Gå til innhold

Vil dere hjelpe en ung mann med å få bedre stil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 28 som begynner å føle på behovet for litt mer voksen stil... Det går liksom i litt løs olabukse, t-skjorte og hettegenser, og har gjort det i ti år... Jeg er straks ferdig utdannet og skal ut i jobb som er blanding av kontor og kundemøter, og vil gjerne fremstå som litt mer voksen og ordentlig.

Jeg er ikke noe fan av den typiske norske mannen med dårlig passende jeans, vindjakke og sliten hettegenser... Selv om det er der jeg er nå selv.

Jeg er 175 høy og ganske tynn, lett muskuløs, men fortsatt rimelig skinny.

Har ikke verdens høyeste budsjett, men tar imot alle typer tips! Kjempehyggelig om dere kan avse litt av tida deres på å hjelpe en stusslig kar!



Anonymous poster hash: 59c37...16b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er chinos? (ja vi er på DET nivået damer, det er bare å finne frem teskjea!). Og det finnes så mange skjorter, hvordan velge hva som er hverdags, hva er som er ut på byen f.eks. og hva som er pent? Kan man bruke farga skjorter til farga bukser, må fargene matche (altså blå skjorte til blå bukse), eller må man ha grå/sorte bukser (evt bra jeans) til alt annet enn hvite skjorter?

Så ille er det altså!



Anonymous poster hash: 59c37...16b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er chinos? (ja vi er på DET nivået damer, det er bare å finne frem teskjea!). Og det finnes så mange skjorter, hvordan velge hva som er hverdags, hva er som er ut på byen f.eks. og hva som er pent? Kan man bruke farga skjorter til farga bukser, må fargene matche (altså blå skjorte til blå bukse), eller må man ha grå/sorte bukser (evt bra jeans) til alt annet enn hvite skjorter?

Så ille er det altså!

Anonymous poster hash: 59c37...16b

link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chinos (google it), jeans, skjorter (ikke hvite dress-skjorter, men vanlige) og evt. v-genser over avhengig av været. Kan også bruke blazer... Hold deg til nøytrale farger... Du vil garantert få hjelp til å se forskjellene i butikken his du spør de som jobber der :)



Anonymous poster hash: 7dd0f...8a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Ulike kombinasjoner til følgende plagg: Skjorte, genser, jeans, bukse, blazer, slips (belte og sko).

 

Skjorte åpen i halsen + blazer + bukse/jeans

Skjorte oppkneppet i halsen + slips + bukse/jeans

Skjorte oppkneppet i halsen + slips + blazer + bukse/jeans
Skjorte + genser + bukse/jeans
T-skjorte + blazer + bukse/jeans
 
 
 
 
 
Endret av Bossa Nova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart casual stil er fint,men ikke glem tilbehøret ;) Et fint skjerf, kul lue / hatt, fansy sko, tøff klokke, fint belte og en unik laptop bag . Smykker er også fint på gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...