Gå til innhold

Bedt om tid - vente eller pushe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten har trukket seg litt tilbake og bedt om tid og ro.

 

Men jeg sliter veldig med dette. Jeg har det ikke noe godt, fordi jeg går i uvisshet om utfallet. Jeg vil ikke ha det vondt. Jeg vil beskytte meg selv.

 

Og går dette feil vei vil jeg jo helst vite så fort som mulig. Og om han er usikker, så er han vel egentlig ikke det? Eller kan han faktisk komme tilbake? Skjer det noen gang?

 

Hvor lang tid ville du gitt i en slik situasjon?

 

Hjelp!

 



Anonymous poster hash: ff5f2...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke press deg på. Siden han har bedt om tid må du bestemme deg for om du kan gi han det eller ikke. Hvis du ikke kan gi han tiden han trenger, så bør du droppe han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten har trukket seg litt tilbake og bedt om tid og ro. Men jeg sliter veldig med dette. Jeg har det ikke noe godt, fordi jeg går i uvisshet om utfallet. Jeg vil ikke ha det vondt. Jeg vil beskytte meg selv. Og går dette feil vei vil jeg jo helst vite så fort som mulig. Og om han er usikker, så er han vel egentlig ikke det? Eller kan han faktisk komme tilbake? Skjer det noen gang? Hvor lang tid ville du gitt i en slik situasjon? Hjelp!  Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Hvorfor har han bedt om tid? Nettopp kommet ut av forhold, noe som har skjedd i familien? Det kommer helt an på hva sol er grunnen...

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har han bedt om tid? Nettopp kommet ut av forhold, noe som har skjedd i familien? Det kommer helt an på hva sol er grunnen...

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Han har litt å stri med på flere plan akkurat nå.

 

Jeg har klart å holde roen, da jeg bestemte meg for å bite tenna sammen og gi han dette. Men akkurat nå klappet jeg helt sammen. Akkurat nå mista jeg alt håp og gikk rett i kjelleren.

 

Kanskje jeg bør ta meg en laaaaang tur i skogen akkurat nå. Kanskje det hjelper.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er usikker så skal det nok mye til for at du får han tilbake uansett, men man kan også ha andre grunner for å trenge ro og tid for seg selv.
Jeg ville Sagt at jeg respekterte behovet hans, og at han fikk ta kontakt innen noen uker sånn at du visste om du skulle gå videre eller ikke, og begynt å forberede meg mentalt på at dette er en mann alt skjærte seg med og at jeg nå blir dumpet.



Anonymous poster hash: e9c2f...bbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Og for å svare på det du lurer på, jeg tror sjansen er større om man faktisk gir han tid og space. Pusher man blir de bare enda mer kvelt, men det er viktig å også vise han at du har verdighet for deg selv og ikke gidder å sitte på vent i mange måneder og år!



Anonymous poster hash: e9c2f...bbb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Om han er usikker så skal det nok mye til for at du får han tilbake uansett, men man kan også ha andre grunner for å trenge ro og tid for seg selv.

Jeg ville Sagt at jeg respekterte behovet hans, og at han fikk ta kontakt innen noen uker sånn at du visste om du skulle gå videre eller ikke, og begynt å forberede meg mentalt på at dette er en mann alt skjærte seg med og at jeg nå blir dumpet.

Anonymous poster hash: e9c2f...bbb

 

Ja det er det jeg har tenkt. Har veldig lyst å ta en prat med han. Men å gjøre dette nå, kan kanskje virke mot sin hensikt, selv om jeg ikke har planer om å presse han i noen som helst slags retning. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gripe dette an.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

PS! Og for å svare på det du lurer på, jeg tror sjansen er større om man faktisk gir han tid og space. Pusher man blir de bare enda mer kvelt, men det er viktig å også vise han at du har verdighet for deg selv og ikke gidder å sitte på vent i mange måneder og år!

