Gå til innhold

Stjernetegn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om horoskop og stjernetegn?

Hvorfor skal stjener og planeter sin posisjon da jeg ble født ha noe å si for hvordan jeg er som person? Det høres jo helt tullete og usannsynlig ut.

På en annen side, så stemmer det jeg leser om stjernetegnet mitt på en prikk. Trodde bare det kom til å være sånne generelle greier som kan passe for alle, som kanskje bare passer meg litt.. men nei, det stemte utrolig bra. Har prøvd å lese om andre stjernetegn også, men merker at det ikke stemmer på meg. Men merker at det stemmer på folk jeg kjenner.

Er det faktisk noe i det? Synes det er så rart at det stemmer så godt, men allikevel virker så usannsynlig.



Anonymous poster hash: b26e0...56b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har noen tanker om dette?



Anonymous poster hash: b26e0...56b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg gidder ikke å bry meg om stjernetegn.

For å si det sånn: Jeg aner ikke hvilke stjernetegn mannen min og ungen vår har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å bry meg om stjernetegn.

For å si det sånn: Jeg aner ikke hvilke stjernetegn mannen min og ungen vår har.

Prøv å les om hva som kjennetegner stjernetegnet til mannen din da f.eks.. eller deg selv? Og kommenter om det stemmer.

Bryr meg ikke så mye jeg heller. Leser aldri horoskop.

Men de gangene jeg har lest om stjernetegn har det passet utrolig bra.

Anonymous poster hash: b26e0...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt skummelt, haha. Altså, det er som å lese om meg! Jeg har også lest om stjernetegnene til nærmeste familie, venner og samboer, og det er rene beskrivelsen av dem som personer. Rart, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjeretegn er mye mer enn bare soltegnet. Acendant, hvilke hus de ligger i , mars tegn, venus tegn, måneteg osv, er også veldig viktig. Et soltegn alene er alt for lite å definere en person. Et horoskp består av mange aspekter. Ta inn numerologi og, så kan man begynne å snakke.



Anonymous poster hash: d44f5...ac2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hvilket som helst horoskop, noe vil treffe annet ikke...

Jeg kan like gjerne lese skorpionens horoskop og krepsens.... Same shit...

Anonymous poster hash: 0c625...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjeretegn er mye mer enn bare soltegnet. Acendant, hvilke hus de ligger i , mars tegn, venus tegn, måneteg osv, er også veldig viktig. Et soltegn alene er alt for lite å definere en person. Et horoskp består av mange aspekter. Ta inn numerologi og, så kan man begynne å snakke.

Anonymous poster hash: d44f5...ac2

Snakke om hva? Svada?

Anonymous poster hash: b6815...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om mitt stjernetegn og det var i beste fall 50/50 rett/galt. (Surprise, surprise)

Likte denne spesielt godt: "Det finnes to typer løver, den utadvendte og den stille." Helgardering eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel kanskje ikke passe på alle, nei. Det er jo flere milliarder forskjellige mennesker i denne verden.

Men det jeg leser om mitt stjernetegn, skorpionen, passer skremmende bra. Og jeg kan ikke kjenne meg igjen hos andre stjernetegn.



Anonymous poster hash: b26e0...56b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel kanskje ikke passe på alle, nei. Det er jo flere milliarder forskjellige mennesker i denne verden.

Men det jeg leser om mitt stjernetegn, skorpionen, passer skremmende bra. Og jeg kan ikke kjenne meg igjen hos andre stjernetegn.

Anonymous poster hash: b26e0...56b

Det at du vet du leser "feil" stjernetegn har en del å si. Få noen du kjenner til å klippe vekk tittelen på hvert stjernetegn, og prøv å plukke ut "ditt" horoskop. Gjør dette noen ganger. Sannsynligvis vil du plukke tilfeldige stjernetegn, når du ikke vet hva som er ditt.

Anonymous poster hash: b6815...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...