Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pene perler til en den lille sorte syns jeg er pent. Jeg siktet mer til trenden med å bruke perleøredobber (av plast) til alle slags antrekk. Veldig vanlig blant BI-studenter og blonde bloggere.

Anonymous poster hash: ce436...ae9

Plastperler til alt? Vanlig blandt BI studenter og blonde bloggere...?

Tror du er litt stuck i 2006...

Anonymous poster hash: fe4eb...266

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ugly christmas sweaters :fnise:

Prøv å bo i England.... Og her tror de attpåtil at de er fine..

Vurderer egentlig å rømme landet til over nyttår :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse korte, tynne boble/dunjakkene med smale felt som alle går med for tida er jeg utrolig lei av. Spesielt har jeg merket meg at damer på 50+ synes å like dem veldig godt. Har tydeligvis blitt en del av deres uniform, og de kler gjerne opp mannen sin i en maken. Og allerhelst skal de visst ha en grell farge.

Har du prøvd en på?

Jeg hatet dem også, helt til jeg prøvde en, og det er den deiligste jakka jeg noen gang har hatt. Det er nok derfor 'alle' har sånn, fordi den er praktisk, varm og deilig, og kan stappes i veska.

Men min er ikke i en grell farge, og mannen har ikke lik. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd en på?

Jeg hatet dem også, helt til jeg prøvde en, og det er den deiligste jakka jeg noen gang har hatt. Det er nok derfor 'alle' har sånn, fordi den er praktisk, varm og deilig, og kan stappes i veska.

Men min er ikke i en grell farge, og mannen har ikke lik. :ler:

Jeg har en sånn jeg også. Den er fantastisk god!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd en på?

Jeg hatet dem også, helt til jeg prøvde en, og det er den deiligste jakka jeg noen gang har hatt. Det er nok derfor 'alle' har sånn, fordi den er praktisk, varm og deilig, og kan stappes i veska.

Men min er ikke i en grell farge, og mannen har ikke lik. :ler:

Sikkert deilig, men jeg synes ikke de er fine. Dessuten har jo ALLE en sånn. Eneste poenget jeg evt ser med dem er å ha en i sekken på fjelltur og kunne ta fram som "rasteplagg". Utover det er nok helt uaktuelt for meg å kjøpe en sånn :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om dette regnes som en trend eller ikke, men jeg er så lei av alle de billige klesbutikkene som er stappfulle av billige klær. Alt skal liksom være så ekstremt billig og man skal kjøpe, kjøpe, kjøpe. Jeg snakker om HM, Cubus, Lindex, Vero Moda, Gina Tricot, Bik Bok, Monki osv. Dette er vel en trend som har vokst frem de siste 7-8 årene. Jeg blir neste kvalm av disse butikkene. Klærne er (veldig ofte) av dårlig kvalitet og varer ikke mange sesonger. Hvordan skal dette ende...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig. Jeg skyr disse butikkene som pesten. Dårlig kvalitet og klærne er ofte produsert under tvilsomme forhold. Hvor mange billige bomullstopper trenger man egentlig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette regnes som en trend eller ikke, men jeg er så lei av alle de billige klesbutikkene som er stappfulle av billige klær. Alt skal liksom være så ekstremt billig og man skal kjøpe, kjøpe, kjøpe. Jeg snakker om HM, Cubus, Lindex, Vero Moda, Gina Tricot, Bik Bok, Monki osv. Dette er vel en trend som har vokst frem de siste 7-8 årene. Jeg blir neste kvalm av disse butikkene. Klærne er (veldig ofte) av dårlig kvalitet og varer ikke mange sesonger. Hvordan skal dette ende...

Hvor kjøper du klær da??

Anonymous poster hash: f9917...203

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bloggere som stadig har kjøpt seg noen nye klær og som senere selger de fordi de ikke har brukt de. Hva er det med folk (bloggere og deres lesere) og det å gi blaffen i klesproduksjon under umenneskelige forhold??



Anonymous poster hash: 078d6...69a
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette regnes som en trend eller ikke, men jeg er så lei av alle de billige klesbutikkene som er stappfulle av billige klær. Alt skal liksom være så ekstremt billig og man skal kjøpe, kjøpe, kjøpe. Jeg snakker om HM, Cubus, Lindex, Vero Moda, Gina Tricot, Bik Bok, Monki osv. Dette er vel en trend som har vokst frem de siste 7-8 årene. Jeg blir neste kvalm av disse butikkene. Klærne er (veldig ofte) av dårlig kvalitet og varer ikke mange sesonger. Hvordan skal dette ende...

Kunne ikke være mere enig.

Det er mye bedre å bruke litte mere på kvalitetsklær som holder lengere. Det får ned forbruket og er stort sett produsert under bedre forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du klær da??

