Gå til innhold

Kan gutter gå i tights, uten å trene?


Gjest 100%naturlig

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig ikke så begeistret for tights på menn, men gikk bak en kar med disse tightsene med X på i går med en helt utrolig spretten rumpe, lekre legger og lår, og han hadde kropp til det. Han var lekker. Tightsen var relativt grå, og han hadde grå og oransje litt posete treningsjakke som stoppet rett over rumpa. Så ham dessverre aldri forfra..... Men man ser jo titalls personer av begge kjønn i tights hver dag, og kan ikke huske sist jeg syntes en var snasen i det, men noen kan kle det åpenbart.



Anonymous poster hash: 8f0ec...d2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helst ikke gå med tightsen med mindre du er i eget hjem...



Anonymous poster hash: ebea7...1b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest 100%naturlig

Jeg er egentlig ikke så begeistret for tights på menn, men gikk bak en kar med disse tightsene med X på i går med en helt utrolig spretten rumpe, lekre legger og lår, og han hadde kropp til det. Han var lekker. Tightsen var relativt grå, og han hadde grå og oransje litt posete treningsjakke som stoppet rett over rumpa. Så ham dessverre aldri forfra..... Men man ser jo titalls personer av begge kjønn i tights hver dag, og kan ikke huske sist jeg syntes en var snasen i det, men noen kan kle det åpenbart.

Anonymous poster hash: 8f0ec...d2e

Kult, går selv i 2XU tights, både når jeg trener, men også ellers når jeg ikke trener. Det er både kult og behagelig:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stygg trend. Treningstøy skal brukes til trening. Selv går ikke jeg rundt i sykkeltøy hvis ikke jeg skal sykle. Man tar ikke på seg en kondom hvis man ikke skal ha sex, gjør man vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor skulle gutter gå med BH når de ikke har bryster? For en rar sammenligning.

Anonymous poster hash: d2a91...5dd

Jeg er kvinne, jeg har sykt flate pupper og kan hoppe og sprette uten at puppene dingler Selv uten BH. Men jeg bruker BH 😋

Anonymous poster hash: 67e96...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...