Gå til innhold

Betennelse etter fjernet visdomstann?


LadyStarlight

Anbefalte innlegg

Æsj å.. Opererte ut den andre visdomstannen nede for 6 dager siden, og tror jeg har fått betennelse igjen :( Trodde først det bare var smerter fordi tenna var ømme, eller pga at de flyttet seg på plass igjen.

Skjønner ikke hva jeg gjør galt. Har så vidt turt å spise, har gått i sjokoladepudd ing som jeg har svelget rett ned, drukket vann og skylla etter hvert "måltid", pussa tenner med ny tannbørste + tannkrem og skylla med Corsodyl.

Får vel bare prøve å være tålmodig fram til mandag og dytte i meg smertestillende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj å.. Opererte ut den andre visdomstannen nede for 6 dager siden, og tror jeg har fått betennelse igjen :( Trodde først det bare var smerter fordi tenna var ømme, eller pga at de flyttet seg på plass igjen.

Skjønner ikke hva jeg gjør galt. Har så vidt turt å spise, har gått i sjokoladepudd ing som jeg har svelget rett ned, drukket vann og skylla etter hvert "måltid", pussa tenner med ny tannbørste + tannkrem og skylla med Corsodyl.

Får vel bare prøve å være tålmodig fram til mandag og dytte i meg smertestillende :P

Du har tydeligvis maks uflaks! Uff, nå minnet du meg på at jeg skal ta min ... tja ... blir vel 3 visdomstann nå den 20. juli. Uff, det blir første jeg tar nede, satser på at jeg slipper altfor mange problemer denne gangen.

Jeg har hørt at det er veldig lett å få betennelse nede uansett hvor flink du er. Det samler seg jo grusomt mye matrester og bakterier der. Håper du slipper antibiotikakur igjen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke er betennelse, og at det bare er tennene som flytter på seg. Tror nok det blir en runde med penicillin igjen, får håpe jeg slipper unna bivirkninger ;)

Det kommer nok til å gå bra :) Den jeg fjernet nå sist var ikke like traumatisk, tror den var ute på ca 5min maks. Følte heller ikke at kjeven skulle gå sin vei. Masse lykke til med neste visdomstann da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...