Gå til innhold

Er denne kjolen ludrete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte best det nye ordet du lanserte - ludrete. Ellers er jo kjolen skikkelig flott og sexy. Passer kanskje ikke i familieselskap?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HeiHade

Nja, ikke nødvendigvis "ludrete" hvis du har noe under som gjør at man ikke ser alt gjennom, men jeg synes ikke den var fin for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp til sjølvhjelp: om ein må spørje er ein openberrt så uviss på svaret at det er best å velje noko anna.

Jepp. Det var det jeg gikk inn i tråden for å si også. Om du først stiller det spørsmålet, er det alltid greit å se seg om etter noe annet. Uansett hva folk svarer i denne tråden, vil du uansett ha tenkt denne tanken.

Anonymous poster hash: 1e21d...5ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte best det nye ordet du lanserte - ludrete. Ellers er jo kjolen skikkelig flott og sexy. Passer kanskje ikke i familieselskap?

Tenkte det samme. Fint ord.

Skikkelig hot kjole, med sort tett strømpebukse som du tenkte på, blir den litt mer anstendig. Men spørs om du ikke blir sittende å bekymre deg for mye med justeringer, for ikke å bli for hot :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg likte best det nye ordet du lanserte - ludrete. Ellers er jo kjolen skikkelig flott og sexy. Passer kanskje ikke i familieselskap?

Jeg ville ikke kalt denne kreasjonen kjole engang jeg da, når mesteparten av kroppen er naken og på utstilling og plagget er gjennomsiktig :fnise: . Den er ikke passende i noen sammenheng, bortsett fra nattklubb kanskje.

Endret av Arabella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er kjempe fin og overhode ikke ludrete!

men det er jo veldig viktig at man kropp til å gå i en slik kjole da. Ikke pent hvis du valker. Man bør være tynn og slank skal man se bra ut i denne kjolen.

Igjen veldig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Fasongen er omtrent så klassisk bondage dress (bandasjekjole) som du kan få det, - men i motsetning til originalene som er sydd i et tykkere elastsik stoff så er den fra Nelly sydd i et 'noget magert materiale'.

En helt vanlig slank kvinne (du trenger ikke være tynn, det holder å være slank), med flott hodning (ikke bøy i nakken og blikket i gulvet) og med et par lekre hæler, vil se ut som en svevende drøm i en kjole med den fasongen.

Men, jeg ville kjøpt en kjole sydd i et bedre og tykkere stoff (og betalt mer for den).

Slike kjoler er det omtrent umulig å ha noe slikt som et underskjørt eller en underkjole under fordi de er og skal være tighte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Husker når jeg laget tråden ´´Skal ut med jobben. Passer denne kjolen`` og da ble jeg slakta når jeg postet bilde av slike korte/stramme kjoler fra Nelly.

Dobbelmoral much!



Anonymous poster hash: 458ac...995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dersom den ikke er så gjennomsiktig er den innafor :)



Anonymous poster hash: ed165...2ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/ax-paris-1107/ripped-bodycon-dress-109236-286/

Den skal ikke brukes til jul bare så det er sagt, da går jeg får noe lenger. Tenker på til nyttår eller fest generelt. Skal da ha en tett strømpebukse under. Den er mindre gjennomsiktig enn den ser ut til også. Jeg er 4 cm lavere enn modellen og har i tillegg kort overkropp, så blir litt lenger på meg.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Hadde ikke designeren råd til nok stoff til å sy en hel kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fasongen er omtrent så klassisk bondage dress (bandasjekjole) som du kan få det, - men i motsetning til originalene som er sydd i et tykkere elastsik stoff så er den fra Nelly sydd i et 'noget magert materiale'.

En helt vanlig slank kvinne (du trenger ikke være tynn, det holder å være slank), med flott hodning (ikke bøy i nakken og blikket i gulvet) og med et par lekre hæler, vil se ut som en svevende drøm i en kjole med den fasongen.

Men, jeg ville kjøpt en kjole sydd i et bedre og tykkere stoff (og betalt mer for den).

Slike kjoler er det omtrent umulig å ha noe slikt som et underskjørt eller en underkjole under fordi de er og skal være tighte.

Hun kom til å se ut som et fnask, som de sier i Sverige. Langt fra noen svevende drøm. Heller en som tar seg betalt per halvtime.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hun kom til å se ut som et fnask, som de sier i Sverige. Langt fra noen svevende drøm. Heller en som tar seg betalt per halvtime.

Les en gang til, stripepusen ;)

Jeg snakker om en bandagedress, i et annet og tykkere stoff, slik en ekte bandagedress lages i originalutgave (utgaven fra Nelly er en litt dårlig kopi i et alt for tynt stoff. Det roper klart og tydelig av prisen på snaue 300 kroner. Hvorfor folk handler der er for meg en gåte)

Her er et par korte bandage kjoler i sin sanne natur, i et solid stoff, - men, det krever sin kvinne å bære en slik kjole. Det er ikke plass til så alt for mange 'kosekilo'.

Ikke alle liker dem, det er jo en ærlig sak, men folk har jo så ulik smak også, - alt fra burkaliknende bestemorskjoler til nærmest komplett avkledd. En mellomting er ofte mest passende.

002_HERVE__LEROUX.jpg

006_HERVE__LEROUX.jpg

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Les en gang til, stripepusen ;)

Jeg snakker om en bandagedress, i et annet og tykkere stoff, slik en ekte bandagedress lages i originalutgave (utgaven fra Nelly er en litt dårlig kopi i et alt for tynt stoff. Det roper klart og tydelig av prisen på snaue 300 kroner. Hvorfor folk handler der er for meg en gåte)

Dette er en kort bandage dress i sin sanne natur, i et solid stoff, - men, det krever sin kvinne å bære en slik kjole. Det er ikke plass til så alt for mange 'kosekilo'.

Ikke alle liker dem, det er jo en ærlig sak, men folk har jo så ulik smak også, - alt fra burkaliknende bestemorskjoler til nærmest komplett avkledd. En mellomting er ofte mest passende.

002_HERVE__LEROUX.jpg

Denne kvinnen er det ikke mange kilo igjen av i hvert fall.

Endret av Arabella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er nydelig den :-)

Hvis FruKG mener det så hadde jeg nok vært litt betenkt.... :ler:

Anonymous poster hash: 312cb...04b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...