Gå til innhold

Hvordan kan skeptikere hevde at klarsynte ikke finnes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-Når de klarer å gå i detalj på readinger, når de klarer å beskrive avdøde slektninger til punkt og prikke uten å vite noe om personene

-Når de kan oppklare dødssaker

Det er sikkert flere som ikke har godt nok utviklet klarsyn, men det finnes også mange som har et sterkt og treffsikkert klarsyn og treffer svært godt på punkene listet ovenfor. Hvordan kan noen hevde at klarsynthet ikke er mulig? Hva skal til for at skeptikerne skal bli overbevist om at det faktisk finnes de som er klarsynte?



Anonymous poster hash: 1a85e...bde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men de klarer jo ikke å bevise det. Gi meg gjerne kilder på dødssaker som er opplart ene og alene av "klarsynte"?

Og cold reading kan hvem som helst klare med litt øvelse.



Anonymous poster hash: c6b4c...ba7
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt overbevist hvis påstandene dine var sanne. Politiet lytter av og til til dem, men når man har undersøkt effekten av sjekke tipsene deres viser det seg at det er bortkastet tid.



Anonymous poster hash: 4f3fb...961
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg de rette lottotallene, så kan vi dele premien. Jeg nøyer meg med en 20% om alle 7 går inn. Send en PM.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg de rette lottotallene, så kan vi dele premien. Jeg nøyer meg med en 20% om alle 7 går inn. Send en PM.

Bruk disse tallene, så kan jeg garantere deg at du vinner.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34.

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk disse tallene, så kan jeg garantere deg at du vinner.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34.

Jau, men jeg hadde håpet på bare de som stemmer da. Helgardering er rimelig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jau, men jeg hadde håpet på bare de som stemmer da. Helgardering er rimelig dyrt.

Hmm... Okei, jeg kan gi deg 7 vinnertall, men jeg kan dessverre ikke love at de kommer på samme trekning. Gjør det noe?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Okei, jeg kan gi deg 7 vinnertall, men jeg kan dessverre ikke love at de kommer på samme trekning. Gjør det noe?

Liker best at de er på samme kupongen, det blir mer... ryddig. 10% / 90% ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best at de er på samme kupongen, det blir mer... ryddig. 10% / 90% ?

Okei, hvis du bruker følgende tall hver helg, og du lever i milliarder av år, lover jeg at du kommer til å vinne! Selv er jeg sikkert dævv før jeg blir 40, så du kan få alle pengene selv, søta <3

12, 33, 17, 2, 5, 34, 31.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hvis du bruker følgende tall hver helg, og du lever i milliarder av år, lover jeg at du kommer til å vinne! Selv er jeg sikkert dævv før jeg blir 40, så du kan få alle pengene selv, søta <3

12, 33, 17, 2, 5, 34, 31.

Takker. Jeg leverer inn neste lørdag, og gir deg noen kr om det går inn.

Håper ikke noen andre leverer inn samme rekka, da blir det bare småsmuler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Jeg leverer inn neste lørdag, og gir deg noen kr om det går inn.

Håper ikke noen andre leverer inn samme rekka, da blir det bare småsmuler.

Det er så mange av tallene som er over 30, så da tror folk at de ikke er "tilfeldige" nok til at de kan gå inn, så det er ingen andre som kommer til å bruke dem ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de klarer jo ikke å bevise det. Gi meg gjerne kilder på dødssaker som er opplart ene og alene av "klarsynte"?

Og cold reading kan hvem som helst klare med litt øvelse.

Anonymous poster hash: c6b4c...ba7

Klarsynte blir som regel koblet inn litt ut i prosessen, men har da også funnet lik. Men hvis man får hele "livshistorien" sin servert uten at man svarer hverken ja eller nei (eller nikker eller rister på hodet), kan det da kalles cold reading? Noen klarsynte treffer rett og slett skremmende bra, uten å kjenne til min historie på forhånd. Hvordan forklares det?

Anonymous poster hash: 1a85e...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynte blir som regel koblet inn litt ut i prosessen, men har da også funnet lik. Men hvis man får hele "livshistorien" sin servert uten at man svarer hverken ja eller nei (eller nikker eller rister på hodet), kan det da kalles cold reading? Noen klarsynte treffer rett og slett skremmende bra, uten å kjenne til min historie på forhånd. Hvordan forklares det?

