Gå til innhold

Hvis du fikk 100 000 kr du måtte bruke på klær...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde du kjøpt? :)

Anonymous poster hash: 01d2e...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å svi av 100 000kr er utrolig nok fort gjort. Det eneste jeg har på ønskelisten akkurat nå er en jakke fra Loro Piano

Anonymous poster hash: 52c1f...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Utrolig vanskelig. Har alt jeg trenger synes jeg.



Anonymous poster hash: c775c...dac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere lekre Burberry-kåper/jakker. Verdens kuleste og beste skinnbukse. En kjole fra Gucci jeg så her om dagen. En rekke sko til minimum 2000 kr per par.

Anonymous poster hash: a92e0...a41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunad :)

Anonymous poster hash: 95938...4bc

Veldig bra svar!

Selv om spørsmålet ikke er reelt, kjenner jeg på en dårlig samvittighet om jeg skulle ha svidd de pengene av på en Hermes veske, eller bruke de på noe som kun er trendy akkurat nå. Bunad har jeg, så tror jeg hadde brukt de veldig fornuftig og om det ble igjen noen kroner så hadde jeg gått litt crazy.

Men som en over her påpekte, de pengene kan fly fort. Min første tanke var å bygge en skikkelig god basis garderobe med kvantitetsplagg, men det koster. Jeg er ikke spesielt opptatt av merker, annet enn når det gjelder vesker.

Pumps i skinn x 3, blazer i ull og silkestoff, silkeskjorter x2, skjørt i ull og silke x 2, Vinterkåpe i ull. Lengre enn dette tror jeg ikke pengene rekker..

Anonymous poster hash: 01d2e...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 100 000 bare på klær? Hadde slitt litt, jeg. Da hadde jeg kanskje kjøpt masse BH-er, truser og sokker. Og en bikini, for det har jeg ikke. Tror ikke jeg hadde klart å bruke så mye på klær, haha...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men jeg sikler på noen dyre merkeplagg som en skinnjakke til 40 000(!!) fra Givenchy. Men jeg hadde aldri hatt samvittighet til å betale så mye for et enkelt plagg, uansett hvor mye penger jeg hadde.

Anonymous poster hash: 01d2e...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par eller kanskje ti par sko fra rene caovilla står på ønskelisten min <3

Bare synd jeg egentlig aldri har bruk for sånne sko

Har for øvrig shoppet for langt over 100 000kr på en helg, så vet hvor fort pengene går

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en slik sum hadde jeg nok kost meg med masse nytt, men det hadde også fristet å kjøpe litt for å så gi bort til barnehjem og diverse :)



Anonymous poster hash: bacb1...054
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du kjøpt? :)

Anonymous poster hash: 01d2e...8a7

Jeg eier ikke klessmak. Så jeg hadde leid inn en som hadde funnet de rette plaggene for meg.

Tipper hun kunne funnet mye bra til meg for 100k =)

Anonymous poster hash: e447b...97d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunad! <3

Noen skikkelig gode skinny jeans.

Noen par sneakers i forskjellig farge og utforming.

En klassisk trenchcoat.

Noen treningstights.

Noen skikkelig fine undertøyssett.

To-tre par converse i forskjellige farger.

En tidløs brun skinnveske. Og en tidløs sort skinnveske.

Et par tidløse brune skinnsko. Og et par tidløse sorte skinnsko.

Regn-skoletter.

Noen ridebukser, ridesko, ridehansker og stalljakker.

Noen store skjerf i diverse farger.

Flere dressbukser, svarte og blå.

Og dersom noe hadde vært til overs etter dette, ville jeg nok gått bananas på H&M, Bikbok, Lindex etc. etter fine, billige topper, skjørt og kjoler :P

Endret av olinari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye MC-klær, bunad fra der jeg bor (har fra der jeg vokste opp) med sølv, også hadde jeg gått amok på net-a-porter for resten, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Da hadde jeg nok tenkt veldig seriøst på å bruke dem som et bidrag i å anskaffe et av de lekreste armbåndene jeg vet om...

Dette

Det får bli i et annet liv tror jeg. Bunad har jeg, - hvis ikke hadde det absolutt vært førstevalget ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par eller kanskje ti par sko fra rene caovilla står på ønskelisten min <3

Bare synd jeg egentlig aldri har bruk for sånne sko

Har for øvrig shoppet for langt over 100 000kr på en helg, så vet hvor fort pengene går

Hva i alle dager kjøpte du da? Brudekjole?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 000,- er ikke så veldig mye når det gjelder klær, sko og vesker så det hadde jeg ikke hatt problemer med å bruke.

Har brukt tilsvarende eller mere flere ganger, men da blir det gjerne handlet representasjonsklær, gallakjoler mm og det er ofte dyre ting.

Anonymous poster hash: 8abd5...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde nok gått fort, først skulle jeg kjøpt meg skikkelig bra treningstøy, og uteklær. Så klassiske kåper og jakker til både vinter og sommer. Så sko, hadde blitt en god del der. Og resten hadde da gått til noen kjoler og bra jeans.



Anonymous poster hash: 0317c...4cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...