Gå til innhold

spøkelse i telefonen?


Anbefalte innlegg

Kjæresten min snakket akkurat i telefonen med lillebroren sin (som bor i et 100 år gammelt hus der det visstnok skal spøke.)Plutselig starter det å skurre og komme noe som høres ut som høy hyling rett inn i telefonen. Dette skjedde flere ganger,men lillebroren hadde ikke hørt noe eller laget noen lyder. Har det skjedd noe liknende med noen før eller har noen en anelse på hva dette kan være? Jeg selv er veldig redd for overnaturlige ting, og har selv bare vært i huset èn gang med tanke på at hele huset skremmer meg med tanke på ting de har funnet på loftet og den synske kvinnen som har vært der og visstnok sett de døde. Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min snakket akkurat i telefonen med lillebroren sin (som bor i et 100 år gammelt hus der det visstnok skal spøke.)Plutselig starter det å skurre og komme noe som høres ut som høy hyling rett inn i telefonen. Dette skjedde flere ganger,men lillebroren hadde ikke hørt noe eller laget noen lyder. Har det skjedd noe liknende med noen før eller har noen en anelse på hva dette kan være? Jeg selv er veldig redd for overnaturlige ting, og har selv bare vært i huset èn gang med tanke på at hele huset skremmer meg med tanke på ting de har funnet på loftet og den synske kvinnen som har vært der og visstnok sett de døde. Noen som vet??

Feedback.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man kan oppleve mye ulyder på telefonen generelt, uten at vi trenger å trekke inn spøkelser ;) Da jeg var barn hendte det at vi hørte andre samtaler vagt langt borte på linjen, noe som helt sikkert var feilkoblinger og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok et spøkelse, ja.



Anonymous poster hash: 7a9cf...894
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whoa spooky. kan hende det var noe kødd i telefonlinjene som lagde lyd men hvem vet det kan være spøkelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KFflUFu.jpg

Anonymous poster hash: d2496...aa7



Anonymous poster hash: d2496...aa7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

whoa spooky. kan hende det var noe kødd i telefonlinjene som lagde lyd men hvem vet det kan være spøkelser

Eller kanskje:

dc559ebe6da9e6c1644dfac993b3db7e.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjør tlf min støtt. Spesielt når jeg snakker med mamma. Varierer etter været faktisk.

Anonymous poster hash: 97d2a...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...