Gå til innhold

- Er du muslim? Slett meg som venn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I Bibelen og Koranen står det at " Du skal ikke drepe noen eller såre noen".

De som gjør det er jo terrorister. Dere bør jo vite hva terrorister betyr det er jo nesten som Breivik hva han har gjort ut på Utøya.

De som har gjort det i Paris er TERRORISTER ikke vanlige folk som ber til Gud osv osv. Dem er psyko psykisk syke mennesker.

Men skjønner ikke hva var vitsen i vise Muhhamed tegningene? Der fikk dem straffen sin så ble dem drept. Hvis de terrorister ikke ønsker at Muhhamed blir vist tv/magasin så ikke gjør det fordi dem er jo gale mennesker.

// alt dette forklarte kompis på jobben og han er muslim fra Maroko. Vanlig person som alle andre i Norge//

Anonymous poster hash: 84f42...a63

Poenget er at de ikke fortjente straff fra gale mennesker og at gale mennesker fortjener å bli satt på plass og til og med harselert med... Kompisen din tar det jo heeelt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er folk i gang med svarte bilder på facebook. Så da følger nok snart truslene mot de som ikke legger svarte bilder. Gjettet faktisk riktig på hvilke tre personer som ville legge ut bilde først.

Anonymous poster hash: 4493c...d0f

svarte bilder? hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår dette godt. Har selv slettet 2 muslimske jenter fra Facebook vennelista. Jeg og noen venner ble medlem i Facebook-gruppen "Stopp islamisering av Norge" eller noe. Dette måtte de selfølgelig kommentere, og etter å ha lagt ut mange nettsider om Koranen osv slettet jeg de to. Dette er mange år siden da, men har ikke lagt til noen nye muslimer ennå :P



Anonymous poster hash: b2650...7b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er sinte og frustrerte på Facebook i dag.

En venn skrev følgende oppdatering: "Er du muslim? Vær vennlig å fjerne meg som venn. Jeg har fått religionen din opp i halsen."

Er det forståelig at noen velger å bryte kontakt med muslimske venner fordi noen bruker religionen deres til å drepe?

Anonymous poster hash: d0ac3...190

JA! Ser for øvrig ofte på navnene om det er muslimer eller ikke. Bare å slette på egenhånd.

Anonymous poster hash: b145c...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår dette godt. Har selv slettet 2 muslimske jenter fra Facebook vennelista. Jeg og noen venner ble medlem i Facebook-gruppen "Stopp islamisering av Norge" eller noe. Dette måtte de selfølgelig kommentere, og etter å ha lagt ut mange nettsider om Koranen osv slettet jeg de to. Dette er mange år siden da, men har ikke lagt til noen nye muslimer ennå :P

Anonymous poster hash: b2650...7b4

Det vil si at du ikke vil legge til folk pga deres religion, eller er det fordi du ikke vil få mange linker til sider om Koranen?

Pleier du å spørre alle om religion før du aksepterer dem som venn, eller bare se som ser ut som muslim-jævel og innvandrer-drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Ser for øvrig ofte på navnene om det er muslimer eller ikke. Bare å slette på egenhånd.

Anonymous poster hash: b145c...3a3

Jeg kjenner en som heter "Nils Åge". Han er konvertert, radikal muslim. (En sånn man må argumentere med for å få han til å bli mere avbalansert og mindre ekstrem i sine ytringer. Hele tiden. Djees.)

Også kjenner jeg en fyr som heter "Hayder" og han er gladkristen. Alltid sprudlende og veldig omsorgelig mot andre.

Hvem av dem ville du slettet bare på bakgrunn av navnet? Nils Åge, eller Hayder?

(Jeg kjenner disse fyrene, men har forandret på navnene.)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Bibelen og Koranen står det at " Du skal ikke drepe noen eller såre noen".

De som gjør det er jo terrorister. Dere bør jo vite hva terrorister betyr det er jo nesten som Breivik hva han har gjort ut på Utøya.

De som har gjort det i Paris er TERRORISTER ikke vanlige folk som ber til Gud osv osv. Dem er psyko psykisk syke mennesker.

Men skjønner ikke hva var vitsen i vise Muhhamed tegningene? Der fikk dem straffen sin så ble dem drept. Hvis de terrorister ikke ønsker at Muhhamed blir vist tv/magasin så ikke gjør det fordi dem er jo gale mennesker.

// alt dette forklarte kompis på jobben og han er muslim fra Maroko. Vanlig person som alle andre i Norge//

Anonymous poster hash: 84f42...a63

Det er to koraner. Den første fra mekka er fredelig der det står det du sier "du kan ha din religion, jeg kan ha Min". Men senere kommer det en koran skrevet i media, diktert av samme Muhammed. Der er det berømte sverdverset som er direkte mot det som står tidligere.

Det avsløres i noen vers at hvis noe nyere et i konflikt med eldre vers så gjelder det nyeste. Og da kan du legge sammen to og to.

For det andre så er hadith og sunna vel så viktig og de beskriver til minste detalj hva Muhammed gjorde. Og en sann muslim skal etterstrebe det Muhammed gjorde.

Så radikal islam er ekte 100% islam. Moderate muslimer ignorerer store deler av skriftene. Det er bare å lese selv.

Anonymous poster hash: 93597...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ryddet for personangrep og hatefullt innhold om religion og etnisk opprinnelse, samt svar på dette.

- Avalon, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...