Anonymous poster hash: e9c2f...bbb

 

Akkurat. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få formidlet dette. Jeg prøver å være så aktiv som mulig. Og som en normal person med patetiske trekk, så legger jeg ut happy-life ting på sosiale medier :P

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har litt å stri med på flere plan akkurat nå. Jeg har klart å holde roen, da jeg bestemte meg for å bite tenna sammen og gi han dette. Men akkurat nå klappet jeg helt sammen. Akkurat nå mista jeg alt håp og gikk rett i kjelleren. Kanskje jeg bør ta meg en laaaaang tur i skogen akkurat nå. Kanskje det hjelper. Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Jeg har det på samme måte med han jeg dater, men det er fordi han nettopp har kommet ut av et langvarig forhold. Jeg har hatt det på samme måte som deg. Noen ganger går jeg langt ned i kjelleren. Men det er engang sånn at hvis jeg har begitt meg inn på dette så må jeg ta med alt det innebærer. Det er langt fra sikkert at vi ender opp med å bli sammen, men jeg vil bare gi det tid og se hva som skjer. Mitt tips er å holde usikkerheten for deg selv og ta deg en tur i skogen som du sier når du kjenner skikkelig på det. Når dere møtes igjen kan du ta opp tema på en fin måte, være ærlig på at du liker han men at du synes også det er vanskelig til tider. Når noen ber om tid så kan man ikke gjøre annet enn å gi de det. Jeg har vært på den siden selv uten at det har betydd at jeg bil gjøre det slutt med fyren. Jeg trengte bare lenger tid til å gå inn i et forhold enn han som var kjæresten min før.

Anonymous poster hash: 6f663...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvor langt man har kommet - men når man ber om tid, så er det jo fordi man vil gi det en sjanse? Det er jo ikke vanskelig å si at det ikke funker, men med tid til å tenke så betyr jo det at man ikke vil utelukke det? At det er noe man er villig til å prøve å få til å funke, men at man trenger litt tid på å komme på riktig sted?



Anonymous poster hash: d5bd8...eee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte med han jeg dater, men det er fordi han nettopp har kommet ut av et langvarig forhold. Jeg har hatt det på samme måte som deg. Noen ganger går jeg langt ned i kjelleren. Men det er engang sånn at hvis jeg har begitt meg inn på dette så må jeg ta med alt det innebærer. Det er langt fra sikkert at vi ender opp med å bli sammen, men jeg vil bare gi det tid og se hva som skjer. Mitt tips er å holde usikkerheten for deg selv og ta deg en tur i skogen som du sier når du kjenner skikkelig på det. Når dere møtes igjen kan du ta opp tema på en fin måte, være ærlig på at du liker han men at du synes også det er vanskelig til tider. Når noen ber om tid så kan man ikke gjøre annet enn å gi de det. Jeg har vært på den siden selv uten at det har betydd at jeg bil gjøre det slutt med fyren. Jeg trengte bare lenger tid til å gå inn i et forhold enn han som var kjæresten min før.

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Takk :blomst:  Akkurat dette var faktisk godt å lese.

 

Ja jeg bestemte meg jo for å gi han denne tiden. Så jeg får komme meg ut i sola og få litt frisk luft og tømme hodet litt. Hva vi gjør for denne kjærligheten... aner ikke om jeg er et forbanna nek, eller bare har tro på det gode hos mennesker og på kjærligheten. :vetikke:

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kommer litt an på hvor langt man har kommet - men når man ber om tid, så er det jo fordi man vil gi det en sjanse? Det er jo ikke vanskelig å si at det ikke funker, men med tid til å tenke så betyr jo det at man ikke vil utelukke det? At det er noe man er villig til å prøve å få til å funke, men at man trenger litt tid på å komme på riktig sted?

Anonymous poster hash: d5bd8...eee

 

Når jeg blir usikker så er det fordi jeg er redd det er en unvikende måte å gjøre det slutt på.

 

Datet i tre måneder og ble tidlig klar over at vi var eksklusive.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :blomst: Akkurat dette var faktisk godt å lese.

Ja jeg bestemte meg jo for å gi han denne tiden. Så jeg får komme meg ut i sola og få litt frisk luft og tømme hodet litt. Hva vi gjør for denne kjærligheten... aner ikke om jeg er et forbanna nek, eller bare har tro på det gode hos mennesker og på kjærligheten. :vetikke:

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Jeg synes ikke du er naiv selv om jeg har tenkt det samme om meg selv i min situasjon :P Jeg har gitt meg selv en frist på ca tre mnd. Hvis det ikke har gått fremover så ser jeg ingen grunn til å fortsette. Jeg har selvfølgelig ikke sagt noe om den fristen til han for det blir bare stressmoment.

Anonymous poster hash: 6f663...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke du er naiv selv om jeg har tenkt det samme om meg selv i min situasjon :P Jeg har gitt meg selv en frist på ca tre mnd. Hvis det ikke har gått fremover så ser jeg ingen grunn til å fortsette. Jeg har selvfølgelig ikke sagt noe om den fristen til han for det blir bare stressmoment.