Anonymous poster hash: 1a85e...bde

Usikker på hvordan det er med å få servert livshistorien sin, men jeg veit at col reading fungerer så bra at han som utfører det kan si "se på et av kortene i denne kortsstokken. Jeg skal lese kroppsspråket ditt, for å finne ut hvilket kort du har, så prøv å ikke gi meg noen tilbakemeldinger" for så å bare sitte og snakke med fyren, om kort, og greie å gjette nøyaktig hvilket kort han valgte ut.

Selv syns jeg sånt er vanskelig å tro på, men jeg har opplevd en del greier jeg syns er veldig rart.

Var borti en dame en gang, som sa hu skulle lese på hendene mine, og da fikk jeg servert hele livet mitt, og spesifikke ting om familiemedlemmer som kom til å dø om ikke så lenge, gjennom en ulykke, som viste seg å stemme... Når det kommer til nåtid og fortid, tenker jeg at de muligens kan jukse på en eller annen måte, men på spesifikk fremtid, kan det nesten ikke være juks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på hvordan det er med å få servert livshistorien sin, men jeg veit at col reading fungerer så bra at han som utfører det kan si "se på et av kortene i denne kortsstokken. Jeg skal lese kroppsspråket ditt, for å finne ut hvilket kort du har, så prøv å ikke gi meg noen tilbakemeldinger" for så å bare sitte og snakke med fyren, om kort, og greie å gjette nøyaktig hvilket kort han valgte ut.

Selv syns jeg sånt er vanskelig å tro på, men jeg har opplevd en del greier jeg syns er veldig rart.

Var borti en dame en gang, som sa hu skulle lese på hendene mine, og da fikk jeg servert hele livet mitt, og spesifikke ting om familiemedlemmer som kom til å dø om ikke så lenge, gjennom en ulykke, som viste seg å stemme... Når det kommer til nåtid og fortid, tenker jeg at de muligens kan jukse på en eller annen måte, men på spesifikk fremtid, kan det nesten ikke være juks.

Det kalles "flaks".

Anonymous poster hash: 3ab13...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles "flaks".

Anonymous poster hash: 3ab13...432

Du har ingen informasjon om hvor spesifikk dama var, i dette tilfelle, så den uttalelse der blir bare ignorant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen informasjon om hvor spesifikk dama var, i dette tilfelle, så den uttalelse der blir bare ignorant.

Enig. Har man opplevd saker som dette kan det ikke bortforklares ved å si at det bare var ren "flaks". Dersom man tviler 100% på at klarsynte finnes så tror jeg det er fordi man selv ikke har opplevd saker og ting som logikken ikke har nubbesjans til å forklare. Jeg har flere skeptikere i min vennekrets men som nå har måttet innse at det kan være noe mer mellom himmel og jord likevel, gitt. Noen ganger må man faktisk gi etter for sin eget stahet, selv om man har sverget på at man aldri skal bli "alternativ". Det er jo alltid et nederlag for skeptikere å måtte innrømme at det kan være noe mer likevel, like gøy hver gang :danse:

Anonymous poster hash: 1a85e...bde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

-Når de klarer å gå i detalj på readinger, når de klarer å beskrive avdøde slektninger til punkt og prikke uten å vite noe om personene

Det gjør ikke det, det er en blanding av smart klipping(om det er på tv) Cold reading, og vanlig juks og fanteri

http://rationalwiki.org/wiki/John_Edward

-Når de kan oppklare dødssaker

Aldri skjedd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke det, det er en blanding av smart klipping(om det er på tv) Cold reading, og vanlig juks og fanteri

http://rationalwiki.org/wiki/John_Edward

Aldri skjedd.

Du er en skeptiker forstår jeg, fordi du stenger ute muligheten for at det faktisk kan være noe i det.

Klart det finnes uærlige klarsynte som bruker cold reading og ikke treffer til punkt og prikke, men så finnes det også de som treffer så godt at ikke man kan skylde på cold reading og juks & fanteri.

Anonymous poster hash: 1a85e...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Du er en skeptiker forstår jeg, fordi du stenger ute muligheten for at det faktisk kan være noe i det.

Klart det finnes uærlige klarsynte som bruker cold reading og ikke treffer til punkt og prikke, men så finnes det også de som treffer så godt at ikke man kan skylde på cold reading og juks & fanteri.

Anonymous poster hash: 1a85e...bde

Pics or it didn't happen.

INGNE INGEN, "klarsynte" har noen gang bevist de er det, alle ALLE driver med cold reading eller annet juks.

Slutt å se på TVN og les deg opp om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...