Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt ugly christmas sweaters


kaleidoskop

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen i Oslo (eller i nærheten) som selger ugly christmas sweaters? Vet jeg får kjøpt dem på nett, men jeg skulle gjerne ha hatt en nå til herre. Har sett de har hatt noen på HM, men de er helt utsolgt over alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har sett flere i år en i fjor. Så jeg regner med det blir enda flere til neste år ;)
Men vi ble invitert på Ugly chrismas sweaterparty nå, og da trenger vi jo disse genserene nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om festen ikke er i kveld kan du jo lage selv. Kjøpe bjeller, glitter og annet julepynt på panduro eller en lignende butikk og sy på en tykk genser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cubus hadde flere sist jeg gikk forbi.

(Og kan noen forklare en uinvidd sjel hva poenget med å kjøpe stygge gensere er? )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus hadde flere sist jeg gikk forbi.

(Og kan noen forklare en uinvidd sjel hva poenget med å kjøpe stygge gensere er? )

Vel, det er disse amerkikanske greiene som vi drar inn til norge da...

Vi har blitt invitert på Ugly Chrismas Sweaterparty, som vil si at alle har på seg en slik stygg genser, så kan vi alle le av hverandre...

Det er jo stort sett bare en tulleting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er disse amerkikanske greiene som vi drar inn til norge da...

Vi har blitt invitert på Ugly Chrismas Sweaterparty, som vil si at alle har på seg en slik stygg genser, så kan vi alle le av hverandre...

Det er jo stort sett bare en tulleting.

Takk for svar! Jeg kan forstå konseptet "Ugly Christmas sweater-party", jeg fatter vel bare ikke at det er marked for å selge noe alle synes er stygt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Gammel tråd men om fortsatt noen lurer er det mange butikker som selger slike nå.. Sikkert mye lettere å få tak i.

På mph|milesperhour på Byporten har de i alle fall bra utvalg, her har jeg kjøpt noen. De har fine også (ikke bare stygge). På nett også: https://mph.no/produktkategori/overdeler/julegenser/

Man må jo ikke kjøpe stygge;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Christies skrev:
 

Gammel tråd men om fortsatt noen lurer er det mange butikker som selger slike nå.. Sikkert mye lettere å få tak i.

På mph|milesperhour på Byporten har de i alle fall bra utvalg, her har jeg kjøpt noen. De har fine også (ikke bare stygge). På nett også: https://mph.no/produktkategori/overdeler/julegenser/

Man må jo ikke kjøpe stygge;)

 

Er det Byporten i Oslo du tenker på, eller finnes Byporten i flere byer/steder i Norge?

Anonymkode: a2247...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Christies skrev:
 

Gammel tråd men om fortsatt noen lurer er det mange butikker som selger slike nå.. Sikkert mye lettere å få tak i.

På mph|milesperhour på Byporten har de i alle fall bra utvalg, her har jeg kjøpt noen. De har fine også (ikke bare stygge). På nett også: https://mph.no/produktkategori/overdeler/julegenser/

Man må jo ikke kjøpe stygge;)

 

Det finnes ikke fine julegensere👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange kjeder selger julegensere nå. På Cubus har de det, Vero moda, så det også på Coop obs så virker som det blir mer og mer vanlig nå :)

Anonymkode: 3d03a...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden det ikke finnes fine julegensere, og jeg ikke gidder bruke oenger på det, bruker jeg en gammel rød adidas og tilsvarende gammel rød umbro genser fra mine håndballdager om jeg må ha en stygg rød julegenser. 

Anonymkode: f0038...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

I serien av heilt meiningslause innkjøp er vi altså i dag komme til julegensrar. Men alvarleg tala, her må det vel vere best å ta seg ein tur på Fretex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...