Anonymous poster hash: f9917...203

Tja, kjøper klær på litt dyrere steder, men blakker meg ikke. Jeg kjøper helst klær med kvalitet slik at de holder seg lenge. Og alltid bomull, ull eller silke. Jeg kan godt ha et plagg i mange år hvis kvaliteten er god. Har mange plagg jeg har hatt i 2-3-4 år og som er like fine i dag. Feks cardigans i kashmir eller merinoull. Har også en fantastisk cardigan i ull fra Barbour som jeg kjøpte for tre år siden. Like fin i dag, og jeg kommer til å ha den i tre år til, helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kom på ein ting eg er veldig lei: Eg er veldig lei av tette, svarte strømpebukser til absolutt alt. Dei same som forkynner tette, svarte meiner også i ramme alvor at alt anna er harry. Som minner meg på at eg er veldig lei uttrykket "harry", som brukast om ALT ein ikkje likar. Eg saknar litt variasjon i språket! OG tette, svarte strømpisar til alt.

(Altså, eg brukar tette, svarte strømpisar eg altså, men ikkje alltid, til alle kjolar og skjørt heile tida!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å bo i England.... Og her tror de attpåtil at de er fine..

Vurderer egentlig å rømme landet til over nyttår :P

Huff, ja! Alle på studiet går rundt med disse grusomme genserne fra Primark, med bjeller og julekuler osv limet på. Men synes det er artig å se dem, da. :fnise:

Andre ting jeg er lei av å se her, er tights brukt som bukse, gjerne med kun en liten crop-top som overdel.

Og klær som ser ut som de er laget i et type "plast-stoff", gjerne i pastellfarger. Jeg er ikke helt sikker på hva materialet heter, men ser litt søppelsekk-aktig ut. Har sett mange jenter gå i high-wasted skjørt i dette stoffet, med matchende crop top til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja! Alle på studiet går rundt med disse grusomme genserne fra Primark, med bjeller og julekuler osv limet på. Men synes det er artig å se dem, da. :fnise:

Andre ting jeg er lei av å se her, er tights brukt som bukse, gjerne med kun en liten crop-top som overdel.

Og klær som ser ut som de er laget i et type "plast-stoff", gjerne i pastellfarger. Jeg er ikke helt sikker på hva materialet heter, men ser litt søppelsekk-aktig ut. Har sett mange jenter gå i high-wasted skjørt i dette stoffet, med matchende crop top til.

Haha nydelig er det ikke... Primark har mye fint men man må ta på seg den kritiske hatten før man går inn der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kjøper klær på litt dyrere steder, men blakker meg ikke. Jeg kjøper helst klær med kvalitet slik at de holder seg lenge. Og alltid bomull, ull eller silke. Jeg kan godt ha et plagg i mange år hvis kvaliteten er god. Har mange plagg jeg har hatt i 2-3-4 år og som er like fine i dag. Feks cardigans i kashmir eller merinoull. Har også en fantastisk cardigan i ull fra Barbour som jeg kjøpte for tre år siden. Like fin i dag, og jeg kommer til å ha den i tre år til, helt sikkert!

Så lenge jeg er student så er det de nevnte butikkene jeg må holde meg til. Har ikke penger til å bruke flere hundre til flere tusen på ett eneste plagg, da holder jeg meg til h&m som er i min prisklasse. Ja så varer kanskje ikke de klærne like lenge som plagg av ordentlig kvalitet, men de holder da i et par år så lenge man behandler de pent

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke om dette regnes som en trend eller ikke, men jeg er så lei av alle de billige klesbutikkene som er stappfulle av billige klær. Alt skal liksom være så ekstremt billig og man skal kjøpe, kjøpe, kjøpe. Jeg snakker om HM, Cubus, Lindex, Vero Moda, Gina Tricot, Bik Bok, Monki osv. Dette er vel en trend som har vokst frem de siste 7-8 årene. Jeg blir neste kvalm av disse butikkene. Klærne er (veldig ofte) av dårlig kvalitet og varer ikke mange sesonger. Hvordan skal dette ende...

De fleste klær jeg har handlet på typisk billigkjeder kan jeg bruke i årevis uten at de blir ødelagt, en av favorittene av penkjolene mine som jeg kjøpte på primark som er så billig som man får det, henger enda i skapet fem år etter jeg kjøpte den. Lurer på hvor hardhendte man er hvis klærne blir ødelagt etter et par sesonger.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette regnes som en trend eller ikke, men jeg er så lei av alle de billige klesbutikkene som er stappfulle av billige klær. Alt skal liksom være så ekstremt billig og man skal kjøpe, kjøpe, kjøpe. Jeg snakker om HM, Cubus, Lindex, Vero Moda, Gina Tricot, Bik Bok, Monki osv. Dette er vel en trend som har vokst frem de siste 7-8 årene. Jeg blir neste kvalm av disse butikkene. Klærne er (veldig ofte) av dårlig kvalitet og varer ikke mange sesonger. Hvordan skal dette ende...

De klærne varer jo mange sesonger. :) Og, personlig så syns jeg de butikkene er dyre nok!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...