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Tre måneder? Ojda. Jeg har satt fristen to uker fremover jeg :P men ikke for forholdet, bare for å høre fra han. Jo lengre tid det går før jeg hører noe, jo mindre håp har jeg.

 

Jeg kan ikke gå i limbo i tre måneder fremover. Det er ikke godt for helsa. Men jeg kan godt gi han tid til å bygge opp et forhold, om han sier han vil prøve. Da har jeg ingen hast. Men jeg trenger da ett eller annet fra han.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at sist vi snakket (forrige uke) så sa jeg til han at jeg er her og er klar når han er klar. Ikke om, men når :P



Anonymous poster hash: ff5f2...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre måneder? Ojda. Jeg har satt fristen to uker fremover jeg :P men ikke for forholdet, bare for å høre fra han. Jo lengre tid det går før jeg hører noe, jo mindre håp har jeg.

Jeg kan ikke gå i limbo i tre måneder fremover. Det er ikke godt for helsa. Men jeg kan godt gi han tid til å bygge opp et forhold, om han sier han vil prøve. Da har jeg ingen hast. Men jeg trenger da ett eller annet fra han.

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Jeg tenkte mer på at hvis forholdet (eller hva jeg skal kalle det) til meg og han som jeg holder på med ikke har fått noe fremskritt i fht om vi er på vei mot å bli sammen eller vi snakker mer om fremtiden så avslutter jeg det etter tre mnd. Han har sagt at han vil prøve og se hva som skjer. Han har gode følelser for meg og har det veldig bra når vi møtes. Jeg tenker at så lenge han har gode følelser for meg og jeg for han så er det liv laga inntil videre. Men for din del så tenker jeg helt klart at han må gi lyd fra seg innen to uker, ellers går det på helsa løs ja :P

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte mer på at hvis forholdet (eller hva jeg skal kalle det) til meg og han som jeg holder på med ikke har fått noe fremskritt i fht om vi er på vei mot å bli sammen eller vi snakker mer om fremtiden så avslutter jeg det etter tre mnd. Han har sagt at han vil prøve og se hva som skjer. Han har gode følelser for meg og har det veldig bra når vi møtes. Jeg tenker at så lenge han har gode følelser for meg og jeg for han så er det liv laga inntil videre. Men for din del så tenker jeg helt klart at han må gi lyd fra seg innen to uker, ellers går det på helsa løs ja :P

Anonymous poster hash: 6f663...62f

aha ja den ser jeg. Og den kan jeg også relatere meg til. Progresjon eller gå. Og dette skjer i løpet av høsten er min tanke også.

 

Akkurat samme sa min date til meg her i forrige uke også :P Det at vi må se hva som skjer. Så det er liksom ikke noe avslag, men heller ikke lovnad om å prøve. Alt ligger veldig åpent føler jeg.

 

Jeg håper jeg får livstegn fra han snart ja. Om ikke så må jeg avslutte dette - for min egen helse.

 

Hvor mye kontakt har dere per dags dato?

Anonymous poster hash: ff5f2...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha ja den ser jeg. Og den kan jeg også relatere meg til. Progresjon eller gå. Og dette skjer i løpet av høsten er min tanke også.

Akkurat samme sa min date til meg her i forrige uke også :P Det at vi må se hva som skjer. Så det er liksom ikke noe avslag, men heller ikke lovnad om å prøve. Alt ligger veldig åpent føler jeg.

Jeg håper jeg får livstegn fra han snart ja. Om ikke så må jeg avslutte dette - for min egen helse.

Hvor mye kontakt har dere per dags dato?

Anonymous poster hash: ff5f2...f09 [/quote

Vi har kontakt hver dag. Varierer på mengde, men er stort sett meldinger og et par snap for dagen. Og så møtes vi et par ganger i uken. Jeg har lyst å møtes mer, men det er også noe jeg tenker må komme om et par mnd hvis vi skal fortsette :)

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt merkelig ut den forrige meldingen, men det jeg skrev står helt nederst :)

Anonymous poster hash: 6f663...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja vi har dessverre ingen kontakt per dags dato :( Har ikke hørt fra han på noen dager og jeg vil jo ikke mase på han :(

 

Men kanskje jeg skal sende han en Snap bare for å si "heihei".



Anonymous poster hash: ff5f2...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...