Gå til innhold

Hvordan kan skeptikere hevde at klarsynte ikke finnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

IDAG blir de ikke brent på bålet eller forfulgt, ihvertfall ikke i vesten, selvom mange drepes for sin tro mange deler av verden. Men man forsøker seg på et psykisk mord, med latterliggjøring, anklagelser om psykiatriske diagnoser og fordømmelse.

Anonymous poster hash: 71db9...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IDAG blir de ikke brent på bålet eller forfulgt, ihvertfall ikke i vesten, selvom mange drepes for sin tro mange deler av verden. Men man forsøker seg på et psykisk mord, med latterliggjøring, anklagelser om psykiatriske diagnoser og fordømmelse.

Anonymous poster hash: 71db9...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Altså helt ærlig så føler jeg dette er litt som den diskusjonen fra 1500 tallet om at jorda egentlig er flat og at det ikke finnes andre planeter. Tror jeg lister meg ut jeg. Og det er da såkalte skeptikere som hevder at jorda er flat hvis noen lurte.

Anonymous poster hash: 71db9...fe8

De alle fleste viste jorda var rund i på 1500 tallet og de hadde vist det i over 2000 år.

IDAG blir de ikke brent på bålet eller forfulgt, ihvertfall ikke i vesten, selvom mange drepes for sin tro mange deler av verden. Men man forsøker seg på et psykisk mord, med latterliggjøring, anklagelser om psykiatriske diagnoser og fordømmelse.

Anonymous poster hash: 71db9...fe8

Løgnere og bedragere skal få fordømmelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen påpekte at han så min venns skrivegaver, og pga dette våget min venn å sende boka si som INGEN av oss ante noe om til et forlag.

Det er en veldig vanlig fremtidsdrøm å skrive ei bok. Man trenger ikke ha spesielt mye flaks for å få rett hvis man går bort til en tilfeldig person og sier at man ser at de ønsker å skrive noe.

Anonymous poster hash: 4f3fb...961

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig vanlig fremtidsdrøm å skrive ei bok. Man trenger ikke ha spesielt mye flaks for å få rett hvis man går bort til en tilfeldig person og sier at man ser at de ønsker å skrive noe.

Anonymous poster hash: 4f3fb...961

Nei, sant, og jeg sier ikke at det var noe magisk eller overnaturlig inn i bildet, men dette er fyren du minst kunne tenke deg ville ha lyst til å skrive. Vi ville ikke trodd det som kjente ham i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare her i all ignoransen; hekseprosessene I SITT KOLLEKTIVE MINNE, hvis du ikke forstår hva det betyr så kan jeg ikke hjelpe deg. Det betyr ikke at de er redd for å bli brent på bålet IDAG, det betyr at de bærer med seg det traumet over hvordan mennesker ble forfulgt for å være synske og ha helbredende evner.

Hvorfor skulle de bære med seg traumet i dag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså helt ærlig så føler jeg dette er litt som den diskusjonen fra 1500 tallet om at jorda egentlig er flat og at det ikke finnes andre planeter. Tror jeg lister meg ut jeg. Og det er da såkalte skeptikere som hevder at jorda er flat hvis noen lurte.

De som hevder at jorda er flat er de som benekter vitenskapen. Det er det dere alternativere som gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...