fine, men jeg synes og de var for dyre. Er selv student. Så må man betale toll, moms og fortollingsgebyr og. Dermed blir de ganske dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, her var det jo mange fine kjoler. Kanskje jeg burde snike til meg en til julegave til meg selv? :)

Vent til etter jul, då er det kan hende sal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl har noen som faktisk er ganske fine til 299,- :)

Anonymous poster hash: b4664...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var veldig fine, men jeg synes og de var for dyre. Er selv student. Så må man betale toll, moms og fortollingsgebyr og. Dermed blir de ganske dyre.

Mykje pengar, ja. Men som sagt, ei investering. Ein må spare, såklart, men dette er kjolar som ein alltid finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mykje pengar, ja. Men som sagt, ei investering. Ein må spare, såklart, men dette er kjolar som ein alltid finn.

Jo, ser den. Men er kanskje feil tid i livet å kjøpe det da man er fattig student. Men selges disse kjolene i butikk i Norge? For skulle jeg har brukt flere tusen kroner på en kjole, så skulle jeg ha prøvd den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til etter jul, då er det kan hende sal?

Kan hende det er sal då ja. Finnes ikke "kanskje" på nynorsk?

Men vente til etter jul ja, det er jo så lenge til, også har jeg ikke noen fin kjole til julaften heller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ser den. Men er kanskje feil tid i livet å kjøpe det da man er fattig student. Men selges disse kjolene i butikk i Norge? For skulle jeg har brukt flere tusen kroner på en kjole, så skulle jeg ha prøvd den.

Veit ikkje, har ikkje ein slik!

Eg veit ikkje, eg tenkjer at det å kjøpe få, men skikkelege ting er ein god vane å ha med seg. Eg skulle i alle fall ønskje eg hadde tenkt slik då eg var student. Om ein kjøper ein DvF-kjole i svart når ein er 20, og ein brukar 3000,- på han, så er det jo berre å ikkje handle inn eit plagg til 300,- kvar månad i studieåret. I ettertid får ein mykje att for den investeringa, og det er knakande god økonomi. Og kan hende lærer ein seg å vere meir kreativ med styling også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Indiska har en fin variant :) :)
I fargene svart/mosegrønn/diverse mønster



Anonymous poster hash: a5af6...b2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein kan skrive "kan hende" eller "kanskje". Eg brukar båe. Kvifor spør du om det?

Ho kjem kan hende i morgen, eller til helga kanskje? :)

Jeg spurte bare fordi jeg synes det så ut som du bygget opp setningen på en måte som om du ville bruke kanskje, men så bare byttet ut kanskje med kan hende i siste liten. "Det er kan hende.." hørtes litt snodig ut synes jeg, og jeg ville vel selv ha satt "det er" etter kan hende, men ikke før. Hm, jeg er kanskje merkelig sånn med grammatikk. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vel ikke dette en språktråd?

Som student ville jeg aldri brukt så mye penger på et klesplagg. Både kroppen min og klessmaken min har forandret seg mye siden jeg var student.

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...