Gå til innhold

Mann i damebukse - er det ok? Trenger tips og gode råd til å kjøpe noe.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som har veldig lyst til å gå i damebukse. De jeg har sett på er ikke tettsittende, men de som er litt vide og godt med sleng. i tillegg så har jeg lagt merke til det er veldig godt stoff i de buksene som dere jenter bruke..

Så da trenger jeg tips fra dere jenter om hva jeg skal kjøpe og hvor. str 42/44 (damestørelse).

Også må jeg spørre om hadde du tenkt over at en mann hadde gått i damebukse?For det hadde vært verre gått skjørt?

Jeg forventer seriøse svar kun fra dere jenter...

Anonymous poster hash: bfb64...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levis, H&M, Cubus og Bikbok har mange fine bukser



Anonymous poster hash: eb3c6...1af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet sannelig ikke om skjørt hadde vært verre. Damebukser har gjerne et annet snitt og det regner jeg med vil se teit ut på menn, særlig om de er vide. Hvis det er stoffet du liker, kan du jo alltids få en skredder til å lage et par til deg i det stoffet du liker best.



Anonymous poster hash: 6ac8a...ab6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No prob. Kjæresten er så tynn, og ganske lav, at han sliter med å finne bukser. Har foreslått for han å kjøpe jentebukser ;) Kjenner en som gjør det, av samme årsak. Bli fortalt det, har aldri lagt merke til det.

Anonymous poster hash: 833f2...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke forskjell på dame og herrejeans. Med mindre det er mye blondebroderier osv. Så kjør på.

Anonymous poster hash: bb104...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her:

Har du forsalg/ link som jeg kan kjøpe...



Anonymous poster hash: bfb64...81e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

No prob. Kjæresten er så tynn, og ganske lav, at han sliter med å finne bukser. Har foreslått for han å kjøpe jentebukser ;) Kjenner en som gjør det, av samme årsak. Bli fortalt det, har aldri lagt merke til det.

Anonymous poster hash: 833f2...2dd

Er tynn å litt lang og går i damejeans. Jeg går i helt åletrange jeans og damejeans har den fineste looken og passformen til meg. Går ofte i bik bok sine Never jeans. Det er ikke så stor forskjell, bare tynnere/ mer skinny look og ikke så grov design. Mine venner syns det er kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheap monday har unisexbukser om det kunne vært noe. Er vel stort sett skinnymodell.



Anonymous poster hash: 73118...981
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Cheap monday har unisexbukser om det kunne vært noe. Er vel stort sett skinnymodell.

Anonymous poster hash: 73118...981

Yess, dem har noen kule å fine modeller som passer fint på gutter, har noen par selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg er en mann som jobber i et kvinnedominert yrke. Hos vår arbeidsgiver får vi som er menn beskjed å gå i samme klær som damene. Det betyr arbeidsbukser er damebukser. Heldigvis så er jeg født med litt bredere hofter lik damer så det synes ikke så godt på meg ved linningen. Jeg synes fortsatt buksene hos damene er mye bedre å bruke. Riktig passform. 

 

Anonymkode: 288ff...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har både ull- og linbukser beregnet for damer. Han er tynn og langbent og kler disse buksene veldig godt.

Det er nok ikke så mange som tenker over at disse er kvinnebukser, men samtidig har de et snitt som er vanskelig å få tak i på herrebukser, og som han liker godt, f.eks. litt høyere liv. Han har fått flere oppriktige komplimenter. 

Anonymkode: d3f71...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange klær som passer menn som damer bruker. Men bruke omhu er viktig. Flere av buksene er komfortable og de tar seg godt ut. Vil nok tro fargerike bukser passer stort sett damer. Noe bør damer få ha i fred. Jeg har sett menn gå i dame-jeans uten noen legger merke til det. De tok seg godt ut i det. Derimot bør menn unngå bruk av BH og kjoler. Dametruser passer best på damer :) 

Anonymkode: 288ff...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...